mssarah

Selskabslokale

13 indlæg i dette emne

Hej piger.

Nu har jeg brug for lidt hjælp. Er der nogen der kender et sted i København el. omegn, hvor man må have sin egen kok med, da vi lige har fået muligheden for at få en bekendt til at lave maden. Men nu kan jeg bare ikke finde et sted. HJÆLP.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa... :cheerleader3:

Har selv haft samme problem... der er Lysthuset på Islands brygge og Havarthigaarden ....så er der diverse forsamlingshuse, men det ved jeg ikke om du er til...i så fald er der vist en hjemmeside over forsamlingshuse! :thumbsupsmileyanim:

Håber du har held til at finde noget godt og hvis du finder noget, så sig gerne til...jeg leder stadig selv efter det helt rigtige sted for os! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Hej piger.

Nu har jeg brug for lidt hjælp. Er der nogen der kender et sted i København el. omegn, hvor man må have sin egen kok med, da vi lige har fået muligheden for at få en bekendt til at lave maden. Men nu kan jeg bare ikke finde et sted. HJÆLP.... :thumbsupsmileyanim:

Vi har links liggende til adskillige festssteder bl.a. i Storkøbenhavn på vores hjemmeside men der er rigtig mange muligheder. Så mange at det nemt bliver uoverskueligt. Kan du sige noget om hvor i Storkøbenhavn i helst vil placere det.

0

Del dette indlæg

Hej piger.

Vi har links liggende til adskillige festssteder bl.a. i Storkøbenhavn på vores hjemmeside men der er rigtig mange muligheder. Så mange at det nemt bliver uoverskueligt. Kan du sige noget om hvor i Storkøbenhavn i helst vil placere det.

Jeg har allerede kigget på jeres hjemmeside, men der er ikke mange steder hvor man kan have en kok med. ET par steder med anretterkøkken, men der kan en kok ikke lave mad til 55 mennesker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er den ikke ajour med alle de steder vi har været men jo der er faktisk rigtig mange steder hvor man selv kan have kok.

Jeg kan da nævne Odd Fellows loger (Glostrup og København K.), Salon K. i København (Magstræde), Baggersminde i Dragør, Brydegården i Måløv, Ego på Østerbro er jeg usikker på, Peter Bangsgårdens selskabslokaler (er så ikke oplagt til bryllup), Ishøj Forsamlingshus, Herstedvester Forsamlingshus, Herstedøster Forsamlingshus, Allegårdens Festlokaler (Tårnby), og der er mange andre. Ellers er der jo Sonnerupgaard hvis I bevæger jer lidt udenfor Kbh hvor der også er overnatning (men det koster så også lidt "mønt").

0

Del dette indlæg

Ego må man ikke, det er nemlig en af mulighederne hvis vi ikke skal have egen kok med. Men flere af de andre steder har ikke hjemmesider, og jeg har ikke flere dage at bruge på at tage ud til steder for at se på og det ligner et sted jeg vil holde mit bryllup. Jeg vil kunne danne mit et overblik på nettet. Jeres hjemmeside er fin, det er dejligt med så mange links, det ville bare være rarere hvis I opdaterede den, så halvdelen ikke var links der ikke virkede. Sorry, det var ikke ment som kritik, men du er ret aktiv til at henvise til jeres hjemmeside herinde, så jeg prøvede det jo. Blev især lidt skuffet over links der var til lomax, ect.

0

Del dette indlæg

Jamen jeg kan kun sige at jeg er helt enig. Den hjemmeside skal opdateres. Det gælder ikke kun referencelisten/links, men også billederne som er af ældre dato, dj's - der er kommet flere til og nogle er hoppet fra, layout etc. Problemet er bare at det program den er lavet i ligger på en maskine som jeg lige skal have sat op + at vi pt. drøfter hvorvidt vi skal fortsætte med dette program/denne side eller lave noget helt nyt. Men opdateringen er faktisk igang. Der er bare ikke uploadet noget endnu.

Men iøvrigt tror jeg som sagt at det måske ville blive en mere overskuelig opgave for jer hvis I "satte et område". Som du selv siger findes der nemlig rigtig mange steder som ikke har en hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer