miles

HJÆLP!!!

34 indlæg i dette emne

hej søde Zillaer

Vi fik til vores fantastiske bryllup d. 28. marts taget nogle helt fabelagtige billeder af den fabelagtige Torben Thorhauge... men nu er spørgsmålet hvilet vi skal bruge til takkekort???

Et eller andet sted synes jeg det bør være et "ordentligt" billede hvor man kan se vores tøj osv., men der er bare så mange andre jeg også godt kan lide - så jeg spammer lige lidt billeder i denne tråd og vil meget gerne have jeres mening

tak

knus

Camilla

Traditionel #1

post-31300-1239379763.jpg

her synes jeg dog at jeg måske smiler lidt for meget og Michael ikke helt nok...

Redigeret af miles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw, kan godt forstå, I har svært ved at vælge. Men jeg er helt vild med utraditionel nr. 3!!!
jeg stemmer på utraditionel billede nr. 3
Flotte, flotte billeder, kan godt forstå at det er svært at vælge. Jeg stemmer helt klart på utraditionel nummer 1 eller 3 :lol::bearhug::unsure:

:ditto:

utraditionel 1+3 er klart de absolut flotteste :cheerleader3:

Jeg synes kun at det er fedt at de er en smule anderledes.... det viser også, at det er en super god fotograf, som har øje for det lidt anderledes, men stadig meget smukke.

Go for it!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med jeres bryllup, helt vildt dejlige billeder...

Men ikke for noget hvorfor bruger i ikke det billede du benytter som profilbillede, altså det hvor i står under paraplyen, det er da bare helt vildt dejligt og udstråler kærlighed så man bliver helt blød i knæene.

Men det er jo bare min mening :cheerleader3:

Kærlig hilsen

Gitte

0

Del dette indlæg

Utraditionel #1

post-31300-1239380055.jpg

Jeg synes nærmest det er det perfekte billede, men er ikke sikker på om jeg bryder mig om at vi kysser til et takkekort, og man kan jo næsten heller ikke se noget af os...

Utraditionel #3

post-31300-1239380250.jpg

pga. fugleperspektivet

Jeg stemmer på et af de her to :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer