Guest Upsern

Guldsmedegaarden

17 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Jeg er næsten ikke til at styre. Vi skal til Jylland i weekenden og lave vores vielsesringe og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har læst lidt om dem herinde, og det virker som om, at det er en helt fantastisk oplevelse.

Nu håber jeg så bare, at det kommer til at holde stik og at vi kan finde ud af det :cheerleader3:

Men er der andre der har lyst til at dele deres oplevelse derfra, så endelig skriv

Redigeret af Upsern
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nu været derovre, og jeg VIL VARMT anbefale det til alle, der har mulighed for det. Det var helt fantastisk, at lave ens egne ringe. For det er faktisk kun det allersværeste, som han går ind og gør. Det var en super dag og jeg blev faktisk helt rørt, da vi stod med det endelige resultat. Så jeg var i den :) , da vi kørte hjem. Og kæresten var også meget glad for den ring, jeg havde lavet til ham. Og jeg tror at vi begge var lidt overraskede over, hvor godt resultatet rent faktisk blev. Når det nu var os selv, der havde lavet det meste :cheerleader3:

Prøvede dem flere gange på vejen hjem - glæder mig SÅ meget nu til jeg skal have den på igen. Nu er det som om, at dagen er kommet meget tættere på, når ringene også er på plads.

Men som sagt... endelig tag derover, hvis I kan. Det er altså noget helt specialt at vi har lavet hinandens ringe. De er jo helt bogstaveligt lavet med kærlighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Hvor er det I har lavet de ringe? det lyder som en kanon ide.

Det er på noget, der hedder Guldsmedegaarden, der ligger i Egtved ved Vejle. Ude på landet kan man godt sige :-) Det er et ægtepar, der har det og det er manden som er guldsmed, som man sidder sammen med. Super hyggeligt og han er virkelig god til at guide og hjælpe én igennem det. Man føler virkelig, at det er os selv, der har lavet ringene.

Jeg skal nok lige se, om jeg kan få taget billede af dem. Har faktisk ikke fået taget et af det færdige resultat. Men har dog en masse af hele forløbet :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAUHW :cheerleader3:

De er bare fantstisk flotte!! I love it :cheerleader3:

Er vild med det lidt grove, vores er også grove i det. Vi fik så en jeg kender, som er guldsmed til at lave dem af guld fra min afdøde farmors guldur.

Vores er "firkantede" og det kan også anbefales, da fingrene faktisk ikke er runde :)

Jeg forstår virkelig godt at i glæder jer til at få dem på. Vi prøvede lige vores igår (undskyldningen var at vi skulle se om de stadig passer :) ), og vi sad bare med vores ringe på, og var vildt forelskede :cheerleader3:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billeder billeder billeder! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Det kunne kæresten og jeg nok godt finde på at køre over og lave. Vi har nemlig ikke fundet ringe endnu.

Det kan helt klart anbefales. Han er rigtig sød, Finn, som hjælper jer hele vejen igennem. Og super til at guide. Men han er også gammen pædagog :cheerleader3: Vi synes ihvertfald det var den lange køretur værd. Men I skal bestille i god tid, hvis det kan lade sig gøre. Jeg bookede lige efter bryllupsmessen i Bella Centret i januar, og det var den eneste søndag han kunne tilbyde. Ellers skal det være en hverdag. Det var så skidt for os, med pasning af unger og så'n.

Men held & lykke og god fornøjelse hvis I tager derover.

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare smukke jeres ringe. Må man spørge hvad det kostede at få lavet ringene?

:)

Ringene er ikke dyrere at få lavet hos dem, end at købe i butikken. Nu gik der meget guld til vores ringe - kæresten har en bjørnehånd :cheerleader3: Og stenen i sig selv kostede over 5.000. Men begge ringe stod i lige under 18.000. -Og jeg kan godt afsløre at det var mange flere penge end jeg nogensinde havde regnet med at bruge på ringe. Men vi havde selv noget guld med og det hjalp på det. -Og så var det faktisk kæresten der overtalte mig, til at få den sten i. Synes ellers den var alt for dyr.

Men man betaler ikke ekstra for at lave dem selv og være der i mange timer. Så afsted med jer :(

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare smukke jeres ringe. Må man spørge hvad det kostede at få lavet ringene?

:)

Ringene er ikke dyrere at få lavet hos dem, end at købe i butikken. Nu gik der meget guld til vores ringe - kæresten har en bjørnehånd :cheerleader3: Og stenen i sig selv kostede over 5.000. Men begge ringe stod i lige under 18.000. -Og jeg kan godt afsløre at det var mange flere penge end jeg nogensinde havde regnet med at bruge på ringe. Men vi havde selv noget guld med og det hjalp på det. -Og så var det faktisk kæresten der overtalte mig, til at få den sten i. Synes ellers den var alt for dyr.

Men man betaler ikke ekstra for at lave dem selv og være der i mange timer. Så afsted med jer :(

Betalte i 18000 også selvom I havde eget guld med? Jeg har selv nogle sten og vi har også lidt guld selv? 18000 er nok lige i overkanten for os, vi skal nok under 10000 før vores budget kan holde. Åh men elsker ideen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været der i dag, og kan kun anbefale det!! :(

Jeg bor ret tæt på så, vi skulle egentlig bare ud og kigge. Han er bare rigtig god ham, Finn, hedder han ikke det!? Han var rigtig god til min kæreste som er sådan meget "jeg-skal-bare-ha-et-eller-andet-som-holder" agtig, han spurgte meget ind til hvad han kunne lide at gå med, hvad han arbejdede med, hvorfor han syntes sådan og sådan, og det var bare rigtig godt, for det fik ham til rent faktisk at tage stilling :) Så vi har valgt de smukkeste ringe, som bliver speciallavet efter vores ønsker. Vi vil ikke selv lave dem! Vi har valgt ringe med en del sten og fik en max pris på 15tusind så det synes jeg er billigt!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer