Guest liseh

Bryllupskage og eftermiddagsbryllup

14 indlæg i dette emne

Jeg er meget i tvivl om vi skal have en bryllupskage.

Vi skal giftes kl 15.30 og kan ikke nå at få kaffe og kage inden maden. Så derfor vil den skulle serveres til kaffen efter desserten, men der er vi formentlig ikke sultne og har lige fået noget sødt. Men jeg synes måske alligevel at kagen hører sig til.

Hvad synes I andre? Har I kage, når/hvis I skal giftes så sent på dagen?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 13.30 og skal have reception inden festen, men vi har valgt ikke at få kagen til receptionen, som der er mange der vælger.

Efter vores mening hører Bryllupskage sig helt klart til og vores kage bliver en del af desserten om aftenen, så kan det være man godt kan spise lidt af den :cheerleader3:

Den er ikke bestilt endnu, men vi har kontakt til bageren :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal have vores som dessert, vi holder festen på et hotel og vi skal give 45 pr. person for og at de vil servere den så den bliver noget dyr... men en af de få ting som jeg ikke vil gå på kompromi med.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

vi skal giftes kl. 15 så der er der ikke tid til kagen inden festmåltidet. så vores får vi til kaffen efter desserten.

synes den hører sig til, der er jo nogle traditioner omkring den også. :-)

vi vil sikkert ikke kunne spise så meget på det tidspunkt, men er det ikke altid sådan til fester, at man er total stopmæt, når man kommer til dessert og kaffen ?? ;-)

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar :thumbsupsmileyanim:

I har ret i at der er traditioner forbundet med kagen og at den er noget specielt.

Det er nok også derfor jeg har så svært ved at slippe ideen om den.

Vi har en bekendt som formentlig vil kunne lave den for os. Så tager det nok op med min kæreste igen. Kan ikke finde ud af hvad han synes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forestiller mig at vi skal giftes omkring kl. 14. Efter vielsen vil vi så køre hen der hvor festen skal holdes. Når alle er ankommet vil der blive mulighed for evt. check-in (ikke helt fastlagt endnu om vi skal have fest m/ overnatning) velkomstdrink og så vil vi skære bryllupskage.

Så vil folk kunne få et stykke kage og der vil stadig være lidt tid indtil middagen!

Med venlig hilsen

Anne

0

Del dette indlæg

Vi blev gift kl. 15 og fik derfor vores kage til kaffen om aftenen lige inden brudevalsen. Det var dumt!! Der blev næsten ikke spist noget af den, og efterfølgende blev der heller ikke spist særlig meget natmad.

Hvis jeg skulle gøre det om, så ville jeg servere den som dessert..

Evt. med frugt, eller hvis man valgte at få lavet en bryllupskage der kunne passe sammen med en kugle vanilieis eller lignende. :rolleyes:

Jeanne

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl.16 og skal have kagen til kaffen, til gengæld skal vi ikke have sød dessert, men ost og frugt. Kagen bliver heller ikke en typisk bryllupskage (kun udseendet) men mere almindelig kage (ikke lagkage) så det er jo en del lettere end den sædvanlige bryllupskage som jo kan være ganske voldsom.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes klokken 14.00, og bagefter holder vi reception, men vi gemmer bryllupskagen til festen :rolleyes: Dog bliver det ikke til kaffen, men vi skal have den som dessert, da den nok ikke ellers bliver spist :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer