Sign in to follow this  
Followers 0
sep09

Undertøjet

10 posts in this topic

Jeg har i længere tid gået og udsat det der med at få købt bryllupsundertøjet - skal jo i hvert fald have bh'en på plads inden jeg skal til skrædderen.

Men hvor skal jeg gå hen?

Anbefalinger modtages med kyshånd. Det skal være i København - i cykelafstand fra midtbyen.

Håber I kan hjælpe.

0

Annonce ♥

Jeg vil helt klart anbefale Emma lingeri på Gammel Kongevej. Jeg har handlet B-H'er det i mange år og har altid fået den bedste og mest kyndige vejledning. De fører mange forskellige mærker og kvaliteten er ubeklagelig.

Jeg har selv fornyligt købt BH'er i change og selvom prisen er umådelig tiltalende (50%) så er der ingen tvivl om at kvaliteten bestemt ikke kan sammenlignes med de BH'er jeg plejer at bruge. (Primadonna)

God fornøjelse!

0

Annonce ♥

Jeg vil helt klart anbefale Emma lingeri på Gammel Kongevej. Jeg har handlet B-H'er det i mange år og har altid fået den bedste og mest kyndige vejledning. De fører mange forskellige mærker og kvaliteten er ubeklagelig.

Jeg har selv fornyligt købt BH'er i change og selvom prisen er umådelig tiltalende (50%) så er der ingen tvivl om at kvaliteten bestemt ikke kan sammenlignes med de BH'er jeg plejer at bruge. (Primadonna)

God fornøjelse!

Kan jeg kun bakke op om - jeg har lige købt mit undertøj til bryllupsdagen der, og der er virkelig styr på sagerne og kyndig vejledning :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har selv en gammel Primadonna, som snart er elsket ihjel!

Jeg bruger str 75E, så jeg synes det er svært at finde noget

Primadonna er også det mærke som jeg føler mig bedst tilpas i egentlig, men deres designer er sg pepret i pris. Men jeg har opdaget at kvaliteten altså følger med. Men men jeg fandt et design hos primadonna som koster under 500,- det skal specielbestilles hjem i den rette størelse, og designet er lidt enkelt. Men på en SU så er en velsidende BH der ikke er fancy bedre end en fancy, velsidende og dyr BH, griner..

Designet hedder Menton og kan ses lige her

God fornøjelse

0

Hey..

Jeg vil helt klart anbefalde hvis du skal have hvis kjole på, at købe hudfarvet undertøj, for det ses ikke helt så nemt gennem kjolen som hvidt undertøj.. og evt silicone stropper.. Men magasin,illum, og ved der ligger et par forretninger på strøget (ved bare ikke lige hvad de hedder) Change ligger ikke så langt fra illum ned mod nørreport st fra strøget.. så hvis du går en tur på strøget, så er jeg sikker på du finder et lækkert sæt..

0

Annonce ♥

Jeg har også købt mit undertøj i Magasin i KBH. Det har et kæmpe udvalg og mange forskellige mærker så der er noget for en hver smag og pengepung. JEg har selv en " standard størrelse" (80C) så jeg ved ikke hvordan det er med de helt store størrelser.

0