Guest Tina Marie

Maidor vielsesringe

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har købt tre ringe fra Maidor. Den ene er min fødselsdagsgave og de andre to er vores vielsesringe :cheerleader3:

Angående priser, så er det bare at skrive og spørge dem- de er meget hjælpsomme og hurtige til at besvare ;)

Generelt liger prisen på omkring halvdelen....

post-29728-1236683787.jpg

post-29728-1236683827.jpg

0

Del dette indlæg

Jubiii her kan jeg være med :cheerleader3:

Men tænkte på om vi ikke skulle skrive hvad vi har givet for ringene, så kan folk da få en fornemmelse for prisniveauet hos Maidor?

Vores er i hvidguld, 41 brillianter i min samt 1 diamant. Derudover er der en azurblå diamant på indersiden af begge vores ringe.

Vi gav lige omkring 11.000 alt inclusiv.

post-34650-1236690005.jpg

post-34650-1236690012.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt tre ringe fra Maidor. Den ene er min fødselsdagsgave og de andre to er vores vielsesringe :cheerleader3:

Angående priser, så er det bare at skrive og spørge dem- de er meget hjælpsomme og hurtige til at besvare ;)

WOW!! hvor er de smukke.. det er lige noget i den stil vi leder efter.. du kunne vel ikke afsløre prisen.. hihi

Jeg syntes ellers ikke på deres hjemme side at der er så mange forskellige..http://maidor.com

har de evt en anden side??

0

Del dette indlæg

Vi har købt tre ringe fra Maidor. Den ene er min fødselsdagsgave og de andre to er vores vielsesringe :thumbsupsmileyanim:

WOW!! hvor er de smukke.. det er lige noget i den stil vi leder efter.. du kunne vel ikke afsløre prisen.. hihi

Jeg syntes ellers ikke på deres hjemme side at der er så mange forskellige..http://maidor.com

har de evt en anden side??

TAK - jeg er også rigtig vild med dem :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Vi har givet 6000 kr. for begge to incl. fragt, men det skal lige siges, at en del af min ring er lavet af en anden ring (som jeg fik, da jeg fødte vores datter) så jeg er selv kommet med lidt guld og stenene... De ville i DK have kostet 14.000 for det samme.

Vi sendte et billede til dem af de ringe vi gerne ville have og så kom de med prisen ;) Så lettere kunne det ikke være :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh sikke et fint emne...:-)

Har netop lige selv kontaktet Maidor for at få pris på ringe til min kæreste og jeg... Ved at den ring jeg godt kunne tænke mig herhjemme koster 6900, men Maidor ville lave den til 3080 kroner...jubiii. Venter dog lige på at høre hvad den vil koste med en lidt bedre diamant... Indtil videre er der 4 brillianter på 0,03 carat og en på 0,10 carat med farve F/G og klarhed SI, og 14 karat guld. Min er en slags alliancering, bare med en større sten i midten. Måske lidt voldsom til en vielsesring, men kan så godt lide diamanter....;-)

Ialt for min ring og min kærestes.....5818 kroner.

Det er da noget man kan forholde sig til....uhh glæder mig til at Julie skriver igen.

Skal nok sætte billeder ind når engang vi er færdig med at designe ringen og den kommer...glæder mig allerede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer