Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Blå mærker

6 posts in this topic

Hej tøser,

Foråret nærmer sig, og med det nogle hyggelige fester også, så jeg har brug lidt til hjælp fra nogen der måske ved noget om hvordan man dækker blå mærker.

Sagen er den at jeg spiller amerikansk football, og det giver altså i ny og næ nogle ganske uklædelige mærker op og ned af mine arme og på mine skuldre - dem vil jeg jo gerne dække, så folk ikke tror at wonderkæreste går og tæver mig!

Så er der nogen der kender til en holdbar fulddækkende og måske endda vandfast løsning?

0

Annonce ♥

Hey Majali..

Inde på frederiksberg ligger (Vesterbrogade ikke langt fra zoo, på højre side når man kommer fra zoo) ligger på hjørnet en teatermakeup forretning. De har de mest geniale concealere, i mange forskellige farver, og vil også kunne vejlede dig. Der har de special concealer til netop blåmærker samt tatoveringer..

Held og lykke

0

Matas har en creme (fra Colbert tror jeg firmaet hedder) som generelt kan speede processen med at fjerne de blå mærker lidt op. Den er mest beregnet til benene, men det kunne være værd at undersøge.

Men kender de fleste deltagere dig ikke godt nok til at de ved du spiller Football? (Nice sport BTW :thumbsupsmileyanim:)

0

Annonce ♥

Jovidst de fleste ved at jeg er begyndt at spille football - men der kommer også nogle fester i wonderkærestes firma, hvor det måske ikke er så smart at møde op med blå-lilla-brun-gule arme.

Folk har jo desværre en tendens til at antage det værste i stedet for at spørge hvor man har fået den kollektion af farver fra.

Men jeg vil forsøge mig med nogle af de gode råd og produkter, og håbe at jeg kan dække mærkerne lidt til :thumbsupsmileyanim:

Tak for hjælpen tøser :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kender alt til problemet med blå mærker. Dyrker selv kampsport, oven i købet sammen med min mand, så ind imellem er det rent faktisk ham, som er skyld i mærkerne :thumbsupsmileyanim:

Mit bedste råd er faktisk at acceptere de blå mærker - især hvis du let får dem (hvilket er tilfældet for mig). Jeg har altid mindst ét blåt mærke, bare pga. alm. træning, og jeg ville hurtigt blive træt af at skulle dække dem til.

Derfor siger jeg: Bær mærkerne med stolthed :cheerleader3: Det er bare et tegn på, at du er en sej kvinde, som dyrker en fed kontaktsport!

Mange hilsner fra mig.

PS. Jeg har for øvrigt prøvet at få et KÆMPE blåt mærke pga. en blodprøve dagen inden min venindes bryllup. Det eneste lyspunkt der var, at jeg havde en lilla gallakjole på, så i det mindste matchede det :thumbsupsmileyanim:

0