Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:Tillykke med din egen tråd!!! :cheerleader3:

Først vil jeg lige sige at din historie om jeres små dates og det søde frieri....er bare viiildt romantisk! :thumbsupsmileyanim:

Og så lige :thumbsupsmileyanim: ....for den kirke altså, har set den før og den er jo bare helt fantastisk...den ville jeg også vælge hvis jeg boede der!!! ;)

Feststedet er også bare perfekt...jeg kan godt lide din stil.. :thumbsupsmileyanim: ...så glæder mig til at følge med i din tråd!!!

Kh Majken

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: med kirkevalget. Har aldrig været inde i den, men har tit kørt forbi og beundret den. Synes den er så fantastisk med alle trapperne op til.

Feststedet.. ser rigtig dejligt ud! Både udefra, festsal og værelse. Det skal nok blive godt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

jeg er også fra kolding :cheerleader3: hehe. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Hej Tina..

Jamen hvor skønt med en pige mere fra Kolding. Skal du så ikke med til vores bridezilla møde hos mig d. 29 marts? Det kunne da være super hyggeligt hvis du ville med!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Piger...

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg... Har bare lige brug for at lette mit hjerte.

Lige nu føler jeg, at jeg står fast i planlægningen. Jeg venter på mine 2 kjoler fra Kina, og jeg synes det er super svært at kigge mere på hår, sko, strømpebånd osv før jeg har fået og besluttet hvilken kjole jeg skal have på...

Men et eller andet sted ved jeg godt at det er super dumt af mig... vi har styr på rigtig meget og lige nu arbejder vi også på invitationer, ønskeseddel, bordplan og æsker... ja der er såmen gang i den, men alligevel er jeg lidt mut. Måske er det bare fordi jeg vil have de kjoler hjem nu!! :thumbsupsmileyanim:

Vi fik ellers købt tøjet til Jes (gommen) igår, så det er der kommet styr på. jeg kan da lige vise lidt billeder af det tøj vi har købt.

0

Del dette indlæg

Gommens tøj

Vi har købt tøjet brugt af en anden bruger herinde, så jeg håber at det er ok, at jeg flasher billeder af hendes mand med tøjet på, da det er de eneste billeder jeg har pt.

Sættet er elegant lang cremefarvet habit med bukser, vest og plastron/kort puffet slips. Inkl. super lækker hvid skjorte med af mærket Eton.

Jeg er helt vild med det, og Jes blev bare så lækker da han fik det på :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1237235450.jpg

post-19304-1237235469.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger...

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg... Har bare lige brug for at lette mit hjerte.

Lige nu føler jeg, at jeg står fast i planlægningen. Jeg venter på mine 2 kjoler fra Kina, og jeg synes det er super svært at kigge mere på hår, sko, strømpebånd osv før jeg har fået og besluttet hvilken kjole jeg skal have på...

Men et eller andet sted ved jeg godt at det er super dumt af mig... vi har styr på rigtig meget og lige nu arbejder vi også på invitationer, ønskeseddel, bordplan og æsker... ja der er såmen gang i den, men alligevel er jeg lidt mut. Måske er det bare fordi jeg vil have de kjoler hjem nu!! :cheerleader3:

Vi fik ellers købt tøjet til Jes (gommen) igår, så det er der kommet styr på. jeg kan da lige vise lidt billeder af det tøj vi har købt.

Jeg tror, at det har en del at gøre med, at du venter med længsel på kjolerne. Det er jo en kæmpe ting at finde lige netop den kjole, som man vil have på den store dag. Det skal nok vende, bare rolig :thumbsupsmileyanim:

Super flot kirke og feststed, ja og suiten er som taget fra 1001 nat :thumbsupsmileyanim:

Det er noget rigtig flot tøj, I har fundet til Jes :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Buketten

Jes skal selvfølgelig købe min buket, men jeg har bestemt ikke lagt skjul på, hvad det er jeg ønsker mig. Så derfor har jeg vist ham en del billeder og han er ikke i tvivl om hvilke farver og blomster det skal være.

Jeg ønsker mig kun STORE hvide roser i min buket, og samtidig skal den være en smule anderledes. Jeg flasher lige nogen billeder, som jeg har liggende til inspiration, så i kan se hvilken stil jeg ønsker mig.

post-19304-1237235960.jpg

post-19304-1237236031.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger...

Men et eller andet sted ved jeg godt at det er super dumt af mig... vi har styr på rigtig meget og lige nu arbejder vi også på invitationer, ønskeseddel, bordplan og æsker... ja der er såmen gang i den, men alligevel er jeg lidt mut. Måske er det bare fordi jeg vil have de kjoler hjem nu!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror, at det har en del at gøre med, at du venter med længsel på kjolerne. Det er jo en kæmpe ting at finde lige netop den kjole, som man vil have på den store dag. Det skal nok vende, bare rolig :thumbsupsmileyanim:

Super flot kirke og feststed, ja og suiten er som taget fra 1001 nat :cheerleader3:

Det er noget rigtig flot tøj, I har fundet til Jes :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :cheerleader3:

Jeg tror bare jeg lige havde brug for at komme ud med det.... så er det jo godt at jeg har jer dejlige tøser lige ved hånden, når der er noget som trykker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bryllups kørsel

Vi har lejet denne skønhed til at køre mig til kirken sammen med min far, og efter vielsen skal den køre Jes og jeg til fest stedet.

Godt nok er leje for en limosine af denne slags ret pebret, men som Jes så fornuftigt sagde: "Hvis ikke man kan køre i limosine på sin bryllupsdag, hvornår kan man så??", og ja han havde da ret, så dagen efter var den bestilt :thumbsupsmileyanim:

Ellers tror jeg aldrig, at jeg ville opleve at køre i sådan en fætter :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1237237825.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gavebordet

Ja jeg har fundet dette lille digt, som skal stå på gavebordet. Vi er ikke sikre på at vi kan nå at pakke alle gaver op på dagen, og vi vil hellere bruge tiden til at snakke med folk, danse og bare nyde det hele, så muligvis bliver de først åbnet dagen efter.

Derfor synes jeg at dette er en fin måde at gøre folk opmærksom på dette, og jeg vil da lige dele, hvis der er andre der kan få glæde af digtet.

"Digte til gavebordet

Når vi på denne glædens dag skal åbne gaver

Er det ikke sikkert vi igennem dem alle graver

Vi ville jo helst gerne nå det hele

men vi vil også gerne denne dag med jer dele

Så hvis vi ikke når at åbne jeres gave

skal i alligevel et kæmpe tak have

alle gaverne fortjener vores fulde opmærksomhed

så resten vil blive åbnet i morgen, når vi sidder i vore tosomhed

Ønsker du/I at vi gaven skal åbne i dag

Så er det selvfølgelig ingen sag

Blot lad i vores øre en lille fugl synge

Så vil vi finde gaven i den store dynge

Tusind tak til jer alle"

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå det er træls at gå og vente på kjolerne så du kan finde ud af resten af tilbehøret!!! Men det kan da ikke vare så forfærdelig længe inden de kommer hjem!! :thumbsupsmileyanim: Vi glæder os også til kjolerne kommer hjem :thumbsupsmileyanim: Billeder!!! :thumbsupsmileyanim:

Flot tøj til manden!

Og flot inspiration til brudebuketter!!!

Læææææker dyt i skal hentes i!! Bare det var mig!! Men jeg må ikke blande mig i transporten... mine forældre siger det ikke er brudeparret job... Så jeg er spændt på om jeg skal køre i vores egen bil eller om vi bliver hentet i noget fancy :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå det er træls at gå og vente på kjolerne så du kan finde ud af resten af tilbehøret!!! Men det kan da ikke vare så forfærdelig længe inden de kommer hjem!! :thumbsupsmileyanim: Vi glæder os også til kjolerne kommer hjem :cheerleader3: Billeder!!! :thumbsupsmileyanim:

Flot tøj til manden!

Og flot inspiration til brudebuketter!!!

Læææææker dyt i skal hentes i!! Bare det var mig!! Men jeg må ikke blande mig i transporten... mine forældre siger det ikke er brudeparret job... Så jeg er spændt på om jeg skal køre i vores egen bil eller om vi bliver hentet i noget fancy :thumbsupsmileyanim:

Selvfølgelig planlægger dine forældre noget lækkert... ellers ville de slet ikke holde det tys tys. Jeg glæder mig til at se hvad de finder på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Topfigur

Denne smukke topfigur faldt jeg tilfældigvis over i min færden på internettet og den SKULLE det bare være. Jeg synes den er så skøn, og efter festen kan den stå smukt og pynte fremme, så den kan minde os om vores skønne dag igen og igen :thumbsupsmileyanim:

"Circle of life - always" :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1237238792.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringe

Jeg har desværre ikke et billede af vores rigtige ringe, da kameraet ikke kunne fange dem ordentligt (hvis i forstår??) Billederne blev bare ikke særligt pæne. Derfor får i dette billede, som minder rigtig meget om dem. Dog vender mine 3 sten vandret (og så håber jeg på, at der med tiden kommer flere i, så de kommer til at danne en ring hele vejen rundt, men det var der ikke penge til fra start af).

Jes' ring er 7 mm og min er 6 mm. Det er 14 karat guld og det var bare lige dem det skulle være da vi så dem. Præcist som vi havde forestillet os dem :thumbsupsmileyanim: Ringene er købt på kreta hvor vi var på ferie sidste år. Vi sparede ca 5000 kr. i forhold til de danske priser, så det var bare super.

Men dette er et meget godt bud på hvordan vores ringe ser ud. :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1237239825.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Monogram

Ja som de fleste af jer nok har regnet ud, er vi ikke til noget der er alt for sukker sødt, alt for mange hjerter eller ting i den dur.

Vi er mere til det enkelte og elegante uden alt for meget dikkedarer :thumbsupsmileyanim:

Så indtil videre ser vores monogram sådan ud. Det er det eneste der er faldet rigtigt i vores smag med det enkelte, men stadig anderledes præg, uden alt for mange kruseduller og royal stemning.

Men vi er da stadig åbne for ideer, hvis der skulle dukke flere op i stil med dette.

post-19304-1237240584.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer