Kinai

Kan vi det??

28 posts in this topic

Hej!

Jeg har danset en del standarddans, og min gamle danselærer brugte en rigtig god sang til engelsk vals som stadig kører i hovedet på mig - de synger noget med "funny face". Så vidt jeg kan se ud fra en hurtig google søgning er det en Donna Fargo som synger (dog tror jeg hun synger country og det dur vist ikke). Men der findes nok en anden version så. Ved ikke om det kan bruges til noget, umiddelbart er det ihvertfald en romantisk sang.

Og ellers synes jeg det er en super god ide med en alternativ brudevals - gid jeg havde fundet på det. Er vild med utraditionelle ting :)

Held og lykke med det :blush:

Edited by Christina.kj
0

Annonce ♥

Nu nærlyttede jeg lige Love aint here her i lørdags og jeg kan godt høre at det er en anden takt end eks. forever love (der er ingen takt i sidstnævnte). Kan man ikke få Gary til at indspille den med den anden melodi :blush: Jeg tænker lige lidt videre. Det kunne også være I skulle ud i noget James Morrison, Michael Bubble eller den stil.

Det ville være super fint.... det vigtigste er bare at den har de "berømte 3/4 dels taker (1 2 3- 1 2 3), og at teksten bare lyder fornuftigt i forhold til et bryllup.

Tusind tak for hjælpen!

Jo tak men nu begynder det jo at irritere mig at man ikke lige kan finde et nummer der rammer den takt (som jeg nu har fundet ud af) og så bliver man stædig. :)

Fnis... velkommen til min verden :) Jeg har nu nok brugt et par måneder med at søge, og det er altså ikke helt nemt.

Men jeg er stadig positiv og håber at det lykkes...! :cheerleader3:

0