Kinai

Kan man?

39 indlæg i dette emne

Prøv at klikke ind på www.etsy.com og søg på headband - der er så mange fine ting :thumbsupsmileyanim:

Fyyyy Lena....

Jeg sad og overvejde om jeg helt skulle lade være med at kigge på den side, for jeg finder bare en helt masse overdådigt, som jeg slet ikke kan leve uden, og så kan jeg slet ikke vælge :thumbsupsmileyanim:

Men kunne jeg lade være.... næææ nej :( Så nu er der nogen flere at kigge på i min planlægningstråd

Jeg havde denne her på til Penelopes barnedåb - også købt derinde :cheerleader3:

post-36326-1237917357.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mis-Lena,

Har været der... ofte!! De er rigtig fine og ret kunstneriske. Desværre også ret dyre, så jeg har forsøgt at finde noget der er ligeså fine, men det er ikke helt lykkedes endnu. Har fundet et par muligheder, men det er lidt ærgerligt at bruge 3-800 kr. på noget, hvis man ikke er helt sikker.

Hvad synes du selv om hendes hairpeaces?

Redigeret af Miru
0

Del dette indlæg

Ja jeg tror jeg kan forestille mig det.

Måske denne kunne være et bud? Synes selv den er lidt fed :(

Ja for filan, den er rigtig fin, elsker sådan med fjer, det ser så yndigt ud. Og så skulle den sidde lidt skråt på hovedet :thumbsupsmileyanim: Jeg vil gerne finde en med orkideer, helt enkelt, måske to eller tre i række :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hej Naja.

Jeg fald lige over denne og tænkte at det måske lige var noget for dig??? Ellers synes jeg at du skal kigge lidt rundt på siden.... jeg har set flere orkideer, og i forskellige farver og sammensætninger.

Men pas på... der er MANGE flotte ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mis-Lena,

Har været der... ofte!! De er rigtig fine og ret kunstneriske. Desværre også ret dyre, så jeg har forsøgt at finde noget der er ligeså fine, men det er ikke helt lykkedes endnu. Har fundet et par muligheder, men det er lidt ærgerligt at bruge 3-800 kr. på noget, hvis man ikke er helt sikker.

Hvad synes du selv om hendes hairpeaces?

Altså... Jeg har købt mine sommerfugle af sælgeren whichgoose - den kostede kun 200,- og jeg synes den er "fab" :(

0

Del dette indlæg

Ja for filan, den er rigtig fin, elsker sådan med fjer, det ser så yndigt ud. Og så skulle den sidde lidt skråt på hovedet :thumbsupsmileyanim: Jeg vil gerne finde en med orkideer, helt enkelt, måske to eller tre i række :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hej Naja.

Jeg fald lige over denne og tænkte at det måske lige var noget for dig??? Ellers synes jeg at du skal kigge lidt rundt på siden.... jeg har set flere orkideer, og i forskellige farver og sammensætninger.

Aiiii, Tanja, sikke en lækker side!!! Det er netop sådan noget jeg tænker på, ville dog gerne have flere i række, så det følger slørets kant lidt, hvis du ved hvad jeg mener, men ellers rigtig sødt af dig at tænke på mig :denmarkflag::loveboard: VIldt mange flotte ting derinde! :sm:

0

Del dette indlæg

Hej Naja.

Aiiii, Tanja, sikke en lækker side!!! Det er netop sådan noget jeg tænker på, ville dog gerne have flere i række, så det følger slørets kant lidt, hvis du ved hvad jeg mener, men ellers rigtig sødt af dig at tænke på mig :denmarkflag::sm: VIldt mange flotte ting derinde! :sm:

Jamen så vil jeg da kigge videre... :loveboard: jeg har set flere orkideer derinde, så der kommer helt sikkert flere bud når jeg lige får tid til at kigge nærmere på det ;)

Er det bestemte farver du leder efter eller...??? Ellers kan man også selv købe flere enkelte, og så selv danne rækken :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Carina.

Den er også rigtig fin. Dog søger jeg selv en i ivory, så jeg kan ikke benytte mig af diit tilbud.

Men der er sikkert en anden kommende brud derude, som vil få glæde af den!!

Det er bare iorden, den minede bare en smugle om en du have set på, men den dur ikke hvis du selv skal bruge en i ivory knus

0

Del dette indlæg

Skal du så ikke have sådan en fin en her:

il_430xN.36310676.jpg

Tjoe.... det kunne da være meget fedt med noget med fjer, men jeg synes ikke lige det skal være den der :thumbsupsmileyanim:

Men ideen skal jeg da vist lige tænke lidt mere over :(

Men ellers overvejde jeg også en blå taske.... jeg har ikke blå andre steder, men ellers kan jeg bare købe en mini gajol flaske eller en pakke alm. blå gajoler til at have i tasken ;) Men skal man have det på på/med sig under vielsen, for så dur ideen med tasken jo ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

il_430xN.36310676.jpg

Tjoe.... det kunne da være meget fedt med noget med fjer, men jeg synes ikke lige det skal være den der :thumbsupsmileyanim:

Men ellers overvejde jeg også en blå taske.... jeg har ikke blå andre steder, men ellers kan jeg bare købe en mini gajol flaske eller en pakke alm. blå gajoler til at have i tasken ;) Men skal man have det på på/med sig under vielsen, for så dur ideen med tasken jo ikke.

Sjovt nok har jeg lige set på en blå vintage clutch på ebay - jeg overvejer nemlig også at få en farvet taske - og evt. også sko.

Men må lige vente til stilen er helt på plads - prinsesse eller lidt moderne?

0

Del dette indlæg

il_430xN.36310676.jpg

Sjovt nok har jeg lige set på en blå vintage clutch på ebay - jeg overvejer nemlig også at få en farvet taske - og evt. også sko.

Men må lige vente til stilen er helt på plads - prinsesse eller lidt moderne?

Det lyder spændende. Har du ikke et link til den flotte taske?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer