siggaard-rasmussen

hjælp kloge brude...

6 indlæg i dette emne

Nu har jeg fået ægteskabserklæringen tilbage fra kommunen :griner:- Hvad skal den så???? Skal præsten have den...og hvornår??

Skal mødes med hende d. 14 maj og giftes d. 6 juni...er det tids nok??

Er der nogen der kan hjælpe mig :respekt:

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fået ægteskabserklæringen tilbage fra kommunen :griner:- Hvad skal den så???? Skal præsten have den...og hvornår??

Er der nogen der kan hjælpe mig :respekt:

Hejsa

Ja, nemlig præsten skal have den og hvornår det bestemmer i sådan set selv - den må bare ikke være mere end 4 måneder gammel den dag i skal giftes...

0

Del dette indlæg

Nu har jeg fået ægteskabserklæringen tilbage fra kommunen :cheerleader3: Hvad skal den så???? Skal præsten have den...og hvornår??

Er der nogen der kan hjælpe mig :cheerleader3:

Det er godt nok underligt, vi har ikke fået vores endnu, og som du ved skal vi giftes ugen før jer. Og afleverede den da ellers lige i starten af februar. Gad vide om de ikke vil have at vi gifter os :lol:

Han er ikke medlem af den danske folkekirke og vi bor ikke officielt sammen. Men det kan da ikke være så svært.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fået ægteskabserklæringen tilbage fra kommunen :cheerleader3: Hvad skal den så???? Skal præsten have den...og hvornår??

Er der nogen der kan hjælpe mig :cheerleader3:

Det er godt nok underligt, vi har ikke fået vores endnu, og som du ved skal vi giftes ugen før jer. Og afleverede den da ellers lige i starten af februar. Gad vide om de ikke vil have at vi gifter os :lol:

Han er ikke medlem af den danske folkekirke og vi bor ikke officielt sammen. Men det kan da ikke være så svært.

Hey.

Jeg ville prøve at ringe til kommunen.

Vi havde samme problem. Jeg afleverede ansøgningen først i februar, og kunne ikke forstå jeg ikke havde modtaget den endnu.

Jeg ringede og rykkede efter den. Næste dag var den kommet med posten. Det er altså ikke altid at det offentlige system er det aller hurtigste...

0

Del dette indlæg

Nu har jeg fået ægteskabserklæringen tilbage fra kommunen :) Hvad skal den så???? Skal præsten have den...og hvornår??

Er der nogen der kan hjælpe mig :)

Det er godt nok underligt, vi har ikke fået vores endnu, og som du ved skal vi giftes ugen før jer. Og afleverede den da ellers lige i starten af februar. Gad vide om de ikke vil have at vi gifter os :bearhug:

:) hej hej..... hvad så...har du fået den ???? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer