Sign in to follow this  
Followers 0
fairybride27

mit skørt er stift

10 posts in this topic

Annonce ♥

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke HVOR stift dit skørt er, men ud fra de kjoler (alle to) jeg har haft med skørt i, så ved jeg, at skørter bare er ret stive og nærmest ubehagelige. Ofte har man jo et blødt lag mellem skørtet og huden, fordi skørtet kan kradse lidt. Hvordan passer det i forhold til hvor meget strut du vil have?

0

Damp kan kun rette noget ud, men ikke blødgøre.

Hvis du skal gøre skørtet blødere kan skyllemiddel være en hjælp, dette indebærer dog at skørtet skal vaskes og at der ingen garanti er for hvordan skørtet reagerer på vask og skyl, altså at for megen af stivheden forsvinder.

0

Annonce ♥

Jeg har læst et sted herinde (godt nok var det et almindeligt slør) at man kunne vaske det med skyllemiddel et par gange... Men et skørt skal ji være lidt stift, for at have en virkning, så mon ikke du bare skal tage et underskørt under hvis det kradser?

0

Jeg syntes også at mit skørte var stift så jeg spurgte fornøjet ekspedienten om ikke bare jeg lige skulle hænge det ud på badeværelset mens jeg var i bad. Hun så helt forkert ud på mig og sagde at så ville det blive ødelagt, da det var meningen at det skulle være stift. Siden fandt jeg så også ud af at det sidder fast på kjolen.

Men tror du må af finde dig med et stift skørt.

mvh

Susanne

0

Annonce ♥