smuklingen

Bryllupsbolcher

18 indlæg i dette emne

Jeg har fundet et bolchekogeri der fremstiller bolcher med "bryllup 2009" -JUBII :hug: .

Men hvis de skal sende det over til mig (sjælland), så skal man have et vist antal kg bolcher, og så mange behøver jeg dog ikke.

Men hvis man køber dem "in real live", så er man ikke afhængig af noget minimum........så derfor kære zillaer.................

ER DER EN SØD SJÆL SOM BOR PÅ SKAGEN, OG SOM GIDER KØBE DEM FOR MIG - OG SÅ SENDE DEM OVER TIL MIG :hug:

På forhånd tak,

Smuklingen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm Kan dog se der står 23-30 kg (altså et kog) - men adressen er HER!

Tjekker lige min brochure når jeg finder den...

Og så prøver jeg lige og stave byens navn korrekt: Løkken! :hug:

Ja, jeg googlede også lige til stedet... det er lidt mange bolcher! Syns bare det kunne være lidt fint, fx at sprede ud over bordet, så folk kunne tage lidt med i tasken/lommen.. (hvis de altså er enkelt-indpakkede)

Et par kg vil nok være passende, men 30.. PUH!

0

Del dette indlæg

Uhh.. det kunne jeg også godt tænke mig.

Man kunne måske forestille sig at vi var en flok der gik sammen om at få lavet et kog, og så at teksten kunne bruges af alle

Eksempelvis:

"Bryllup - 2009"

"Just Married" (har set på ebay man kan købe nogen med den tekst - jeg kan bare ikke finde ud af at handle der )

"2009"

eller hvad ved jeg.

0

Del dette indlæg

Uhh.. det kunne jeg også godt tænke mig.

Man kunne måske forestille sig at vi var en flok der gik sammen om at få lavet et kog, og så at teksten kunne bruges af alle

Eksempelvis:

"Bryllup - 2009"

"Just Married" (har set på ebay man kan købe nogen med den tekst - jeg kan bare ikke finde ud af at handle der )

"2009"

eller hvad ved jeg.

:hug: Super ide!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ja oz mig oz mig...

Men gerne nogen til næste år, vil helst ikk ha bolcher liggende i over et år... Men er der flere der er med i 2010????

Måske! Jeg er lige ved at undersøge, hvad der ellers er af muligheder.. men måske! :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad koster de? for jeg tænker at 25kg og 100 personer måske ikke er så tossede endda?

Synes jeg fandt en pris på 39.95 ved køb af den mængde.. men hæng mig ikke op på det..

Det må da være pr. kg for ellers er det da helt vildt billigt.

0

Del dette indlæg

http://www.myb.dk/Bryllupsbolcher.aspx

Her piger..... er svaret på jeres ønsker.

Knus

Tak, men jeg synes det er for dyrt..

Hvad koster de? for jeg tænker at 25kg og 100 personer måske ikke er så tossede endda?

Synes jeg fandt en pris på 39.95 ved køb af den mængde.. men hæng mig ikke op på det..

Det må da være pr. kg for ellers er det da helt vildt billigt.

Det står der så ikke, men ja, det går jeg også stærkt ud fra :hug:

0

Del dette indlæg

Hej I skønne piger :cheerleader3:

Min mor og far har lige været i skagen, og de har været inde i bolcheriet der hvor de laver de bolcher med "bryllup 2009" i og der er andre men hjerter, og I <3 U og andre fine :thumbsupsmileyanim: de tog lige nogle prøver med hjem til mig. De koster 40 kr for 200 gram og der er ca 45-50 stk i en pose, men hvis i skal ha dem specielt lavet så skal i købe det der svare til 12 kg bolcher og det er altså ret meget.....

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer