miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at sige: "HOLD KÆFT HVOR SER DU BARE GODT UD!!!!!!!!" Er helt vild med din hat og det sorte bånd, det passer bare rigtig godt til jeres teater-tema.

Derudover vil jeg da lige sige mht. dine sko, dem skal folk jo nok få at se, når din kæreste (på det tidspunkt mand...) skal give dig strømpebåndet på :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg eeeeeeeeeelsker bare din kjole. Den er så vildt smuk og enkel og lige mig. Jeg er dog stadig bange for jeg ikke kan bære sådan en, men uha den kan sagtens tage konkurrencen op med min tylkjole - godt jeg ikke har begge i hænderne :balloons:

Og jeg elsker dit sorte tilbehør. STILET!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 1000 tak alle sammen! Det er jo helt fantastisk, når man nu er fritstiilet og føler sig lidt som en nobody, at vågne op til så mange søde kommentarer! Jeg ved self godt at dem der synes jeg ligner en kegle eller en klaphat nok bare lader være med at kommentere... men nu kan jeg jo se at det er elle de piger som jeg synes har fantastisk smag der har skrevet, så jeg suger sgu lige det hele til mig :) :)

Hejsa,

WAW, hvor ser det bare godt ud... :td:

Det er jeg rigtig glad for du synes, jeg er glad for at det sorte ikke dominerede billedet... synes stadig jeg ligner en brud ;)

Smuk... meget meget smuk!!

Der er helt sikkert ikke en brud mere som dig derude. Jeg er vild med din kjole og også især når den sættes sammen med dit tilbehør. Din mands hjerte springer da et par slag over når han ser dig...!!

Waaaaaauuuuuuuuuwwwwww!!

Nej det er det nok ikke - og det er jo det der gør det fedt, men også det der nogle gange gør at man tænker, om man nu lige er lidt for mærkelig :) Men jeg følte mig simpelthen helt klædt ud med det store skrud og slør, og jeg føler mig bare SÅ tilpas i det her. Hvilken får mig til at tænke på, hvad det egentlig endte med ang din kjole, du ikke var tilfreds med?? Må vist lige ind og holde mig opdateret....

Jeg er helt enig - waaaaaaaaaaaauuuuuuu du ser knaldhamrende godt ud

Knus fra Anja

:)Det er jo ikke nemt at hamle op med de knaldlækre brides-2-be herinde... men nu bliver det ikke bedre ;)

Bliver lige nødt til at sige: "HOLD KÆFT HVOR SER DU BARE GODT UD!!!!!!!!" Er helt vild med din hat og det sorte bånd, det passer bare rigtig godt til jeres teater-tema.

Derudover vil jeg da lige sige mht. dine sko, dem skal folk jo nok få at se, når din kæreste (på det tidspunkt mand...) skal give dig strømpebåndet på :balloons:

:td: Jeg føler mig også meget teater-diva-agtig! LOL

Hvor ser du dog godt ud!!!! Jeg er vild med det hele og jeg glæder mig meget til at se billeder af jeres dag GP Og det er jo lige om lidt... ;)

Tak søde Tina. Og ja... det er lige om lidt... UHHHHHHH!

Jeg eeeeeeeeeelsker bare din kjole. Den er så vildt smuk og enkel og lige mig. Jeg er dog stadig bange for jeg ikke kan bære sådan en, men uha den kan sagtens tage konkurrencen op med min tylkjole - godt jeg ikke har begge i hænderne :loveflag:

Og jeg elsker dit sorte tilbehør. STILET!

Altså nu synes jeg jo at din tyl-drøm er SÅ smuk! Men self kan du bære en kjole som min. Den er jo faktisk lavet til en høj smuk pige som dig og ikke en lige kugle som mig. Men man må jo få det bedste ud af det man har fået ;) Men synes absolut ikke du skal være i tvivl. Du kommer til at se så fantastisk ud!

0

Del dette indlæg

Ok.... det var ikke helt gennemtænkt.

Og jeg har jo ikke rigtig noget job....

Og jeg skal bruge alle mine penge på bryllup...

... og bryllupsrejse!

Det var faktisk overhovedet ikke smart :td:

MEN de var sat ned fra 4600 til 2000 kr... og jeg fik dem forhandlet ned til 1500 kr!!!

:balloons::):):):)

OG PRØV LIGE AT SE HVOR FINE DE ER!

post-31313-1244119905.jpg

post-31313-1244119914.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser du bare flot og slank ud! Og jeg kan godt lide dit lidt "kække" look hvor du lige vender hovedet. Jeg synes din hat er super stilet, minder mig lidt om DR's serie Edderkoppen for nogle år tilbage, ved ikke lige om der var sådan en hat, men stilen minder mig om det :):balloons: Thumbs up for sure! :) Glæder mig til at se billeder af din kommende mands reaktion til brylluppet :) Han falder da helt bagover!

PS: Dine nye sko er fede! Man fortjener lidt selvforkælelse ind imellem (shh)

0

Del dette indlæg

... og bryllupsrejse!

Det var faktisk overhovedet ikke smart :td:

MEN de var sat ned fra 4600 til 2000 kr... og jeg fik dem forhandlet ned til 1500 kr!!!

:balloons::):):):)

De ser bare høje ud, hvordan er de at gå i ?

Redigeret af Fuglesang
0

Del dette indlæg

De der sko.............. Jeg tog luft ind så voldsomt, at kæresten lige kiggede på min skærm og spurgte om jeg havde fundet fede sko... ;) Hvor ER de FEDE!!!!!! hvor køber man så lækre ting! Og jeg havde også købt dem straks. Job eller ej! Gud hvor er de fede! Og de er garanteret som en drøm at få på... *suk* Jeg er helt GRØN af misundelse... :balloons::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjjjjj totally fede sko!!!!!!!!!!!! - kan se du også er til høj hæl ligesom mig.... hehe...

Jeg købte nogen på ebay, ikke lige det mærke MEN bare nogen jeg var nødt til at eje... hehe... de er 11,5 cm høje.. NICE..

Men årh de er fede dine sko, havde jeg HELT klart også købt med det samme uden at blinke... tch-tching :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare flot og slank ud! Og jeg kan godt lide dit lidt "kække" look hvor du lige vender hovedet. Jeg synes din hat er super stilet, minder mig lidt om DR's serie Edderkoppen for nogle år tilbage, ved ikke lige om der var sådan en hat, men stilen minder mig om det :):balloons: Thumbs up for sure! :) Glæder mig til at se billeder af din kommende mands reaktion til brylluppet :td: Han falder da helt bagover!

PS: Dine nye sko er fede! Man fortjener lidt selvforkælelse ind imellem (shh)

Mange tak for de søde ord :) Det er også sådan lidt 40'er, 50'er glamour jeg går efter - på en new-school måd ;) Vi må håbe manden bliver glad :)

Man fortjener nemlig at blive forkælet! GP Nogle gange i hvert fald :td:

0

Del dette indlæg

Jeg havde også købt dem - liiiiiiiiige på stedet!!!! De er über cool. Nu spørger jeg så om noget der måske er lidt dumt, men skal du have dem på på dagen?

Ja er de ikke fantastiske! :balloons: Men nej, jeg skal ikke have dem på til wedding - godt nok er jeg til høje sko, men i 15 timer, er det altså lige i overkanten - selv for mig ;)

De der sko.............. Jeg tog luft ind så voldsomt, at kæresten lige kiggede på min skærm og spurgte om jeg havde fundet fede sko... ;) Hvor ER de FEDE!!!!!! hvor køber man så lækre ting! Og jeg havde også købt dem straks. Job eller ej! Gud hvor er de fede! Og de er garanteret som en drøm at få på... *suk* Jeg er helt GRØN af misundelse... :):):)

De er HELT fantastiske at have på! Skal have dem på til 30-års fødselsdag i weekenden :) Der er jo kommet en skobutik i Århus hvor en mand får kollektionsprøver hjem fra en helt masse lækre mærker. Det betyder at man kan få bla. Chanel, Dior, Manolo Blahnik, Christian Louboutin stilletter til drømmepriser!!

MEGET FARLIG BUTIK!!

Det betyder også at der ikke er et kæmpe udvalg, og at de ofte kun kommer hjem i få størrelser eller kun én af hver, men nogle gang er man jo heldig! :loveflag:

Ejjjjjj totally fede sko!!!!!!!!!!!! - kan se du også er til høj hæl ligesom mig.... hehe...

Jeg købte nogen på ebay, ikke lige det mærke MEN bare nogen jeg var nødt til at eje... hehe... de er 11,5 cm høje.. NICE..

Men årh de er fede dine sko, havde jeg HELT klart også købt med det samme uden at blinke... tch-tching :td:

EEEEEELSKER høje hæle :td: Ved godt det ikke er godt for hverken ryg eller læg-muskler - men ved du hvad? Det er sundt at smile, og det gør jeg konstant i mine smukke sko GP

0

Del dette indlæg

De ser bare høje ud, hvordan er de at gå i ?

De er virkelig gode at gå i! Altså de er meget høje, men platou sælen foran tage jo lige 2 cm af, og man kan altså godt mærke at vi taler håndlavde sko i læder. :balloons: - det er lidt noget andet at have på foden end nogle tilsvarende far Bianco (selvom de også laver fine sko ;))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så et billede fra siden med kjolen hægtet op...

Et nærbillede af hatten :) Elsker den! Den skal bare lige sættes fast på en eller anden måde, men regner med, at den kan inkorporeres i frisuren...

Og endelig et billede bagfra hvor kjolen er hægtet op :balloons:

Altså hvor ser du dejlig ud :) Skøn skøn hat....

Jeg kan også rigtigt godt lide de to billeder af dig fra din polter....dejlig smuk pige!!

Glæder mig til at følge dig på jeres dag....og se billeder ikke mindst!!!!! Det er jo det bedste :)

0

Del dette indlæg

Et nærbillede af hatten :) Elsker den! Den skal bare lige sættes fast på en eller anden måde, men regner med, at den kan inkorporeres i frisuren...

Altså hvor ser du dejlig ud :) Skøn skøn hat....

Jeg kan også rigtigt godt lide de to billeder af dig fra din polter....dejlig smuk pige!!

Glæder mig til at følge dig på jeres dag....og se billeder ikke mindst!!!!! Det er jo det bedste :)

Nåååå.... :) hvor er du sød...

Og der skal nok komme billeder, for du har fuldstændig ret - det er det bedste :td:

0

Del dette indlæg

Wauw! Hvor er du bare smuk!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh - synes bare at der var en af de andre der skrev noget med at de ville være fede til din kjole - og så tænkte jeg WHAT??! Misforstå mig nu ikke, for de er über lexi de sko, men det er de andre du har købt til formålet dælme også og så er de jo ligesom en del af temaet... hvis du forstår?!

0

Del dette indlæg

De der sko.............. Jeg tog luft ind så voldsomt, at kæresten lige kiggede på min skærm og spurgte om jeg havde fundet fede sko... ;) Hvor ER de FEDE!!!!!! hvor køber man så lækre ting! Og jeg havde også købt dem straks. Job eller ej! Gud hvor er de fede! Og de er garanteret som en drøm at få på... *suk* Jeg er helt GRØN af misundelse... :):cheerleader3::)

De er HELT fantastiske at have på! Skal have dem på til 30-års fødselsdag i weekenden :cheerleader3: Der er jo kommet en skobutik i Århus hvor en mand får kollektionsprøver hjem fra en helt masse lækre mærker. Det betyder at man kan få bla. Chanel, Dior, Manolo Blahnik, Christian Louboutin stilletter til drømmepriser!!

MEGET FARLIG BUTIK!!

Det betyder også at der ikke er et kæmpe udvalg, og at de ofte kun kommer hjem i få størrelser eller kun én af hver, men nogle gang er man jo heldig! :cheerleader3:

Har han en str 38 mon? Eller er de ultra små til de flestre danske kvinder? Ofte er det str. 36-37 og så er jeg stemt hjem :17:

Ej uha, det her er for farligt for mig... :cheerleader3: Det er faktisk først inden for de sidste 6-8 måneder at jeg er begyndt at se det fede i sko... Har da købt sko før, men i mit job skal det jo bare være en sportssko og så er festen jo ligesom slut, allerede før den er begyndt :cheerleader3: Men efter jeg har mødt gemalen, så er kjoler blevet et større hit end det tidligere har været. Pludselig havde jeg en kæreste, der syntes det var fedt, når jeg var lidt lækker ;) Og så kom det med skoene jo af sig selv... Thank you God! :cheerleader3: Har faktisk været afsted i dag i ca 7 cm hæle, det gik fint, men nøøøøj -jeg blev øm. Det går ok nu, men jeg må jo ind i kampen! :):):cheerleader3:

Og ja- hvor ligger vidunder butikken?? Det kan du jo altså ikke bare holde for dig selv!

0

Del dette indlæg

Der er jo kommet en skobutik i Århus hvor en mand får kollektionsprøver hjem fra en helt masse lækre mærker. Det betyder at man kan få bla. Chanel, Dior, Manolo Blahnik, Christian Louboutin stilletter til drømmepriser!!

HOV!!! Det var nær gået min næse forbi!! /horror

Hvor ligger den dog og putter sig? ;)

0

Del dette indlæg

... og bryllupsrejse!

Det var faktisk overhovedet ikke smart :cheerleader3:

:cheerleader3::):):):cheerleader3:

ohhhh-la-la hvad sker der lige her.....du er jo bare for vild!!! Havde da også købt dem på stedet....1500 for Louboutin!!!! :cheerleader3::)

Hvor var det lige den lå henne, denne drømmeforretning??? ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer