BiancaNavne

Frøposer

11 posts in this topic

Annonce ♥

De er rigtig fine, hvor har du fundet skabelonen???

Men, det er altså ikke brudeslør på billedet :thumbsupsmileyanim: men det ved du jo sikkert godt selv, men ellers er posen bare RIGTIG sød.

mvh Gitte

Det er en jeg har fundet herinde et sted... kan ikke finde ud af at ligge word dokumenter ind, men hvis der er en der kan forklare det, så kan jeg jo bare ligge dem ind...

Det skulle meget gerne være brudeslør,da det er det billede, der er uden på den frøpose jeg har købt...

0

Annonce ♥

ok jeg søger bare efter den, for dem jeg har fundet var med billede og skrift allerede. Og ja det er da brudslør billedet er bare taget meget tæt på :thumbsupsmileyanim:

Okay... mente jeg nu også nok...

Prøver at vedhæfte den... Virkede ikke sidst, men prøver...

Du kan jo bare slette det jeg har sat på skabelonen, bagved ligger der en skrift fra den jeg har brugt jeg ikke har kunnet slette, men prøv...

skabelon.doc

Edited by BiancaNavne
0

ok jeg søger bare efter den, for dem jeg har fundet var med billede og skrift allerede. Og ja det er da brudslør billedet er bare taget meget tæt på :thumbsupsmileyanim:

Du kan jo bare slette det jeg har sat på skabelonen, bagved ligger der en skrift fra den jeg har brugt jeg ikke har kunnet slette, men prøv...

skabelon.doc

Nøøøøj hvor er de bare fine, jeg er viiiild med dem. Jeg kan ikke slette din tekst, hvorfor mon? Ja jeg kan slet ikke rette i det. Hvordan har du gjort. Har du selv sat billedet af brudeslør ind ?

Edited by april-brud2009
0

skabelon.doc

Nøøøøj hvor er de bare fine, jeg er viiiild med dem. Jeg kan ikke slette din tekst, hvorfor mon? Har du selv sat billedet af brudeslør ind ?

Du burde kunne slette de tekstbokse jeg har sat ind og så mit billede, som ja... jeg selv har sat ind... men der er noget tekst bagved alt det, som jeg ikke kunne slette... håber det virker...

0

Annonce ♥

Hmmm.. det er altså ikke for at være en frøken modsat :cheerleader3: , men det er altså ikke brudeslør der er på billedet, har tjekket på google, når du søger brudeslør på Billeder, så kommer disse op, og det er i hvert fald også sådan jeg kender dem, men det kan jo være der er flere slags? :denmarkflag:

Sådan her ser de ud :thumbsupsmileyanim:

post-34968-1238240179.jpg

0