Perga

Min søster er gravid

7 indlæg i dette emne

Hej alle!

Jeg har virkelig brug for hjælp!

Jeg skal giftes om 4 måneder (29. august) og på det tidspunkt er min søster gravid i 9. måned! (hmm hun har termin en uge før brylluppet... :thumbsupsmileyanim: )

Jeg skal have et følge i kirken der består af 4 kvinder (mine 2 bedste veninder, min søster og min (kommende) svigerinde), og jeg har fundet kjoler til de tre af dem, nu mangler jeg "bare" min søster...

Brylluppet skal være i Århus, og jeg vil gerne leje kjolen i Århus, eller i København (hvor hun bor), men jeg har virkelig svært ved at finde nogle steder hvor de har ventekjoler til fest/galla... Jeg vil helst leje, da den jo kun skal bruges den ene gang... :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber meget at I kan hjælpe mig!

Kender I nogle steder?

Mange hilsener

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ville prøve at snakke med forretninger ala Lilly eller måske tage i Magasin eller Salling og se om ikke, der er en passende kjole. Lilly vil i hvertfald kunne guide dig og din søster i, hvor og hvilke kjoler en højgravid kvinde kan bruge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kusine kommer til at være i 8. måned, ved vores bryllup. Hun er min maid of honor.

Vi spurgte i Lilly, men de har ikke festkjoler til gravide, kun brudekjoler.

Vores løsning bliver, at vi køber en graviditetskjole på ebay. De er til at betale og ligner ikke nødvendigvis Lunas telt (Bamse og Kylling). ***IKKE TILLADT*** har også

0

Del dette indlæg

Mange tak for jeres forslag alle sammen :loveboard:

Jeg har kontaktet tryllespejlet, og hun lader til at kunne hjælpe med en kjole... nu må vi se...

Mht. om hun selv kan købe en, så er det ikke så ligetil, for hun skal være en af de 4 veninder/søster/svigerinde i mit følge, og jeg vil meget gerne have at de sakl have (nogenlunde) ens kjoler på...

Jeg har vist være lidt optimistisk, men det lader til at hun kan hjælpe mig ved tryllespejlet, og der er kjolderne faktisk billigere end ved Kennedy's i Sabro! Så hvis jeg laver ny strategi kan jeg faktisk få ens kjoler til alle 4 piger, OG billigere end jeg først havde troet :thumbsupsmileyanim:

Så mange tak for hjælpen alle sammen!

Mange hilsener fra

Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer