Guest 81Nuser

singler + ???

15 indlæg i dette emne

Hejsa..

Håber I kan hjælpe os.. Vi sidder og er ved at formulere vores invitation, men er kommet i tvivl om, hvad vi skal skrive i invitationen til de singler vi kender. De er velkomne til at tage en ven/ledsager/partner/date med, men hvad kalder man det?? Mads +Hvad????????

:) Nuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det en normal ting at invitere en ledsager med? Den tanke har jeg slet, slet ikke skænket nemlig :)

jeg vil også skrive ledsager :)

det med om det er normalt... det kommer jo an på en selv, :) fx vil jeg ikke have nogen med som jeg ikke kender og da jeg har et stramt buget og har måtte undlade nogle så derfor har sinklerne ikke mulighed får at tage en ledsager med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidder her og læser jeres indlæg..

Får det helt dårligt, vi har ikke skrevet + ledesager i vores indbydelser. :)

Vi blev enige om at de singler vi kender, hvor nogen godt nok dater on and off skulle inviteres alene.

Ikke invitere nogen vi aldrig har mødt. Ingen af vores gæster har sagt noget. Har endda talt med en veninden som har fået sig en kæreste nu, om hun vil have ham med. Men hun takkede nej.

Burde vi havde skrevet + ledesager???

Vi har inviteret 6 singler

0

Del dette indlæg

Det er mig der har startet tråden.. Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed eller noget. Vi er også endt med at invitere singlerne alene. Det er mest min kærestes beslutning, og da det er hans venner der er singlerne, er det jo lidt op til ham. Min kæreste tror bare at hans gutter vil føle sig presset til at skulle ud og finde en ledsager, og det er jo ikke det der er meningen...

Synes I tager højde for singlernes situation når I spørger din veninde om hun vil have sin nye fyr med,- det er da flot,- og det er det samme vi vil gøre, hvis vi kommer i samme situation..

:) Nuser

0

Del dette indlæg

Æhm... hvis ikke man ved hvorvidt der er en ledsager i kulissen, så syntes jeg egentlig at man sender et lidt øv signal til singlen, om at det ikke er okay at han/hun ikke har en at dele sit liv og oplevelser med.

Jeg ville da ha følt mig sårn lidt "mon jeg er til besvær i bordplanen, hvis jeg kommer alene?-agtig", hvis jeg fik en sådan indbydelse.

På den anden side så ville jeg også gerne kunne have lov at tage den person med, der fyldte i mit liv, hvis der var en sådan... også uden at han måske var nået at blive præsenteret som en jeg med 120% sikkerhed vidste, om jeg skulle leve resten af mit liv med.

Hvis man ved om der er en kæreste i kulissen, men som man ikke har mødt, så kunne man måske se af få det arrangeret inden dagen (hvis det har stor betydning), eller man kunne vælge at stole på singlens valg ;)

Man kan jo også mundligt nævne for singlen, at hvis der findes en i kulissen som man ikke ved om, og som der kunne være et ønske om at få som ledsager, så skal der bare siges til. Så er det op til singlen selv at afgøre hvordan det vil føles bedst. Nogle singler trives godt med at være alene, andre har det rigtig, rigtig skidt med at skulle komme alene til fester som bryllup...

Giv plads til forskelligheden... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer