Kinai

Kan man?

39 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg har jo bestilt et laaaaangt slør til mine kjoler, som går til kanten af slæbet, og det vil jeg ikke undvære... er vild med tanken om det lange slør :(

Til gengæld er jeg begyndt at tænke en del på de såkaldt fascinators, som giver det et lidt mere fedt udtryk og så er mit spørgsmål.... kan man det? Have både slør og fascinator på?

Og i så fald, er der så nogen der ligger inde med nogen billeder af det sammen?

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde

Har selv leget med tanken, jeg synes sagtens man kan begge dele, overvejer det stadig kraftigt, så længe sløret er bag fascinatoren:-) Næsten som en ramme, ikk?

uhhh... jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det med rammen??

Det ville være super hvis der er nogen der ligger inde med billeder af det :(

0

Del dette indlæg

Hej søde

Har selv leget med tanken, jeg synes sagtens man kan begge dele, overvejer det stadig kraftigt, så længe sløret er bag fascinatoren:-) Næsten som en ramme, ikk?

uhhh... jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår det med rammen??

Det ville være super hvis der er nogen der ligger inde med billeder af det :(

jeg har desværre ikke noget billede, andet end i mit hoved, haha.. Men forestil at fascinatoren sidder som et diadem , som sidder i kanten af hår opsætningen og så sløret udover håret. Hjælper det lidt?

0

Del dette indlæg

Ja jeg tror jeg kan forestille mig det.

Måske denne kunne være et bud? Synes selv den er lidt fed :(

Ja for filan, den er rigtig fin, elsker sådan med fjer, det ser så yndigt ud. Og så skulle den sidde lidt skråt på hovedet :thumbsupsmileyanim: Jeg vil gerne finde en med orkideer, helt enkelt, måske to eller tre i række :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan kombinere fascinators med et slør, men jeg tror det kommer meget an på, hvilken en man vælger ;) Jeg synes fx ikke det vil passe så godt sammen med et slør og så den "hat-lignende" fascinator, du har på et af billederne :( Synes stilene er lidt forskellige, men det er jo bare min smag ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok.. så et slør og en fjer lignende ting vil passe fint sammen??

Jeg er ikke til blomster, så det skal det ikke være....

Hej Kinai

Jeg har lidt haft samme tanker, og har fundet lidt inspiration, som jeg forsøger at sætte ind nedenfor.

Mvh Mia

post-36921-1237899462.jpg

post-36921-1237899469.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Kinai

Jeg har lidt haft samme tanker, og har fundet lidt inspiration, som jeg forsøger at sætte ind nedenfor.

Mvh Mia

Og så lige et par stykker mere.... næææhhhh den sidste vil ikke med, så det blev kun en mere.

Samt et link til mere inspiration: The Knot

post-36921-1237899816.jpg

0

Del dette indlæg

Hmm, det er måske blevet sagt, men jeg synes hvert fald, at man skal passe rigtig meget på, at det ikke ødelægger indtrykket eller overdøver kjolen, hvis man har begge ting på - især da jeg også tit synes at stilarterne er lidt forskellige. Jeg synes, at de to ting, slør og fascinators, er pænest hver for sig, men der er selvfølgelig eksempler på, at det kan være pænt med begge ting.

Jeg ville aldrig selv gøre det - også fordi jeg hele tiden minder mig selv om, at det altså er en hel dag med alle mulige aktiviteter, hvor jeg også ønsker at bevare en nogenlunde uformel stemning. Tanken om mig selv med både slør og fascinator passer slet ikke ind i det billede...

Men jeg er meget spændt på at se, hvad du finder på!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kinai

Mvh Mia

Hej Mia... jeg forstår ikke helt.... vil du både have slør og birdcage på??

0

Del dette indlæg

Hello :-)

Som du ved, så nøjes jeg lige med en fascinator. Men min er også stor og sort... ville måske se lidt dystert ud med et sort slør :(

Men hvis du har den fjer-dims på du selv har vedhæftet fx i siden af en knold, og så et slør under knolden, tror jeg bestemt det kunne se fint ud. Jeg tænker mere, at så bliver facinatoren mere en del af sløret, end 2 forskellige ting... Men prøv da, at køb en billig en i H&M og se den sammen med dit slør.

0

Del dette indlæg

Hej Kinai

Mvh Mia

Hej Mia... jeg forstår ikke helt.... vil du både have slør og birdcage på??

:thumbsupsmileyanim: Nej, det forstår jeg godt. Fik vist heller ikke rigtig forklaret. Egentlig var det ment som inspiration af forskellige muligheder. Men nu når du spørger, så har jeg tænkt på at have fascinator og slør på i kirken (lidt mere enkelt en det på billedet), og så tage meget lille birdcage med fjer blomst efterfølgende. Men intet er besluttet endnu.

Modsat Forår2009, så synes jeg at det er super fedt at blande de forskellige udtryk. Det skal selvfølgelig gøres med stensikker hånd, og ingen slinger i valsen :( Men jeg har kigget lidt på nogle af de andre ting du har herinde, så jeg er ret sikker på at du ville kunne gøre det.

Så også forleden i Accessories på Fields, at de havde en hårbøjle med nogle fjer og tynde fjerlignende ting. Den var lidt lækker, for det var ikke for "blomstret". Er ikke til hårbøjle, men selve pynten var rigtig fin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som du ved, så nøjes jeg lige med en fascinator. Men min er også stor og sort... ville måske se lidt dystert ud med et sort slør :thumbsupsmileyanim:

Men hvis du har den fjer-dims på du selv har vedhæftet fx i siden af en knold, og så et slør under knolden, tror jeg bestemt det kunne se fint ud. Jeg tænker mere, at så bliver facinatoren mere en del af sløret, end 2 forskellige ting... Men prøv da, at køb en billig en i H&M og se den sammen med dit slør.

Hej Miksas

Mega lækker smækker kjole.

Hvor køber du din fascinator? Den du har billede af er super chik..

:( Mia

0

Del dette indlæg

Som du ved, så nøjes jeg lige med en fascinator. Men min er også stor og sort... ville måske se lidt dystert ud med et sort slør :thumbsupsmileyanim:

Hej Miksas

Hejsa - og mange tak.

Min er købt i Salling i Århus til 529,- og de har også nogle tilbage i hvid, hvis det skal være endnu mere brudeagtigt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Som du ved, så nøjes jeg lige med en fascinator. Men min er også stor og sort... ville måske se lidt dystert ud med et sort slør :cheerleader3:

Hej Miksas

Hejsa - og mange tak.

Min er købt i Salling i Århus til 529,- og de har også nogle tilbage i hvid, hvis det skal være endnu mere brudeagtigt :thumbsupsmileyanim:

Kan du huske mærket? Det er desværre ikke så ofte at jeg kommer forbi Århus... selvom det kunne man jo godt overveje lidt oftere :thumbsupsmileyanim: Måske jeg kunne finde en forhandler i KBH området.

0

Del dette indlæg

Prøv at klikke ind på www.etsy.com og søg på headband - der er så mange fine ting :thumbsupsmileyanim:

Fyyyy Lena....

Jeg sad og overvejde om jeg helt skulle lade være med at kigge på den side, for jeg finder bare en helt masse overdådigt, som jeg slet ikke kan leve uden, og så kan jeg slet ikke vælge :thumbsupsmileyanim:

Men kunne jeg lade være.... næææ nej :( Så nu er der nogen flere at kigge på i min planlægningstråd

0

Del dette indlæg

Altså jeg kan ikke selv beslutte mig så indtil videre har jeg købt en helt enkelt slør til nummeren, en ivory fascinator med strudse og have fjer, OG en lille høj hat.

Hvor jeg så selv vil sætte enten strudsefjer og havefjer på eller en lille slør ala birdcage.

Det kommer meget end på kjolen, hvor meget jeg ville tage på hovedet.

Personligt er min kjole meget enkel så jeg overvejer at have sløret sat fast i nakken unden håret og så den høje har sådan lidt skråt foran på hovedet.

Kig evt. på ebay.co.uk der er masser af super fede fascinators og mulighed for selv at køe materialerne og lave den helt rigtige personlige fascinator.

Fik jeg sagt at jeg ELSKER ebay? :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer