Guest ninna

Rockn Royal

13 indlæg i dette emne

Jeg så Rockn Royal i går aftes... Hvor var det fedt at se Mary og Frederik på "slap line" de virkede simpelthen så glade og afslappede begge to :lol:

Men jeg var lidt skuffet over at de to værter virkede så påtagede sjove og lidt stive i det... Der var masser af humor på scenen men det faldt ind i mellem lidt til jorden fordi det virkede så indøvet....

Musikken var kanon god ! Hvor var det kanon at opleve "Led Zeppelin Jam " igen !!! Der var ingen tvivl om at det også var stort for Frederik som havde ønsket dem optræde !! :lol: Som så mange andre ventede jeg på at DAD skulle gå på scenen.. og skuffet blev jeg bestemt ikke ! :band:

Hvad med jer ? Så i det ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ninna

Ja, vi sad også og så det!

Jeg synes desværre Mary virkede lidt stiv i det, men kan jo være fordi hun ikke rigtig forstod alt hvad der blev sagt...

Men ellers var det hyggeligt at sidde hjemme i stuen og følge med, og derfra kunne man jo se det hele!

JJ

0

Del dette indlæg

Som så mange andre ventede jeg på at DAD skulle gå på scenen.. og skuffet blev jeg bestemt ikke ! :band:

Hvad med jer ? Så i det ?

He he - nej som inkarneret DAD fan (og Stig-fan i særdeleshed) gennem ca. 17 år var det også det jeg ventede på - om ikke andet så for at se hvilket kostume han kunne finde på denne gang - og man blev da ikke skuffet... (Selvom det nu også er rart når han viser bar overkrop :lol:
0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jo herhjemme så vi også rockn royal! Jeg vil gi' Ninna ret; Jes og Hans (værterne) var stive og påtaget på et tidspunkt synes jeg faktisk at det var lidt pinligt, især med de to. jeg plejer at synes at de begge er to meget dygtige og professionelle værter men ikke lige i går!!!!!!!

Fedt med DAD og deres alslutningsnr tager altid kegler. Jeg rockede nu også med på KYS BRUDEN, har altid synes at tv2 faktisk er ganske suveræne (især live)

Tak for en dejlig aften i selskab med Frede og Mary. Også skønt at se som Joachim og Alex rockede med :lol::lol:

knus Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

;) Vi nød det også herhjemme!

Jeg var ellevild med lyden, da Safri Duo var på - der blev virkelig hamret op for anlægget med surround og det hele - og det var RIGTIGT FEDT, skal jeg hilse at sige.

Vi nød også alle de andre- dog er Led Zeppelin Jam ikke lige vores kop te, men det var tydeligt at Frederik var glad og beæret.

Det var da fedt at se de to sammen så afslappede (som det var muligt i offentlighed). Jo, Mary så lidt stram ud et par gange, men jeg prøvede at forestille mig at være i hendes sted... pyh, så er hun da vidst tilgivet! ;)

FEDT arrangement - tak for det, Frede!

Carina

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg så det også igår, var inde og arbejde på det ( derfor gik jeg glip af det møde den 6. :lol: )

Jeg synes også de klarede det rigtig godt, Frederik og Mary og det var skøn musik, jeg var også hel vild da DAD kom på.

Udover det der blev vist på tv delen, sang Sanne S. også, det var virkelig noget der kunne få hele salen op og I skulle have Joachim, han fyrede den af, det var ret morsomt.

Jeg synes også de to værter kiksede lidt, da vi havde prøver var de meget cool og det var ret morsomt det de havde lavet, men de ca 40.000 der var derinde og Kronprinsen og Mary nede foran + alle jer derhjemme, det gav selv de 2 "seje" værter en del nerver, så de tabte tråden indimellem.

Jeg blev nu også ret vild med det band Mary havde valgt fra Australien, Powderfingers, dem synes jeg var ret gode.

Det var en fed koncert, men det har været nogle lange dage, så det bliver vist en rolig weekend :lol:

0

Del dette indlæg

Nix

Tarantino's "Kill Bill vol.1" vandt over koncerten.

Men, der skulle heller ikke så meget til... - selv om Ekstra Bladet i perioder har et troværdighedsproblem, studsede jeg nu alligevel over Thomas Treos indlæg om koncerten...

KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i Parken og så det. :mellow: Det meste af det var kanonfedt, men af og til var der nogle døde perioder.

Der hvor der kom mest gang i den var til Sanne, TV", Thomas H og Søs og så selvfølgelig DAD :band:

Vi kunne stort set ikke køre, hvad værterne sagde, så jeg glæder mig meget til at gense det på video :mellow:

Og det var en helt fantastisk stemning, da Frederik og Mary kom gående ind. Man fik næsten en klump i halsen på hendes vegne...

KH My

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg så det også igår, var inde og arbejde på det ( derfor gik jeg glip af det møde den 6. :lol: )

Jeg synes også de klarede det rigtig godt, Frederik og Mary og det var skøn musik, jeg var også hel vild da DAD kom på.

Udover det der blev vist på tv delen, sang Sanne S. også, det var virkelig noget der kunne få hele salen op og I skulle have Joachim, han fyrede den af, det var ret morsomt.

Jeg synes også de to værter kiksede lidt, da vi havde prøver var de meget cool og det var ret morsomt det de havde lavet, men de ca 40.000 der var derinde og Kronprinsen og Mary nede foran + alle jer derhjemme, det gav selv de 2 "seje" værter en del nerver, så de tabte tråden indimellem.

Jeg blev nu også ret vild med det band Mary havde valgt fra Australien, Powderfingers, dem synes jeg var ret gode.

Det var en fed koncert, men det har været nogle lange dage, så det bliver vist en rolig weekend :lol:

Ja, jeg så godt dit navn rulle hen over skærmen til sidst ;)

Jeg sad også klinet til skærmen. Rigtig hyggelig aften i mit eget selskab. Først Niels Hausgaard og derefter koncerten fra Parken krydret med lidt hyggelige eksamensopgaver,- Ganske hyggeligt :lol:

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Ja, jeg så godt dit navn rulle hen over skærmen til sidst

det gjorde jeg også ;) det må ha' været en fed stemning derinde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

synd uhrenfeldt du ikke var med i torsdags, det var virkelig hyggeligt!

knus fra Pernille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

det gjorde jeg også ;) det må ha' været en fed stemning derinde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knus fra Pernille

Hej,

Ja, jeg er også rigtig træt af det, jeg håber der kommer en mulighed på et andet tidspunkt, jeg havde virkelig glædet mig.

Ja, der var en fed stemning derinde, allerede om torsdagen var stemningen ved at blive lagt, vi var også rigtig mange mennesker derinde når man tæller alle med, musikere, scene folk, os osv.

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

knus fra Pernille

Hej,

Ja, jeg er også rigtig træt af det, jeg håber der kommer en mulighed på et andet tidspunkt, jeg havde virkelig glædet mig.

Ja, der var en fed stemning derinde, allerede om torsdagen var stemningen ved at blive lagt, vi var også rigtig mange mennesker derinde når man tæller alle med, musikere, scene folk, os osv.

Maria

Jamen Maria, du skal da bare komme med på vores jyde-møde den 23. maj ;)

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer