miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Jeg synes, at krave nr. 2 er super smuk til dig :cheerleader3::):cheerleader3: Det er en rigtig smuk kjole, du har købt.

Jeg kan ikke helt se billedet, hvor du ikke har noget på, så godt. Det er for lille :)

Men krave nr. 2 er et hit alternativt ingen krave, men så vil jeg gerne se et større billede af dig :)

Så er der fixet et større billede :cheerleader3:

Jeg har faktisk bestemt hvad jeg gør mht. kraven, men nu vil jeg lige høre hvad I søde piger synes før jeg afslører mit valg (eller ændrer det :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW!!! Meget smuk og teatralsk kjole du har valgt og vild med detaljen med det sorte bånd!!! :cheerleader3::)

Synes faktisk kjolen er smukkest til dig uden halter eller krave, men det er jo dig der skal være tilfreds og kan godt forstå du ikke vil afsløre alt inden dagen... så er det også mere spændende!!!

Tillykke med den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Waaaaaaauw, hvor er det bare en lækker kjole, og sikke nogle fede detaljer med hårpynt, sko og hvordan det hele bare hænger sammen, det ser super flot ud!!! :cheerleader3: Og også nogle rigtig fine invitationer, meget anderledes, har ikke set det før, det er bare fedt!! :) Det bliver da virkeligt bare et drømmebryllup :carrot: Har du fundet det sorte bånd? Det er underligt at det ikke følger med kjolen, når nu modellos har det på? Virkelig en smuk kjole! Rigtig god dag til dig:-))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaaaaaauw, hvor er det bare en lækker kjole, og sikke nogle fede detaljer med hårpynt, sko og hvordan det hele bare hænger sammen, det ser super flot ud!!! :cheerleader3: Og også nogle rigtig fine invitationer, meget anderledes, har ikke set det før, det er bare fedt!! :cheerleader3: Det bliver da virkeligt bare et drømmebryllup :carrot: Har du fundet det sorte bånd? Det er underligt at det ikke følger med kjolen, når nu modellos har det på? Virkelig en smuk kjole! Rigtig god dag til dig:-))

Tak tak, og i lige måde :cheerleader3:

Har fundet et sort bånd der er 3,6 cm bredt, det er det bredeste jeg kan finde... så det må det jo bare blive så ;) Så skal jeg bare lige have syet det... tog heldigvis billeder af det bånd derude, så jeg kunne lure teknikken :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en superlækker kjole du har fundet dig der. Jeg stemmer helt klart for at du IKKE skal have nogen form for krave. Dette taget med udgangspunkt i at jeg synes det pænest :cheerleader3: og under hensyntagen til dit tilbehør. Du har jo valgt noget tilbehør som er meget stilet og uden for mange dikedarer og jeg tror virkelig at en evt. krave på kjolen vil virke fuldstændig ude af trit med resten af dit look. Kan godt se at krave nummer 2 er sød, men så ville jeg forvente et slør og nogle blonder. Ikke det enormt lækre og flotte stilede look som du har fået tryllet frem.

Knus

Melcosine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en superlækker kjole du har fundet dig der. Jeg stemmer helt klart for at du IKKE skal have nogen form for krave. Dette taget med udgangspunkt i at jeg synes det pænest :angry: og under hensyntagen til dit tilbehør. Du har jo valgt noget tilbehør som er meget stilet og uden for mange dikedarer og jeg tror virkelig at en evt. krave på kjolen vil virke fuldstændig ude af trit med resten af dit look. Kan godt se at krave nummer 2 er sød, men så ville jeg forvente et slør og nogle blonder. Ikke det enormt lækre og flotte stilede look som du har fået tryllet frem.

Knus

Melcosine

1000 tak, jeg er også rigtig glad for mit valg! Jeg kan godt forstå du stemmer for ingen slags 'stropper' men det er mest fordi jeg er bage for at gå og hive op i den hele dagen. Jeg har ret store boobies så er slet ikke vant til at gå uden noget, så det skulle mest være for den psykologiske effekt... Og synes du har helt ret i krave nr. 2 - jeg synes også den ødelækker det enkle og moderne jeg går efter.

Hvor ser du smuk ud! Fantastisk kjole! :thumbsupsmileyanim:

Synes det lyder rigtig godt at du også kan sidde i den og samtidig trække vejret!!!! :angry:

Mange mange tak - hvor er du sød! :biggrin: Og jeg er også meget glad for ilt, så godt tilfreds med vægttabet :thumbsupsmileyanim:

SUPER smuk kvinde i SUPER smuk kjole :angry::cheerleader3: Woooow siger jeg bare :cheerleader3:

Hmm jeg hepper for uden krave - eller os skal det være den første og enkle af dem :huh:

Super sødt med båndet :angry:

Knus herfra...

Jamen dog... rødmer helt... :biggrin: Og tænker at jeg nok skulle have gjort lidt mere ud af mig selv med alle de billeder ;)

Som sagt så bliver det helt sikkert nr. 1 hvis det bliver nogen... men er ikke helt afklaret endnu :-)

0

Del dette indlæg

Puha.. det er godt nok lang tid siden jeg har givet lyd fra mig, men nu er jeg på banen igen.

Som nogle af jer måske læste, var der en masse bøvl på mit job, og min chef var syg i hovedet og lod ikke Stein Bagger meget tilbage at ønske. Nu er der så sket det, at vi 'endelig' er gået konkurs! Det er self rigtig træls lige pludselig at stå uden job, men det var til det bedste, og i mellemtiden hår min kæreste fået et fantastisk job, så det glæder vi os over :-)

Men er der jo sket en masse på bryllupsfronten, som i self skal høre om.

Vi har fået planlagt menu.

Vi ved ikke om vi kan komme til Mexico :-( Men har en back-up plan :-)

Jeg har fået lagt min kjole op :cheerleader3: og nu er den FANTASTISK!

Kæresten har fået bestilt brudebuket :cheerleader3:

Jeg har været på Polterabend!! :loveboard:

Jeg kommer med uddybninger af de forskellige tingen nedenfor :griner:-

0

Del dette indlæg

MENÙ

Vi skal jo holde vores fest på Århus Teater, og vi var derfor nede til en gratis prøvesmagning, så vi kunne vælge hvad vi ville have.

Det var bare helt fantastisk og man nåede helt at blive lettere beruset :cheerleader3:

Vi smagte 3 forskellige forretter, 2 hovedretter og 3 desserter og 8 forskellige rød- og hvidvine. Det hele smagte bare SÅ fantastisk at det næsten var umuligt at vælge!

Vi endte faktisk med at bestille en ret utraditionel menú, og det var bare så fedt at få lov til at smage på tingene, for ellers ville vi aldrig have valgt det vi endte med.

Men menúen bliver som følger:

Forret:

Fiskesymfoni: Roulade af letrøget hellefisk m. fynsk rygeost og krydderurter, torsk m. dilddressing, tuncarpaccio m. tomatpesto og parmesan

Hvidvin: Lookout Ridge, Chenin blanc - Sydafrika

Hovedret:

Unghanebryst m. feta, soltørret tomater, hvidløg og timian. Serveres med kartoffeltimbale, pastinakpuré m. tranebær, ratatui og pestosauce

Rødvin: Intis, Merlot - Argentina.

Dessert:

”Sødt, salt og syrligt”: Lakridsskum, citronsorbet og mocca panacotta.

Dessertvin: Moscato d’ asti - Italien.

MMMMMMMMMMM.... hvor lækkert bliver det lige!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejsen!

Vi har jo for længe siden købt og betalt 13 dage i Mexico - men ligenu er der jo indrejseforbud pga svineinfluenza :cheerleader3: Vi kan få pengene tilbage hvis der stadigvæk er problemer 14 dage inden afrejse, men lignu ved vi bare ikke om vi er købt eller solgt! Det er SÅ frustrerende! Det er jo lidt svært at glæde sig til noget vi ikke ved om bliver til noget.

Vi er derfor i gang med at finde back-up planer og lige nu kigger på på De Vestindiske øer eller Mauritius. Ligegyldig hvad bliver det dog lidt dyrere end hvad vi allerede har betalt, ret træls når jeg nu lige har mistet mit job :loveboard: Men afsted skal vi altså! Har f*** sparet op et helt år for at komme på den rejse :cheerleader3:

Nå, men vi afventer altså situationen, og så kan alle I søde piger jo lige krydse fingre for, at man snart på rejse til Mexico igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en lækker planlægningstråd du har fået dig - jeg er vild med jeres stil - den er helt sikker meget lig vores :cheerleader3:

Håber at Influenza A har lagt sig, så I kan få den bryllupsrejse i har glædet jer til, men I skal nu ellers heller ikke være kede af Mauritius ;)

Og så må du love mig LOVE MIG at du ikke er en af dem der bare forsvinder fra BK når du har holdt bryllup, for jeg bliver nødt til at se billeder af dig i din kjole og med alle dine acessorices!!!!

PROMISE :loveboard::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

POLTERABEND

Hold kæft de tog røven på mig!

Min gode veninde fra KBH, der lige har født, ville sammen med hendes kæreste komme til brunch st. bededag, noget vi havde aftalt for længe siden.

Jeg står derfor op fredag morgen og bager boller, og laver æg og hashbrowns og gør klar til den store brunch til 4. De kommer, og vi sidder lidt i sofaen og hygger indtil bollerne er færdige, da det ringer på døren. Udenfor står min veninde fra Herning så! What! - tænker jeg bare... lige indtil jeg kan se 7 piger mere bagved hende.

Hold op jeg blev overrasket! Det havde jeg bare slet ikke set komme, og så på en FREDAG!

Nå, men de strømmer ind og overtager køkkenet og laver brunch så man skulle tro vi skulle brødføde Afrika! Vi hygger, spiser og drikker bailey indtil jeg for besked på at trække i løbetøj og pakke badetøj og festtøj.

Så er det ud i bilen og vi kører og kører og kører... jeg kan SLET ikke regne ud hvor vi skal hen. Indtil vi kører ind på en rideskole :loveboard: Nu er jeg jo gammel hestepige, og det viser sig bare at ALLE mine veninder er gamle hestepiger :cheerleader3: Så vi er helt oppe og køre, og det viser sig at vi skal ud i skoven på skovtur. Totalt flachback til barndommen! :cheerleader3:

post-31313-1242221914.jpg

0

Del dette indlæg

Sikke en lækker planlægningstråd du har fået dig - jeg er vild med jeres stil - den er helt sikker meget lig vores :cheerleader3:

Håber at Influenza A har lagt sig, så I kan få den bryllupsrejse i har glædet jer til, men I skal nu ellers heller ikke være kede af Mauritius ;)

Og så må du love mig LOVE MIG at du ikke er en af dem der bare forsvinder fra BK når du har holdt bryllup, for jeg bliver nødt til at se billeder af dig i din kjole og med alle dine acessorices!!!!

PROMISE :blush::griner:-

1000 tak for dine søde ord, og nej, man skal ikke kimse af Mauritius :cheerleader3: Jeg har også været inde hos dig og lure flere gange, og kan jo kun sige i lige måde :griner:-

Og jeg LOVER at jeg nok skal lægge en masse billeder ud fra dagen, så vi kan se det endelige resultat :loveboard:

0

Del dette indlæg

Polterabend - fortsat

Nå, men efter en dejlig og frisk tur i det grønne, står den på sandwich, cider og øl ved et bord udenfor. Herefter er det ind i bilen igen og videre.

Jeg ser flere skilte mod Djurs Sommerland, så er jo helt sikkert på, at det er der turen går... men nej. Lige pludselig drejser vi ind på Lübker golfresort :loveboard: What tænker jeg... skal vi spille golf??? Det havde jeg måske ikke lige set komme! Men nej, der blev mine tanker gjort til skamme :cheerleader3: Det viser sig nemlig at rumme et da DK's lækreste spa!!

Og jeg siger jer piger!!!! Det skulle I unde jer selv! God damn, det var lækkert! :cheerleader3:

Vi snakker udendørs hottub, kæmpe teresse med liggestole, finsk bad og sauna, fod-scrub station, dampbad, spa, fodmassage, gratis makeup testere, KUN Dermalogica produkter og frugt, the, minaralvand en masse!

Her havde vi næsten 2 timer med totalt velvære, champagne og hygge. Hold op det var lækkert!

post-31313-1242222809.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Polterabend - slut

Efter den tur var man helt færdig! Man blev virkelig træt helt ind i kroppen og følte sig som en klat gelé - på den gode måde!

Herefter var det om at gøre sig lækker (se billede neden for at resultatet :griner:-:cheerleader3: )

Min søde søster havde så lavet uendelig meget sushi! NAM! Så resten af aftenen stod den på sushi, champagne og kage! Der var også lavet HIT MED SANGEN, s[ vi alle sammen kunne skr[le om kap :cheerleader3: Vi endte med kun at være 4 der tog i byen og det blev ikke vanvittig sent, vi var helt færdige (og ret berusede) af alt den udendørs og vand aktivitet :loveboard:

Så alt i alt, bare en rigtig dejlig og hyggelig dag!

post-31313-1242223547.jpg

post-31313-1242223564.jpg

0

Del dette indlæg

Årh det lyder da bare som den bedste dag I har haft! Lækkert med spa... Uh... :(

Det var også bare en rigtig hyggelig dag! Og man skulle da være et skarn hvis man ikke satte pris på en omgang på boblebad ;)

SIKKE da en vidunderlig polterabend!! *dybt misundeligt suk* Jeg tror næppe jeg får en polter (er jo genbrugs-brud :cheerleader3: ) men hvis, så håber jeg dælme den bliver som din!! ;)

Ved du hvad, så holder du bare én selv! Det må man godt :) Jeg regner med at holde en post-polter efter brylluppet hvor jeg inviterer til sjove ting hele dagen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEEEE! Frarådelse af indrejse i Mexico er ophævet!

så nu står den på bryllupsrejse d. 16.

Skal i lige se nogle billeder fra hotellerne vi skal bo på??

Først 7 dage på Shangri-La Caribe i Playa del Carmen og så 6 dage på Dreams Tulum længere nede af kysten :thumbsupsmileyanim:

post-31313-1242821493.jpg

post-31313-1242821504.jpg

post-31313-1242821511.jpg

post-31313-1242821525.jpg

post-31313-1242821529.jpg

post-31313-1242821536.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der valgt salmer.

Vi skal synge:

I østen stiger solen op

Det dufter lysegrønt af græs

Du kom med alt det der var dig

Det er så yndigt at følges ad

Vi er rigtig glade for vores valg... og nu må det bare gerne blive den 13.!!! :marryme:

0

Del dette indlæg

Uhhh det er et stykke tid siden jeg har været her forbi.....og hold da op hvor ser det lækkert ud, jeres mexico-rejse-billeder (det kunne jeg da også godt lige klare!!!)

Din polterabend ser ud til at have været rigtig hyggelig, lige sådan som jeg håber at min egen bliver (med forkælelse, spa og lækker mad....nice!)....måske jeg skulle vise tøserne dine billeder....hmmmm....vist det man kalder et lille hint med en vognstang!!! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Uhhh det er et stykke tid siden jeg har været her forbi.....og hold da op hvor ser det lækkert ud, jeres mexico-rejse-billeder (det kunne jeg da også godt lige klare!!!)

Din polterabend ser ud til at have været rigtig hyggelig, lige sådan som jeg håber at min egen bliver (med forkælelse, spa og lækker mad....nice!)....måske jeg skulle vise tøserne dine billeder....hmmmm....vist det man kalder et lille hint med en vognstang!!! ;)

Kh Majken

Jeg glæder mig også bare helt vildt til rejsen. Det er dejligt at vide, at når den store dag er ovre, så er der noget nyt at se frem til umiddelbart efter :thumbsupsmileyanim:

Du kunne da sagtens lige vise dem billederne ;) Det var også bare en rigtig super hyggelig dag!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer