Guest Snubbi82

Bh eller corsage

11 indlæg i dette emne

Jeg går lidt og overvejer om jeg skal vælge bh eller corsage.

Jeg synes corsager er supersmukke men tænker også på om det bliver for varmt at have på i august måned. Min kjole er stropløs og sidder stramt indtil hofterne.

Kan I fortælle mig hvad I har valgt og hvorfor?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej.

Jeg har valgt en corsage (skal giftes sidst i juli) kjolen glider meget bedre når den er under. så hvis der bliver varmt og huden bliver lidt klam af varmen, så kører kjolen ikke på den fugtige hud men på corsagen. jeg tror det er en stor hjælp, så man ikke behøver have en kjole på der kravler eller er ubehagelig fordi den ikke glider så nemt på plads når man rejser sig eller sætter sig.

vi skal nok få det varmt om corsagen er på eller ej, så ja jeg tror det er en hjælp. men som sagt har jo ikke prøvet det endnu :-)

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg ville have valgt corsage, men blev på det kraftigste frarådet det, da jeg var ude og shoppe undertøj.

Grunden er, at hvis der både er stivere i kjolen og i corsagen, så bliver det monster ubehageligt at skulle have tøjet på og specielt at sidde ned.

Så jeg valgte alligevel en bh, selvom jeg i første omgang gik efter en corsage. :0)

0

Del dette indlæg

Jeg skal have en kjole på med korsagetop og synes derfor at det er helt unødvendigt med en ekstra korsage inden under. Faktisk sidder kjolen også bare perfekt uden BH, så overvejer at droppe den også - så er der ikke bekynringer over den smutter op.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have en kjole på med korsagetop og synes derfor at det er helt unødvendigt med en ekstra korsage inden under. Faktisk sidder kjolen også bare perfekt uden BH, så overvejer at droppe den også - så er der ikke bekynringer over den smutter op.

Nemlig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har valgt en corsage kjole og har valgt det fordi jeg ofte sidder foroverbøjet, og vil gerne have en mere rank holdning bare den dag... Og så synes jeg den type kjole er super fin. Men kjolen bliver lavet sådan, at under kjolen har jeg en undertøjs corsage på, som kan tages af, hvis den bliver for ubehagelig. Så har jeg købt en halterneck bh og på kjolen kan der hægtes halterneck stropper på.

0

Del dette indlæg

Jeg skal have bh på, jeg har valgt at købe et sæt, der hvor jeg også har købt min kjole. For på den måde er jeg sikker på, at den er perfekt til kjolen. Altså sådan at den ikke kan ses igennem kjolen osv.

Jeg har så valgt, at jeg køber et sæt mere, som er lidt mere sexet til at skifte over i, når vi er for os selv på bryllupsnatten :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer