siggaard-rasmussen

kirkehæfter

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skriver salmerne/sangene i et krikehæfte, da vi har valgt "Du kom med alt det der var dig" som jo ikke er en salme og derfor ikke står i salmebogen. :respekt:

Derudover indsætter jeg tyl til bilernes antenner samt lommetørklæde. Jeg skriver også, at vi skal drikke et glas Asti og skåle, inden vi drager mod fotografering og gæsterne til festsstedet, samt hvornår der serveres bryllupskage og kaffe!

:smilie_oster05: :smilie_oster02: :smilie_oster05: :smilie_oster02: :smilie_oster05: :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi laver det, men mest fordi jeg synes det er hyggeligt :respekt: Og så er de jo nemme at lave synes jeg :griner:-

Vi vil forest have et program over vielsen, derefter salmerne, og på bagsiden vil vi skrive, at alle som er med til vielsen, er velkommen til en kop kaffe med sødt på feststedet, frem til kl 17, hvor vi så småt starter med festen.

0

Del dette indlæg

Ja vi laver det, men mest fordi jeg synes det er hyggeligt :respekt: Og så er de jo nemme at lave synes jeg :unsure:

Vi vil forest have et program over vielsen, derefter salmerne, og på bagsiden vil vi skrive, at alle som er med til vielsen, er velkommen til en kop kaffe med sødt på feststedet, frem til kl 17, hvor vi så småt starter med festen.

jeg tror ikke jeg laver nogle... men hvis jeg skulle få tid, hvad jeg ikke regner med... såkan det da godt være :griner:-

0

Del dette indlæg

Ja vi laver dem. syntes det er en nem og billig måde at lave en gosød detalje til et bryllup. regner med at jeg også skriver dagens program ind samt et par små informationer, så som at der skal være fællesfotografering på denne lokation også videre.

Mvh RIkke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer