Guest Mille J

"Tak fordi I kom" gavepose

13 indlæg i dette emne

Hej alle Brude

Hjælp mig... :thumbsupsmileyanim: Har brug for jeres meninger om min lille idé samt idéer til lidt ekstra.

Jeg har fået den idé, at jeg vil lave "tak fordi I kom" gaveposer til vores gæster, istedet for gaveæsker til under middagen.

I gaveposen skal der være en lille billederamme. Billederammen skal gæsterne senere bruge til de modtager vores takkekort. Hvor der i takkekortet, er et Bryllupsbillede af min kommende mand og mig. Billedet kan gæsterne komme i billederammen. Så de har et lille minde fra vores bylllup, også at takkekort ikke bare ryger ned i skuffen eller over bunken sammmen med alle papirene!

Hvad synes I om min idé? Er den helt ude i skoven eller kan den bruges!

Også kommer mit lille problem, jeg synes det er lidt tamt kun med billederammen, jeg synes der mangler et eller andet i gaveposen, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal komme ekstra i gaveposen som også brugbart. Jeg vil nemlig ikke putte hvad som helst i poserne. Jeg er nemlig ikke selv til blomsterfrø, ckokolader og panodiler. Så hvad kan jeg give dem med ekstra i poserne..?

Håber meget I vil hjælpe mig..

Glæder mig meget til at læse jeres meninger og jeres idéer til lidt ekstra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare en super ide med de poser, og har selv tænkte på det den dag vi skal giftes.

Hvad med en tom cd som gæsterne kan bruge til de billeder de har taget af jer som de så kan sende tilbage til jer. Også læg en sød besked med som så forklare den tomme cd.

Eller en flaske vin hvor i selv laver etiketten hvor der står en personlig hilsen så de kan tænke tilbage på den dejlige dag i alle havde når de engang skal åbne den.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Hej alle Brude

Hjælp mig... :thumbsupsmileyanim: Har brug for jeres meninger om min lille idé samt idéer til lidt ekstra.

Jeg har fået den idé, at jeg vil lave "tak fordi I kom" gaveposer til vores gæster, istedet for gaveæsker til under middagen.

I gaveposen skal der være en lille billederamme. Billederammen skal gæsterne senere bruge til de modtager vores takkekort. Hvor der i takkekortet, er et Bryllupsbillede af min kommende mand og mig. Billedet kan gæsterne komme i billederammen. Så de har et lille minde fra vores bylllup, også at takkekort ikke bare ryger ned i skuffen eller over bunken sammmen med alle papirene!

Hvad synes I om min idé? Er den helt ude i skoven eller kan den bruges!

Også kommer mit lille problem, jeg synes det er lidt tamt kun med billederammen, jeg synes der mangler et eller andet i gaveposen, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal komme ekstra i gaveposen som også brugbart. Jeg vil nemlig ikke putte hvad som helst i poserne. Jeg er nemlig ikke selv til blomsterfrø, ckokolader og panodiler. Så hvad kan jeg give dem med ekstra i poserne..?

Håber meget I vil hjælpe mig..

Glæder mig meget til at læse jeres meninger og jeres idéer til lidt ekstra?

Hejsa!

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med idéen om en fotoramme. Jeg ville i hvert ikke selv bryde mig om at få "påduttet," at nogen forventede at jeg skulle have deres bryllupsfoto stående fremme.... Til familien måske, men ikke til samtlige gæster.

0

Del dette indlæg

Måske en flaske vand (billigere version end vinen). Den kan bruges på turen hjem - og så er den jo personlig med jeres etiketter rundt om.

Kunne også være en lille pose slik - med en etikette af jeres på el. personligt bånd om.

Her kan du også lave magneter el. måske en lille blok der kan komme med - de er søde og jo meget personlige.

Lige lidt idéer fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vil lige være ærlig - på en pæn måde, men jeg synes rammen er en skidt ide. Kan godt følge din tanke og synes også den er rigtig sød, men du kan ikke forvente, at folk vil have jeres brudebillede stående fremme. Personligt ville jeg ikke have sådan en ramme stående, med mindre det fx ville være mine børn.

Men jeg synes ideen er sød nok, altså med at give en afskedspose.

Men hvad der lige skal i... hmm..

0

Del dette indlæg

Er altså enig med de andre piger mht. rammen. Kom til at tænke videre over det før. Måske du skal ændre taktik - og tænke på det som et "vi-skal-hjem-kit". Du skriver du ikke er til det "alm." - men måske du alligevel skulle overveje nogle af tingene??

Ellers kunne du droppe at de var i poser og istedet få blomsterhandleren (el. dig selv) til at pakke en rose ind i cellofan, og så vedhæfte et digt. Det har jeg givet mine elever gennem tiden som "God-sommerferie-gave". Det er en sød gestus, og digtene kan jo enten være ens eller personlige til hver gæst. Jeg har skrevet personlige digte, og det giver virkelig en følelse af at man var taknemmelig for at de var der.

Kan man forstå hvad jeg skriver ?! Hihi...

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en sød idé med sådan en pose!! Jeg må også gå imod de andre og sige at jeg synes det er fint at give en lille fotoramme. Hvis ikke gæsterne vil have et billede af brudeparret stående, så kan de jo bare lade vær med at bruge den.... Eller bruge den til et andet billede...

Men jeg må indrømme at når jeg får takkekort, så ryger de hverken i en skuffe eller andre steder, men ofte efter 2 måneders tid hvor de ligger og "flyder" - Så ryger de i skraldespanden.. Og det er ikke fordi jeg ikke vil have billedet, men simpelthen fordi jeg aldrig for sat billedet op... Og fik jeg en ramme til billedet af brudeparret, så ville der nok være større chance for at det ikke rød i skraldespanden....

:thumbsupsmileyanim:

Jeg synes idéen om personlig vandflaske eller vinflaske (her kunne man jo lave til hvert par i stedet for hver person) er rigtig god!

Jeg har ikke selv flere idéer hvis du ikke vil have det "almindelige" ting i....

Nogle ligger panodiler, cola og chips i - et "tømmermændskit".

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vil lige være ærlig - på en pæn måde, men jeg synes rammen er en skidt ide. Kan godt følge din tanke og synes også den er rigtig sød, men du kan ikke forvente, at folk vil have jeres brudebillede stående fremme. Personligt ville jeg ikke have sådan en ramme stående, med mindre det fx ville være mine børn.

Det kunne være mig som havde skrevet dette, er helt enig i det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare en super ide med de poser, og har selv tænkte på det den dag vi skal giftes.

Hvad med en tom cd som gæsterne kan bruge til de billeder de har taget af jer som de så kan sende tilbage til jer. Også læg en sød besked med som så forklare den tomme cd.

Eller en flaske vin hvor i selv laver etiketten hvor der står en personlig hilsen så de kan tænke tilbage på den dejlige dag i alle havde når de engang skal åbne den.

Knus Pia

god ide er vild med den... i stedet for de engangscamara som aldrig giver gode billeder...

ang. det med rammerne så syntes jeg til dels det er en god ide...men jeg ville nok ikke give en tom ramme...sætte fx. billed af os...men jeg må sige at jeg godt kan forstå de andre... men hvis du bare ikke forventer at det står fremme alle steder så kan man godt...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Helt enig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis jeg lavede en gå-hjem-pose, ville jeg tage den uformelle og humoristiske tilgangsvinkel, og lave en dagen-derpå pose. ½ liter Coca Cola, en plade chokolade, en pose chips og nogle panodiler. Det er en lidt 'plat' udgave, hvis man har tænkt sig at putte en mindeting i, men jeg tror faktisk folk ville syntes det var sjovt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres meninger og idéer.

Jeg kan helt klart bruge jeres meninger og det er dejligt med forskellige holdninger til min lille idé.

Og dermed sagt... har det sat mig i tænkeboks, jeg har besluttet mig for at at jeg holder fast ved ídé. For jeg må sige at de mennesker der er inviteret til vores bryllup, er tætte og nære venner og famille der betyder noget for os. Så hvis ikke de kan lide billedrammen (eller idéen) er de velkommen til at bruge billedrammen til noget andet. Jeg forlanger ikke de skal putte billedet af os i. Det skulle kun være hvis folk havde lyst og en lille sød idé.

Men engang tak for jeres indslag. Det er dejligt vi kan hjælpe hinanden herinde med at udveklse idé og sige sine holdninger. Tak alle sammen fordi i lige ville bruge 2 min på at skrive et par ord..

Hilsen Mille J

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset vores kommentarer, hvadenten vi er på din side eller ej, så synes jeg det er fornuftigt, at du beholder de rammer, når de betyder noget for dig og du så gerne vil bruge dem. Du kender trods alt dine gæster og igen.. det er din dag.. gør hvad du synes bedst om :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer