Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så piger... nu starter jeg på nyt job i morgen... sidder med 100000000000000 sommerfugle i maven :(

Det bliver enormt spændende, men også vildt udfordrende!! Jeg håber bare SÅ MEGET at det bliver en succes historie :)

:cheerleader3: Håber du har en god dag på dit nye job :unsure:

Det bliver spændende og høre hvordan det er gået :(

Taske

Og nu har jeg taget beslutningen... ellers bliver jeg bare ved med at skifte mening hvert 10 minut!!

:rolleyes::biggrin: Jeg har købt den hvide taske :biggrin::)

Hvor er den fiiiin :)

Hmm jeg skal os have fundet en ny - den anden passer ikke i farven... og puuh det er da svært!

0

Del dette indlæg

Hej Piger.... :biggrin:

Tusind tak for alle jeres hilsner her på min første arbejdsdag... det er virkelig sødt af jer.

Jeg havde overdrevet mange sommerfugle i maven til morgen... var simpelthen så spændt! De sidste 2 jobs jeg har været i har slet ikke være nogle succes historier, så jeg måtte sige op, og tænke lidt på mig selv. Jeg har så brugt tiden på at finde mig selv igen og hvad jeg står for, og nu var jeg klar til at komme i gang igen. Det er derfor jeg har været så nervøs for, om dette arbejde kunne love godt.

Men dagen er gået super fint, og alt lyder helt enormt spændende. Ja faktisk kan jeg slet ikke vente med at skulle på arbejde igen i morgen :heart: Opgaverne er spændende og udfordrende, der er super søde kollegaer, og så har jeg helt selv måtte bestemme mine arbejdstider :thumbsupsmileyanim: De går meget op i at have glade medarbejdere, og jeg må bestemt sige, at de ligger godt ud.

Så jeg er kommet hjem fra min første arbejdsdag i dag, med super godt humør og overraskende meget overskud. Det hele har bare været super godt!!

:bearhug::bearhug::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger.... :bearhug:

Tusind tak for alle jeres hilsner her på min første arbejdsdag... det er virkelig sødt af jer.

Jeg havde overdrevet mange sommerfugle i maven til morgen... var simpelthen så spændt! De sidste 2 jobs jeg har været i har slet ikke være nogle succes historier, så jeg måtte sige op, og tænke lidt på mig selv. Jeg har så brugt tiden på at finde mig selv igen og hvad jeg står for, og nu var jeg klar til at komme i gang igen. Det er derfor jeg har været så nervøs for, om dette arbejde kunne love godt.

Men dagen er gået super fint, og alt lyder helt enormt spændende. Ja faktisk kan jeg slet ikke vente med at skulle på arbejde igen i morgen :balloons: Opgaverne er spændende og udfordrende, der er super søde kollegaer, og så har jeg helt selv måtte bestemme mine arbejdstider :thumbsupsmileyanim: De går meget op i at have glade medarbejdere, og jeg må bestemt sige, at de ligger godt ud.

Så jeg er kommet hjem fra min første arbejdsdag i dag, med super godt humør og overraskende meget overskud. Det hele har bare været super godt!!

:bearhug::griner:-:heart:

Ihhhhh hvor fedt og læse :biggrin:

Det er jo bare super super fedt. Håber det fortsætter sådan - og det bare er liget DET der skal være dit "kald"!

Lækkert at du selv må bestemme arbejdstiderne - det er jo rart i forhold til Johan mv.

Hvordan har den bette gut det forresten?

Knus

0

Del dette indlæg

Men dagen er gået super fint, og alt lyder helt enormt spændende. Ja faktisk kan jeg slet ikke vente med at skulle på arbejde igen i morgen :balloons: Opgaverne er spændende og udfordrende, der er super søde kollegaer, og så har jeg helt selv måtte bestemme mine arbejdstider :thumbsupsmileyanim: De går meget op i at have glade medarbejdere, og jeg må bestemt sige, at de ligger godt ud.

Det er jo bare super super fedt. Håber det fortsætter sådan - og det bare er liget DET der skal være dit "kald"!

Lækkert at du selv må bestemme arbejdstiderne - det er jo rart i forhold til Johan mv.

Knus

Han har det fint... tak for at du spørger. Han er stadig på penicilin, men det har helt sikekrt hjulpet, så nu er han ikke ked af det mere. Jeg kunne ellers lige se at han skulle blive hjemme fra dagpleje nu hvor jeg skulle starte på nyt job... det kunne lige passe :cheerleader3:

Hvordan har du det ellers for tiden?? Har du fået det lidt bedre igen?

0

Del dette indlæg

Knus

Han har det fint... tak for at du spørger. Han er stadig på penicilin, men det har helt sikekrt hjulpet, så nu er han ikke ked af det mere. Jeg kunne ellers lige se at han skulle blive hjemme fra dagpleje nu hvor jeg skulle starte på nyt job... det kunne lige passe :cheerleader3:

Jamen så lidt da.. den lille blå-øjede-charmetrold charmerede sig jo fuldstændig ind på en.

Dejligt og høre han har fået det bedre... det var da os pokkers at han pludselig skulle få det så skidt. Han var jo super frisk da vi var der!

Ja det havde da bare været sååå typisk hvis du sku starte med og være væk fra det nye job. Det er sjovt at sådan nogle ting altid skal falde sammen :cheerleader3:

Åhhh hvordan jeg har det?! Hmm okai tror jeg. Igår var jeg en smuttur i Padborg - og hygge med familien og fejre min bedstemor - så det var en rigtig god dag. Hvor imod idag bare er total skod... :cheerleader3: er ekstrem træt, har mega hovedpine og ja så er jeg bare i voldsomt dårligt humør. Så nu må dagene godt gå lidt hurtigere - og ja ende ud med II.

Tak fordi du tænker på mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men dagen er gået super fint, og alt lyder helt enormt spændende. Ja faktisk kan jeg slet ikke vente med at skulle på arbejde igen i morgen :cheerleader3: Opgaverne er spændende og udfordrende, der er super søde kollegaer, og så har jeg helt selv måtte bestemme mine arbejdstider :thumbsupsmileyanim: De går meget op i at have glade medarbejdere, og jeg må bestemt sige, at de ligger godt ud.

:griner:-:heart::balloons:

Knus

Jamen så lidt da.. den lille blå-øjede-charmetrold charmerede sig jo fuldstændig ind på en.

Dejligt og høre han har fået det bedre... det var da os pokkers at han pludselig skulle få det så skidt. Han var jo super frisk da vi var der!

Ja det havde da bare været sååå typisk hvis du sku starte med og være væk fra det nye job. Det er sjovt at sådan nogle ting altid skal falde sammen :cheerleader3:

Åhhh hvordan jeg har det?! Hmm okai tror jeg. Igår var jeg en smuttur i Padborg - og hygge med familien og fejre min bedstemor - så det var en rigtig god dag. Hvor imod idag bare er total skod... :cheerleader3: er ekstrem træt, har mega hovedpine og ja så er jeg bare i voldsomt dårligt humør. Så nu må dagene godt gå lidt hurtigere - og ja ende ud med II.

Lyder som en hyggelig dag i går, men øv at det går skidt i dag!

ved du hvad... du burde totalt forkæle dig selv lidt. Find lidt is i fryseren eller noget lækkert i skabet og kryb under et varmt tæppe, mens du bare slapper totalt af med benene oppe :bearhug:

Ellers tænk på alle os fantaske tøser du kender herinde, som krydser aaaaalt det vi kan for at du og din kommende får de magiske II.... det giver nok lidt bedre humør :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået brev fra post danmark, at de har en pakke liggende til mig og at jeg skal betale 225 kr i told!!! Øv øv øv... det er vores personlige satinbånd som vi har bestilt i canada som er kommet, men jeg kan først hente det lørdag :biggrin: og jeg synes da faktisk at tolden er ret dyr!! Faktisk troede jeg at der ikke var told på dekorationsartikler?? Nogen der ved det??

Men jeg har sluppet for alt told på alle varer jeg har bestilt indtil nu, så måske det også er meget fair, at jeg for en gangs skyld, skal betale lidt til toldkontoret :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Men dagen er gået super fint, og alt lyder helt enormt spændende. Ja faktisk kan jeg slet ikke vente med at skulle på arbejde igen i morgen :cheerleader3: Opgaverne er spændende og udfordrende, der er super søde kollegaer, og så har jeg helt selv måtte bestemme mine arbejdstider :thumbsupsmileyanim: De går meget op i at have glade medarbejdere, og jeg må bestemt sige, at de ligger godt ud.

:griner:-:heart::balloons:

Knus

Åhhh hvordan jeg har det?! Hmm okai tror jeg. Igår var jeg en smuttur i Padborg - og hygge med familien og fejre min bedstemor - så det var en rigtig god dag. Hvor imod idag bare er total skod... :( er ekstrem træt, har mega hovedpine og ja så er jeg bare i voldsomt dårligt humør. Så nu må dagene godt gå lidt hurtigere - og ja ende ud med II.

Lyder som en hyggelig dag i går, men øv at det går skidt i dag!

ved du hvad... du burde totalt forkæle dig selv lidt. Find lidt is i fryseren eller noget lækkert i skabet og kryb under et varmt tæppe, mens du bare slapper totalt af med benene oppe :bearhug:

Ellers tænk på alle os fantaske tøser du kender herinde, som krydser aaaaalt det vi kan for at du og din kommende får de magiske II.... det giver nok lidt bedre humør :cheerleader3:

Jaa det var os bare rigtig hyggeligt igår.. men dagen gik alt alt for stærkt. Inden jeg så mig om - måtte jeg jo vende næsen hjemad igen!

Åhh forkælelse kunne være godt... men lige nu orker jeg intet andet end og sidde her med benene på bordet - comp. i skødet... manden ved min side der bogfører alt papir for vores webshop - og ja csi i fjerneren om lidt :cheerleader3:

Men ja imorgen må jeg hellere være lidt sød ved mig selv!

Smil... se der fik du mig jo til og smile.. for ja i er sgu nogle skønne piger - og håber virkelig i har ret - og at de II dukker op snarest.

Sad forresten i søndags og spekulerede som en sindsyg - er bare SÅ sikker på jeg har mødt dig før... men hmm ved ikke hvor?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad forresten i søndags og spekulerede som en sindsyg - er bare SÅ sikker på jeg har mødt dig før... men hmm ved ikke hvor?!

puuuhhhh det ved jeg sørme ikke hvor skulle være.... hmmm....

Har du altid boet på fyn?? Jeg er jo en rigtig nordjyde. Næsten så meget som det er muligt. Har dog boet i Aalborg i 6 års tid, hvorefter vi flyttede til Kolding for ca 1,5 år siden....

(har en tidligere "karriere" som model... muligvis du har set mit billede et sted, og det er det som spiller dig et puds??)

0

Del dette indlæg

Har du altid boet på fyn?? Jeg er jo en rigtig nordjyde. Næsten så meget som det er muligt. Har dog boet i Aalborg i 6 års tid, hvorefter vi flyttede til Kolding for ca 1,5 år siden....

(har en tidligere "karriere" som model... muligvis du har set mit billede et sted, og det er det som spiller dig et puds??)

Øhm nej hehe - er født og opvokset i kruså/padborg. Min far er nordjyde og min mor er midtjyde. Efter 9'ende klasse flyttede jeg til Århus og ja har siden boet uden for aalborg med en voldsom eks, i kbh flere steder, i skive og ja nu på fyn :thumbsupsmileyanim:

Hmm.. har godt nok set mange modeller gennem min tid som fotograf interesseret - men nææ det var nu dit krællede hår, dit smil og din stemme..

0

Del dette indlæg

Øhm nej hehe - er født og opvokset i kruså/padborg. Min far er nordjyde og min mor er midtjyde. Efter 9'ende klasse flyttede jeg til Århus og ja har siden boet uden for aalborg med en voldsom eks, i kbh flere steder, i skive og ja nu på fyn :thumbsupsmileyanim:

Hmmm... umiddelbart siger det mig ikke noget...

0

Del dette indlæg

Øhm nej hehe - er født og opvokset i kruså/padborg. Min far er nordjyde og min mor er midtjyde. Efter 9'ende klasse flyttede jeg til Århus og ja har siden boet uden for aalborg med en voldsom eks, i kbh flere steder, i skive og ja nu på fyn :biggrin:

Hmmm... umiddelbart siger det mig ikke noget...

Aner heller ikke lige hvordan... men det er typisk mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt du har haft en fantastisk første arbejdsdag søde. :biggrin:

ej hvor træls søde, du skal betale told for jeres personlige bånd.. :bearhug:

Ja så synes jeg faktisk at de gik hen og blev halv dyre.... øv! Men jeg glæder mig til at hente dem i morgen!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det nye job - hvor er det fedt, at du har fundet noget du synes er dig....

Er så vild med de tasker du har haft kig på og jeg var da hooked på den blå - synes den er speciel og så kan den bruges bagefter, men hvis den ikke passer til ensemblet, så kan jeg godt forstå du har valgt den hvide - den er nu også smuk...

Er da bare total nedtur med de personlige bånd - sikke en dyr affære... Jeg troede da heller ikke der var told på sådan noget småt noget, men man bliver hurtigt klogere... Jeg tror desværre også at det jeg har bestilt hjem fra England er blevet taget i tolden, for det er næsten en uge siden de trak pengene fra min konto og jeg har bare ikke set skyggen af noget som helst endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tanja

Dejligt at du havde en god første dag på arbejde og endnu bedre at du selv kan bestemme arbejdstiderne, især når du jo har Johan....

Og så blev det den hvide taske du har fået købt - den er jo også pæn:-)

Lyder dyrt med det personligebånd - er det special-lavet eller siden du har købt det i udlandet?

0

Del dette indlæg

Hej Tanja

Dejligt at du havde en god første dag på arbejde og endnu bedre at du selv kan bestemme arbejdstiderne, især når du jo har Johan....

Og så blev det den hvide taske du har fået købt - den er jo også pæn:-)

Lyder dyrt med det personligebånd - er det special-lavet eller siden du har købt det i udlandet?

Ja det er personlige satin bånd med vores navne og dato på. De skal så bruges til invitationer, gaveæsker osv

Så det skal skam nok blive rigtigt fint... bare noget dyrere end jeg havde regnet med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ihhh altså...

for 14 dage siden skrev Roselyn mig en mail, hvori der stod, at de ville sende kjolerne indenfor 10 dage. Nu er der gået 14 dage, og jeg har endnu ikke hørt noget fra dem om, at de er blevet sendt :biggrin:

Kald mig bare utålmodig!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

ihhh altså...

for 14 dage siden skrev Roselyn mig en mail, hvori der stod, at de ville sende kjolerne indenfor 10 dage. Nu er der gået 14 dage, og jeg har endnu ikke hørt noget fra dem om, at de er blevet sendt :biggrin:

Kald mig bare utålmodig!! :thumbsupsmileyanim:

Kender det godt, man bliver atltså lidt angst, og flebilsk... hvor er min kjole® !!

men håber snart hun skriver ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer