tReaX

Kageudstyr i IKEA

14 indlæg i dette emne

Jeg fik lige besøgt IKEAs hjemmeside og ser de har fået lidt kageudstyr hjem, eller det er undervejs.

Besøgte den svenske hjemmeside og ser de får rigtig meget hjem, og priserne finder jeg nu ganske fornuftige. Desværre er intet af det på lager i Malmö endnu. Men jeg holder øje :thumbsupsmileyanim:

Eksempler:

49 sek, for dette sæt.

0090563_PE224671_S3.JPG

69 sek for dette:

0093219_PE230267_S3.JPG

Men søg på DRÖMMAR på den svenske ikeas hjemmeside og der kommer en masse guf for kagefolket :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - ihh det bliver fedt ! :thumbsupsmileyanim:

Jep, jeg var også vildt glad da jeg opdagede så jeg bare måtte dele min glæde. Skrev også til manden at jeg skulle i IKEA, men blev skuffet da det viste sig at varene ikke var på lager og de ikke kunne sige hvornår de kom hjem.

Men kan se det er hjemme andre steder i Sverige, så håber det snart når til Malmö igen. De har dem i Helsingborg, men manden tror jeg er skør hvis jeg kører derop efter kageforme... *GG*

Redigeret af tReaX
0

Del dette indlæg

Jubbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - ihh det bliver fedt ! :thumbsupsmileyanim:

Jep, jeg var også vildt glad da jeg opdagede så jeg bare måtte dele min glæde. Skrev også til manden at jeg skulle i IKEA, men blev skuffet da det viste sig at varene ikke var på lager og de ikke kunne sige hvornår de kom hjem.

Men kan se det er hjemme andre steder i Sverige, så håber det snart når til Malmö igen. De har dem i Helsingborg, men manden tror jeg er skør hvis jeg kører derop efter kageforme... *GG*

Så er spørgsmålet bare hvor længe der går inden det rammer DK ?... de har egentlig, når man tænker over det, været længe om at opdage at der er et stort marked i kagebagnings remeder - syntes de normalt er meget hurtige til at opdage nye ideer.

Men det er fedt at der kommer et alternativ til de dyre kageforretninger, jeg køber selv en masse i England, men det er altså ikke det samme som at stå med tingene i hånden og vælge selv ( i sidstnævnte udgave kommer man så ofte til at købe mere end først forventet :cheerleader3: )

Det kunne være jeg liiige skulle sende en mail til Ikea i DK og hører om de ved noget ..... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er spørgsmålet bare hvor længe der går inden det rammer DK ?... de har egentlig, når man tænker over det, været længe om at opdage at der er et stort marked i kagebagnings remeder - syntes de normalt er meget hurtige til at opdage nye ideer.

Men det er fedt at der kommer et alternativ til de dyre kageforretninger, jeg køber selv en masse i England, men det er altså ikke det samme som at stå med tingene i hånden og vælge selv ( i sidstnævnte udgave kommer man så ofte til at købe mere end først forventet :cheerleader3: )

Det kunne være jeg liiige skulle sende en mail til Ikea i DK og hører om de ved noget ..... :denmarkflag:

Håber de snart rammer Danmark og Malmö :cheerleader3:

Men synes generelt de danske butikker har været længe om at opdage der er flere og flere der gerne vil bage 'svære' kager.

Og ja, man køber da klart mere når man står og kan gramse på det, og ikke skal tænke over porto på varene.

Hvis IKEA DK svarer må du gerne komme det herind.

Nøjs...

checkede lige den danske hjemmeside... og de har faktisk 5 af tingene liggende, men de kan ikke oplyse hvornår de kommer til varehuset :denmarkflag:

Det er samme tilfælde med Malmö biksen, lidt irriterende at man ikke ved hvor længe man skal gå og glæde sig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Ikea Taastrup har de flere af tingene på lager :cheerleader3:

Kan også se at det hele vist også er på den danske side nu.

Er fristende at tage en tur til Taastrup så.

Ellers sig til, så køber jeg det gerne til dig, og sender det hinsidans :unsure::rolleyes:

Tak, det er pænt af dig.

Men jeg satser på at de får det hjem i Malmö og ellers er Taastrup også noget tættere på end Helsingborg :biggrin: Måske de først får det i Malmö når de flytter ud i den nye giga IKEA.

Håber det er en vare de vil beholde i sortimentet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Ikea Taastrup har de flere af tingene på lager :thumbsupsmileyanim:

Kan også se at det hele vist også er på den danske side nu.

Er fristende at tage en tur til Taastrup så.

Ellers sig til, så køber jeg det gerne til dig, og sender det hinsidans :biggrin::griner:-

Tak, det er pænt af dig.

Men jeg satser på at de får det hjem i Malmö og ellers er Taastrup også noget tættere på end Helsingborg :heart: Måske de først får det i Malmö når de flytter ud i den nye giga IKEA.

Håber det er en vare de vil beholde i sortimentet.

Ellers siger du bare til :bearhug: overvejer faktisk lidt om man skulle smutte derud imorgen og kikke på hvordan det er i virkeligheden.

Ja, vi kan da kun krydse fingre for at de beholder det - og forhåbentlig også udvider sortimentet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har allerede været en tur forbi. Jeg så ikke alle varerne, men købte selv den runde æske med udstikkere, de almindelige metaludstikkere, tyl/kageskærer sættet og tilsidst skabelonerne til drys. Det virker alt sammen som ok kvalitet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer