Sarah77

Vinterblomster

6 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg går og overvejer eventuelle blomster til kirke- og bordpynt. Jeg er ikke specielt blomsterkyndig, så er der nogen der ved hvilke blomster der er til at få fingre i i december måned? Jeg er ikke ude efter julestjerner og den slags, men blomster i hvide og bordeaux nuancer. Er der "tradition" for noget specielt i de kolde måneder, eller er det meste tilgængeligt hos blomsterhandlerne?

Knus Barbara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt det her link med beskrivelse af jule bryllup - inkl. en video med jule blomster i sæson. Men der er massere af side med Christmas wedding hvis du søger på det i google.

Men lige ang kirken. syntes du skal spørge om den er pyntett op i forbindelse med julen det er der jo rigtig mange kirker der gør i december, det kan jo være i kan spare de penge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt det her link med beskrivelse af jule bryllup - inkl. en video med jule blomster i sæson. Men der er massere af side med Christmas wedding hvis du søger på det i google.

Men lige ang kirken. syntes du skal spørge om den er pyntett op i forbindelse med julen det er der jo rigtig mange kirker der gør i december, det kan jo være i kan spare de penge.

Rigtig fin side - tusind tak :thumbsupsmileyanim:

God idé lige at høre ad med kirken, det havde jeg slet ikke tænkt på...

0

Del dette indlæg

Ih, det lyder romatisk med et vinter/julebryllup :thumbsupsmileyanim:

Den første blomst jeg kommer til at tænke på er en julerose. Den er rigtig sød synes jeg. Normalt hvid/creme eller lyserød i nuancen, men jeg ved ikke om den er velegnet til buket/dekorationer...

Jeg kunne godt forestille mig at jeg skulle have en buket med amaryllis. Jeg skal giftes sidst i oktober :loveboard:

Som sagt er jeg ikke særlig blomsterkyndig, så har lige billedegooglet jeres forslag. De er rigtig søde begge slags. Tak! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer