Guest Karina/Peter

Hvidt marcipan "låg"

10 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen

Så engang et indlæg hvor nogen efterlyste hvidt marcipan der var rullet lige til at putte på kagen hvor der blev snakket om man IKKe kunne få det mere..

Har siden erfaret at i vores lokale superbest på chokolade rækkerne hylden med smelte chokolade mm der ligger de i "bagepapirs" lign æske (sådan en aflang firkantet æske), til den nette sum af 49.95kr

Ville bare lige fortælle de kunne købes hvis der stadig var nogen der efterlyste dem :-)

/Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at det marcipan låg man kan købe fra Odense Marcipan (blå æske med et stykke marcipan der er rullet ud og lige til at ligge på en kage) IKKE er hvid i farven. Det er "alm." marcipan farvet - altså sådan lidt gul i det! Bare så man ikke lige bliver snydt.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil bare lige sige, at det marcipan låg man kan købe fra Odense Marcipan (blå æske med et stykke marcipan der er rullet ud og lige til at ligge på en kage) IKKE er hvid i farven. Det er "alm." marcipan farvet - altså sådan lidt gul i det! Bare så man ikke lige bliver snydt.

Kram Heidi

Jeg tilføjer lige, at det derudover er meget tyndt og godt kan være lidt "gennemsigtigt".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot til info...man kan få det HVIDE marcipan låg i METRO (dog skal man selv rulle det ud.... men det så godt ud!!!)

Lagde du mærke til prisen?

Desværre ikke...men kommer da derud ind imellem...skal nok kigge næste gang...

Tak :cheerleader3: Det må du meget gerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot til info...man kan få det HVIDE marcipan låg i METRO (dog skal man selv rulle det ud.... men det så godt ud!!!)

Lagde du mærke til prisen?

Desværre ikke...men kommer da derud ind imellem...skal nok kigge næste gang...

Tak :cheerleader3: Det må du meget gerne

Selve marcipan lågene ved jeg ikke hvad koster, men de er ikke så lette igen at få til at få rigtig pæne på kagen. Men den hvide overtræksmarcipan er tilgengæld en fornøjelse at arbejde med. Men den bliver altså ikke helt hvid. Du kan se her, hvor hvid den bliver..

post-36261-1238488698.jpg

Den mener jeg koster mellem 150,- og 225,- for 2,5 kg alt efter om den er på tilbud eller ej.

God fornøjelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Blot til info...man kan få det HVIDE marcipan låg i METRO (dog skal man selv rulle det ud.... men det så godt ud!!!)

Lagde du mærke til prisen?

Desværre ikke...men kommer da derud ind imellem...skal nok kigge næste gang...

Tak :cheerleader3: Det må du meget gerne

Selve marcipan lågene ved jeg ikke hvad koster, men de er ikke så lette igen at få til at få rigtig pæne på kagen. Men den hvide overtræksmarcipan er tilgengæld en fornøjelse at arbejde med. Men den bliver altså ikke helt hvid. Du kan se her, hvor hvid den bliver..

post-36261-1238488698.jpg

Den mener jeg koster mellem 150,- og 225,- for 2,5 kg alt efter om den er på tilbud eller ej.

God fornøjelse

Synes det er en fantastisk farve! For mig gør det ikke spor, at den ikke er helt hvid. Tak for tippet! :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer