Almar

Kommer ikke alligevel

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

ville bare lige høre om der er andre der står i samme situation som mig. :rolleyes:

Jeg skal giftes om 3 uger med manden i mit liv. :balloons:

Vi sendte invitationerne ud i god tid og da SU nærmede sig havde alle svaret, og der var kun 1 afbud. Så her den anden dag får jeg et opkald af en af mine venner, at han ikke kan komme alligevel, da han er blevet inviteret til én af hans bedste venners 30 års fødselsdag, og det ville han hellere. Så dagen efter bliver min kæreste ringet op af én af hans venner, der også meddeler at han og hans kæreste heller ikke kan komme, da han er kommet til at planlægge en fest for hans gamle klassekammerater. Han troede det var weekenden før vi skulle holde fest. Og nu kan han ikke rykke den anden fest, og tager så til den.

Bliver bare så skuffet over folk! :rolleyes:

Tænkte jeg bare lige ville ud med min vrede og skuffelse!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen,

ville bare lige høre om der er andre der står i samme situation som mig. :rolleyes:

Jeg skal giftes om 3 uger med manden i mit liv. :balloons:

Vi sendte invitationerne ud i god tid og da SU nærmede sig havde alle svaret, og der var kun 1 afbud. Så her den anden dag får jeg et opkald af en af mine venner, at han ikke kan komme alligevel, da han er blevet inviteret til én af hans bedste venners 30 års fødselsdag, og det ville han hellere. Så dagen efter bliver min kæreste ringet op af én af hans venner, der også meddeler at han og hans kæreste heller ikke kan komme, da han er kommet til at planlægge en fest for hans gamle klassekammerater. Han troede det var weekenden før vi skulle holde fest. Og nu kan han ikke rykke den anden fest, og tager så til den.

Bliver bare så skuffet over folk! :rolleyes:

Tænkte jeg bare lige ville ud med min vrede og skuffelse!

Øv! Jeg kan godt forstå at du er skuffet!! Det er ´bare ikke iorden at ringe 3 uger før og melde afbud med mindre det er noget helt vildt og det er deres undskyldninger ikke i min bog.

0

Del dette indlæg

Åhh, søde!

Sikke da en situation jeres venner sætter jer i! Jeg synes på INGEN måde det er ok at melde sig til og så senere melde fra, fordi der er noget de "hellere" vil. Jeg kan forstå, hvis det er sygdom der holder dem væk, men hvis det bare er en 30 års fødselsdag eller en fest for gamle klassekammerater, så holder den ikke i mine øjne!

Jeg håber de får øjnene op for deres dumhed - og ligeledes finder ud af, at det har såret jer meget!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Sådanne afbud er bare ikke ok i min verden!

Jeg bliver så vred over folk, der melder fra eller venter, når/hvis der "kommer noget bedre"! Har man sagt, at man kommer, så er det altså bindende, men mindre man bliver syg eller andet "i den kategori".

Jeg ville meget kraftigt overveje, hvor meget "venner" sådanne mennesker er for en.

Stort kram til dig og den kommende mand

:rolleyes::rolleyes::balloons:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes netop heller ikke at sådanne undskyldninger er ok!!!! Og det er derfor jeg bliver så skuffet som jeg bliver.

Men nu har jeg bare valgt at tænke, at så er det de rigtige mennesker der er tilbage til at fejre dagen med os :rolleyes:

Præcis!

Glæd jer over alle de mennesker, som kommer og fejrer dagen sammen med jer, og de glæder sig sikkert rigtigt meget :rolleyes:

0

Del dette indlæg

det kan man da ikke tillade sig og sige hvad f. bilder de sig ind jeg syntes at I skal sige til dem at I ikke syntes at det er iorden og at det kan få konsekvenser for jeres fremtidige sammenkomster med dem, for det vil det jo, kunne forstille mig at I ville tænke jer om en ekstra gang inden i invitere dem en anden gang og det kan I sagtens sige til dem for det kan være at de ikke tænker på jeres følelser heldigvis komme I da til og spare de penge på deres kuvereter, selv om det ikke er den måde at man har lyst til og spare penge, men man er bare nød til og se bare lidt postitivt på det,

vi har så været i den helt anden grøft, vi havde 13 afbud ud af 52 inviteret.... MEGET skuffende, dog er en død og en alvorligt syg okay dem forstår vi da godt, men ellers var der et par stykker som vi blev noget kede af det over at de ikke kommer, men så her for 2 dage siden (8 dage før dagen) er der 2 personer der melder til alligevel..... med en mærkelig historie hvor de lige pludselig godt kan alligevel, desværre gør de næsten altid sådan, mon de venter og ser om de får et bedre tilbud, måske. vi sagde selvf. ja til dem ingen tvivl om det, de er selvf. velkommen. så vi bliver 43 til bords.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg kan sørme godt forstå at du er ked af det.... Runde fødselsdage og klassefester... Helt ærligt... Et bryllup er bare kun 1 gang i livet...... Jeg ville nok, som de andre skriver, overveje hvor gode venner de så egentlig er, når ikke engang de vil dele denne dag med jer :rolleyes: Kram herfra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer