Guest Dyssekaer

ABC-brudekjoler

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej!

Jeg har faktisk lige bestilt tid dernede til min lillesøster (på fredag, så kan jeg fortælle nærmere derefter :cheerleader3: ), som skal købe en festkjole til mit kommende bryllup. For ja, priserne er attraktive!

Jeg har en veninde, der blev gift for 2 år siden. Jeg ved at hendes (voksne) brudepiger købte deres kjoler dér - og de var rigtig godt tilfredse. Jeg var selv inde og kigge (på deres hjemmeside), da jeg skulle købe brudekjole - og selv om priserne er rigtig dejlige at kigge på, så synes jeg bare ikke kjolerne var det, så man havde set på andre kjoler først... Men det er jo smag og behag - og som sagt har jeg ikke været i butikken, så jeg har ikke set dem i "real life" - og det er jo ofte noget HELT andet!!

Jeg vil helt sikkert anbefale stedet til festkjole-købere - for man kan jo selv være med til at rette på designet, så det passer til én selv.... fx med hensyn til stropper osv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil aldrig købe kjole hos ABC da jeg talte med dem på en messe. Jeg fik at vide at man får ca 2 timer til prøvning og så skal man vælge om man vil købe en kjole, ikke noget med at gå hjem og tænke sig om, og det er ikke mig.

Det er derfor de kan holde de billige priser og det forstår jeg godt. Så bruger de ikke så mange udgifter på personale og det er jo fornuftigt nok.

En jeg kendte var ude og prøve kjole der og da hun bestemte sig for en kjole men ikke havde taget penge med blev han sur. Så det er nok en smagssag om man tør købe uden at gå hjem og tygge på det.

Der er jo også en herinde der havde en rigtig god oplevelse hos dem for ikke så længe siden.

/Anette

0

Del dette indlæg

Jeg så nogle af deres kjoler på en messe i januar i år og der var da godt nok mange flotte kjoler. Så får man også en kjole som ikke alle andre også har, når man selv kan være med til at rette til/fra/om :cheerleader3:

Kan man ikke altid rette til/fra/om ved alle brudekjole butikker??!! Man betaler vel så bare for st syersken gør det, men det er vel altid muligt... eller??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Både min søster og jeg købte vores brudekjoler ved ABC i Næstved.

Vi havde hjemmefra set vores udvalg ud, hvilket gjorde det nemt for os at vælge. Sælgeren er i vores øjne meget flink og høflig. Han virker ikke påtrængende, vi fik begge mulighed at tænke over vores kjolevalg i 24 timer.

Vi følte ingen tvang til at handle der, men det er jo op folk selv, hvordan de har det.

Den jeg endte ud med sælges ikke længere, det var en brokadecorsage i vinrød og hvid nederdel.

Min søster købte denne smukke kjole

img42122.jpg

img42125.jpg

img42123.jpg

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg har faktisk lige bestilt tid dernede til min lillesøster (på fredag, så kan jeg fortælle nærmere derefter :respekt: ), som skal købe en festkjole til mit kommende bryllup. For ja, priserne er attraktive!

Jeg har en veninde, der blev gift for 2 år siden. Jeg ved at hendes (voksne) brudepiger købte deres kjoler dér - og de var rigtig godt tilfredse. Jeg var selv inde og kigge (på deres hjemmeside), da jeg skulle købe brudekjole - og selv om priserne er rigtig dejlige at kigge på, så synes jeg bare ikke kjolerne var det, så man havde set på andre kjoler først... Men det er jo smag og behag - og som sagt har jeg ikke været i butikken, så jeg har ikke set dem i "real life" - og det er jo ofte noget HELT andet!!

Jeg vil helt sikkert anbefale stedet til festkjole-købere - for man kan jo selv være med til at rette på designet, så det passer til én selv.... fx med hensyn til stropper osv...

-------------

Så er min søsters kjoleprøvning klaret - og det var SUPER service i ABC brudekjoler! Der blev taget rigtig godt imod os, og jeg havde min lille søn på 7 måneder med - det var der absolut ingen problemer i. Vi kom ind i et temmelig stort rum, som så kun var til os (det har jeg ik prøvet før - heller ik da jeg selv var ude og prøve brudekjoler) - De 1½ time der var sat af til min søster blev brugt - og intet var overladt til tilfældighederne. Hun endte med at vælge en nederdel fraét sæt og en corsage fra et andet sæt.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se det, i den farve hun nu har valgt - for det hun prøvede var selvfølgelig i 2 forskellige farver, da hun "splittede" 2 kjole-sæt. (hmm - håber det giver mening)

Jeg vedhæfter billede af hende i det hun endte med at vælge - (og se lige bort fra farverne :griner:- )

post-28256-1239031095.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer