miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Har lige været igennem din tråd og ville bare lige sige hej fra en anden Bravissimo-pige ;)

Synes jeres bryllup lyder helt eventyrligt, og jeg er rigtig glad for at høre, at I kan komme på jeres bryllupsrejse til Mexico.

Din polterabend lyder fantastisk - lige sådan noget, jeg håber mine veninder finder på! Og hvor er du bare smuk i dine billeder. Glæder mig til at se billeder fra jeres store dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er først lige faldet over din tråd nu og tænkte jeg hellere måtte hilse på :cheerleader3:

Er vild med jeres tema bryllup. Total sejt... Og rigtig gennemført... Selv din kjole og hat og alting passer jo lige ind. Du ligner en stjerne fra hollywood :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder fra festen nu :cheerleader3: Tror i får en super dag.

0

Del dette indlæg

Har lige været igennem din tråd og ville bare lige sige hej fra en anden Bravissimo-pige ;)

Synes jeres bryllup lyder helt eventyrligt, og jeg er rigtig glad for at høre, at I kan komme på jeres bryllupsrejse til Mexico.

Din polterabend lyder fantastisk - lige sådan noget, jeg håber mine veninder finder på! Og hvor er du bare smuk i dine billeder. Glæder mig til at se billeder fra jeres store dag!

Bravissimo-piger rocks! :cheerleader3: Eller det er i hvert fald dejligt der nu findes et sted hvor os med flotte store bryster også kan få lækkert lingeri uden af betale en formue!

Uhhh... rødmer helt... og du skal nok få billeder. Man bliver jo nødt til at vise det endelige resultat :denmarkflag:

Er først lige faldet over din tråd nu og tænkte jeg hellere måtte hilse på :)

Er vild med jeres tema bryllup. Total sejt... Og rigtig gennemført... Selv din kjole og hat og alting passer jo lige ind. Du ligner en stjerne fra hollywood :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder fra festen nu :) Tror i får en super dag.

1000 tak for de fine ord :denmarkflag: Og jeg håber det hele kommer til at passe sammen... prøver det jo faktisk ikke før på dagen så det er knald eller fald :)

Jeg håber bestemt på en super dag... og nu må den også bare gerne snart komme!!!

I mellemtiden tror jeg lige, at jeg vil ind og lure ved jer 2 søde piger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er det dejligt med jeres rejse!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Det er bare det bedste overhovedet! Så dejligt at man endelig ved hvad man skal glæde sig til, og at vi får lige den rejse vi havde drømt om!

Går det ellers fremad med planlægningen? ;)

0

Del dette indlæg

LIDT PANIK

Nu er der så 18 dage til dagen og der er styr på det hele.... eller er der?

Kender I det der med, at det kan jo ikke passe! Der må jo være et eller andet jeg har glemt... eller ikke har tænkt på!

Altså ved jo at de store linier er på plads; Kjole, tilbehør, jakkesæt, kage, prøvelsesattest, salmer, bordkort mv. Men lur mig om der ikke er noget jeg lige har glemt! :cheerleader3:

Mmmmm.... bliver vist nødt til lige at gennemgå dagen minut for minut og se hvor det kan gå galt.... håber ikke jeg er ved at miste forstanden....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kagen!

Som tidligere fortalt får vi leveret en 4-5 etagers kage med marzipan-overtræk men helt uden pynt.

Søde med-zillaer gav mig så gode råd til selv at lave det der fine pynt, som der jo er nogle der kan få til at ligne 1.000.000! Men eftersom jeg ikke rigtig er kommet i gang med at øve mig ()() så den den idé lidt droppet.

Vi ville derfor købe usprøjtede roser... men.... 700.- kr.!!! Altså der var jo en grund til, at vi ville spare på kagen fra starten!

Nå, men må man ikke betale, må kan jo være kreativ! Jeg stavrede derfor resolut ned til stof2000 og købte bånd og ståltråd for 50,- kr :cheerleader3: og lavede vores egen helt alternative pynt!

Så hvad siger I piger? Er det cool og fedt at det passer til båndet på min kjole... eller er det bare lidt for kikset??? :boohoo:

'Rosetten' skal sættes fast på toppen af kagen og båndene skal så hænge ned af siderne.... Håber det giver mening...

post-31313-1243433986.jpg

0

Del dette indlæg

Det lyder som en super skøn PA og hvor pudsigt, at I alle er gamle hestepiger :cheerleader3::boohoo:

Umiddelbart tror jeg godt på, at sløjfen og det, der hænger ned, kan fungere som pynten på jeres kage. Det er lidt anderledes og den bliver muligvis lidt bar på de nederste to kager, men det kan også være cool nok. Og 700 kr. sparet er jo ikke at fordømme. ()()

Jeg kender godt følelsen af, at der må være noget, man har glemt. Jeg tror også, at det er bedst at gennemgå dagen og de sidste par dage op til brylluppet også :bearhug:

Skønt, at I kan komme til Mexico alligevel, for det ser godt nok lækkert ud :boohoo:

0

Del dette indlæg

Kagen!

Som tidligere fortalt får vi leveret en 4-5 etagers kage med marzipan-overtræk men helt uden pynt.

Søde med-zillaer gav mig så gode råd til selv at lave det der fine pynt, som der jo er nogle der kan få til at ligne 1.000.000! Men eftersom jeg ikke rigtig er kommet i gang med at øve mig :bearhug: så den den idé lidt droppet.

Vi ville derfor købe usprøjtede roser... men.... 700.- kr.!!! Altså der var jo en grund til, at vi ville spare på kagen fra starten!

Nå, men må man ikke betale, må kan jo være kreativ! Jeg stavrede derfor resolut ned til stof2000 og købte bånd og ståltråd for 50,- kr :cheerleader3: og lavede vores egen helt alternative pynt!

Så hvad siger I piger? Er det cool og fedt at det passer til båndet på min kjole... eller er det bare lidt for kikset??? ()()

'Rosetten' skal sættes fast på toppen af kagen og båndene skal så hænge ned af siderne.... Håber det giver mening...

Jeg synes det er en fantastisk ide :boohoo: , kan sagtens forestille mig at det kunne se rigtig fint ud og fedt at det passer til kjolen....så helt sikkert-go for it!!! :carrot:

0

Del dette indlæg

Synes det er en super ide med pynten til kagen. Hvis det bliver for bart, kan du også sætte et bånd på bunden af kagen...hvis du forstår. Jeg har set flere steder at kagen afsluttes med et silkebånd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow nu er der ikke længe til - dejligt at vente tiden snart er ovre.

Det er et super fedt tema i har valgt, og jeg glæder mig til at se billeder fra jeres store dag.

Jeg tror det bliver super flot på kagen med det bånd hængende ned, det passer jo 100% til dit bånd på kjolen, rigtig fed detalje.

0

Del dette indlæg

Det er da så fedt at sætte den på toppen, går ud fra i ikke har topfigur der skal fylde??

Vi er heller ikke til alt det der med de dyre udgifter til pynt, så vi (regner med) at sætte et bånd om lagene(du kan se inspriratioenen i min tråd). men det er kun hvis det bliver for bart, ellers tror jeg det bliver så fedt med den på toppen og dejlig anderledes.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en fantastisk ide :thumbsupsmileyanim: , kan sagtens forestille mig at det kunne se rigtig fint ud og fedt at det passer til kjolen....så helt sikkert-go for it!!! :carrot:

Cool! Og dejlig at blive forsikret om at det ikke er helt hen i skoven, kunne mærke jeg var ved at trække lidt i land! :( Men har en meget bedre mavefornemmelse nu :cheerleader3:

Synes det er en super ide med pynten til kagen. Hvis det bliver for bart, kan du også sætte et bånd på bunden af kagen...hvis du forstår. Jeg har set flere steder at kagen afsluttes med et silkebånd.

Det ser nemlig SÅ fint ud med silkebånd forneden, men 'problemet' er at min far henter kagen ved bageren og kører den direkte ned på teatret. Det er derfor Caféen der skal stå for pynten, så derfor går jeg efter noget så ukompliceret som muligt, så de godt gider hjælpe dernede.

Wow nu er der ikke længe til - dejligt at vente tiden snart er ovre.

Det er et super fedt tema i har valgt, og jeg glæder mig til at se billeder fra jeres store dag.

Jeg tror det bliver super flot på kagen med det bånd hængende ned, det passer jo 100% til dit bånd på kjolen, rigtig fed detalje.

Det er der bare ikke!!! 16 dage.... det går bare så hurtigt! Men det er også dejligt :fløjt: Nu har man jo glædet sig og planlagt lææææænge....

Jeg synes båndet til kagen holder 100!

TAAAAAAK :cheerleader3::cowsleep::balloons:

Det er da så fedt at sætte den på toppen, går ud fra i ikke har topfigur der skal fylde??

Vi er heller ikke til alt det der med de dyre udgifter til pynt, så vi (regner med) at sætte et bånd om lagene(du kan se inspriratioenen i min tråd). men det er kun hvis det bliver for bart, ellers tror jeg det bliver så fedt med den på toppen og dejlig anderledes.

Som sagt ville vi rigtig gerne, men da det er café-folkene der skal pynte den som en tjeneste, vil vi ikke sætte dem til alt muligt besværlig... Deraf den lidt simple sløjfe-løsning :thumbsupsmileyanim: Men hold op det er nogle fine kager du har i din tråd!! Elsker den med 'ringene' og den med det stribede bånd! Totalt min stil!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kagen!

Søde med-zillaer gav mig så gode råd til selv at lave det der fine pynt, som der jo er nogle der kan få til at ligne 1.000.000! Men eftersom jeg ikke rigtig er kommet i gang med at øve mig :cheerleader3: så den den idé lidt droppet.

Nå, men må man ikke betale, må kan jo være kreativ! Jeg stavrede derfor resolut ned til stof2000 og købte bånd og ståltråd for 50,- kr :thumbsupsmileyanim: og lavede vores egen helt alternative pynt!

Så hvad siger I piger? Er det cool og fedt at det passer til båndet på min kjole... eller er det bare lidt for kikset??? :cheerleader3:

Det lyder som en super idé, jeg tror det bliver meget flot og så er det noget nyt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kagen!

Søde med-zillaer gav mig så gode råd til selv at lave det der fine pynt, som der jo er nogle der kan få til at ligne 1.000.000! Men eftersom jeg ikke rigtig er kommet i gang med at øve mig :fløjt: så den den idé lidt droppet.

Nå, men må man ikke betale, må kan jo være kreativ! Jeg stavrede derfor resolut ned til stof2000 og købte bånd og ståltråd for 50,- kr :thumbsupsmileyanim: og lavede vores egen helt alternative pynt!

Så hvad siger I piger? Er det cool og fedt at det passer til båndet på min kjole... eller er det bare lidt for kikset??? :cheerleader3:

Det lyder som en super idé, jeg tror det bliver meget flot og så er det noget nyt. :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det bare dejligt at få nogle positive tilbagemeldinger :balloons: !! Kender du ikke det der med, at man bliver helt i tvivl når man ikke lige gør som alle andre :cowsleep:

Men nu går jeg efter min første indskydelse... og ved du hvad? Den skal jo alligevel spises næsten med det samme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Strømpebånd og tale :thumbsupsmileyanim:

Det var faktisk ikke planen jeg skulle have et strømpebånd på:

1: Jeg tror ikke det er særlig behageligt

2: Min kæreste har aldrig givet udtryk for at han synes det var noget særligt

3: Jeg har virkelig ikke lår der er skabt til offentlig skue!!

Men jeg har jo skrevet en tale til manden... og den er ret følelsesladet, og jeg kan bare mærke, at det bliver rigtig hårdt at skulle rejse sig op og gå i gang - jeg er simpelthen bage for at begynde at tude før jeg overhovedet er kommet i gang.

Derfor tænkte jeg, at det ville være godt at begynde med et lille humoristisk indslag for det bliver alvorligt.

Baggrundshistorien er, at jeg er fra Herning og Mikael er fra Randers. Min familie + venner fra gym-tiden holder derfor men FC. Midtjylland og hele Mikaels familie + venner holder med Randers FC. Det har derfor været et gennemgående issue hver gang vores familier har mødt hinanden, at det lige skulle pointeres hvem der nu havde vundet sidste opgør, og hvem der ligger øverest på 'listen'.

Jeg vil derfor starte min tale ala det her:

Min elskede Mikael

For ikke ret mange timer siden sagde vi ja til hinanden. Ja til at leve resten af livet sammen og til at dele kærlighed, oplevelser, opture og nedture.

Men 'ja' er jo kun et ord. Vi siger det faktisk mange gange om dagen... også nogle gange uden at mene det.

Jeg mener derfor, at der skal handling bag ordene!

Derfor vil jeg nu vise, at jeg faktisk mener at jeg har sagt ja til dig, og alt hvad det indebærer ;) Og mor, nu må du lige holde fast i far, så han ikke besvimer...

(Jeg tager Randers FC strømpebåndet frem)

Jeg har fået lavet et Randers FC strømpebånd, som du nu meget gerne på sætte på mig, så skulle der vist ikke være nogen tvivl om den sag længere :cheerleader3:

Herefter vil jeg så gå videre med den mere 'seriøse' del af talen....

Jeg håber det tager kegler, og at det ligesom kan gøre starten lidt mere overskuelig :thumbsupsmileyanim:

post-31313-1243506887.jpg

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en super ide, men husk endelig (når han nu er fan) at der hedder Randers FC. Bor I Randers og har fået bøvl for samme fejl tit og ofte :thumbsupsmileyanim:

Knus

Nå ja for dælen! Du har fuldstændig ret... så kan man se hvor meget jeg lytter efter når han snakker og hiver mig på stadion! :thumbsupsmileyanim: Har fluks rettet det i ovenstående :cheerleader3:

TAK!!

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Kagen!

Søde med-zillaer gav mig så gode råd til selv at lave det der fine pynt, som der jo er nogle der kan få til at ligne 1.000.000! Men eftersom jeg ikke rigtig er kommet i gang med at øve mig :( så den den idé lidt droppet.

Så hvad siger I piger? Er det cool og fedt at det passer til båndet på min kjole... eller er det bare lidt for kikset??? :cowsleep:

Hvor er det bare dejligt at få nogle positive tilbagemeldinger :( !! Kender du ikke det der med, at man bliver helt i tvivl når man ikke lige gør som alle andre :balloons:

Men nu går jeg efter min første indskydelse... og ved du hvad? Den skal jo alligevel spises næsten med det samme :cheerleader3:

Ja lige præcis, det vigtigste er jo faktisk at den smager godt... :cheerleader3: Jeg kender godt det med tvivlen, jeg har jo heldivis god tid endnu..

lige nu er jeg meget i tvivl hvor langt mit slør skal være :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer