FrkHelle

Gæstebog

10 indlæg i dette emne

Jeg har prøvet at google og været på Ebay og kan ikke lige finde kodeordene, der kan finde mig frem til den bog-type, som jeg søger.

Jeg søger en gæstebog med sorte, lidt tykke, sider. Ca 20-30 af dem.

Omslaget MÅ være hvid/creme men skal gerne være lime/grøn.

Bogen skal helst være kvadratisk. Tænker på ca 20 x 25 cm - men ellers længst på den vandrette del.

Kan nogen hjælpe, evt med et link?

Vedhæfter lige to i stilen.. tag jer ikke af pyntet.. det er mest farve og udseende (ej formen), jeg er faldet for..

post-36725-1242069548.jpg

post-36725-1242069564.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De har tit scrapbøger i Netto til omkring 50-60 kr. med enten råhvid eller sort omslag og sorte eller hvide sider. De ligner fuldstændig faconen på den limegrønne.

Det er også rigtigt ja. Men vil helst have den uden den firkant på forsiden, men den ser man naturligvis ikke, hvis jeg betrækker bogen..

Ellers er der panduro, og så kan man selv beklæde den, man kan få forskellige størrelser.. Jeg har selv betrukket denne

post-35983-1242071260.jpg

Ja, jeg har godt set dem i Panduro, men da jeg ikke kunne få den totalt kvadratisk blev jeg lidt børnesur. Men synes du har gjort et flot stykke arbejde. Men hvordan i alverden har du betrukket den ned over hullerne??

I TIGER har de gæstebøger/ scrapbøger der er aflange i de mål du søger til 20,-

Held og lykke.

Nouamani ( nu Thorvaldsen ) :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget i tiger. De bøger de har er kun med hvide sider (og lidt tynde). Men tak for forslaget :balloons:

0

Del dette indlæg

Hey..... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blush:

Har du kigget i Bog & Ide (Gad). Jeg har lige købt en der har mål 12"x12" i guld, ved de havde den i andre farver, kan dog ikke helt huske hvilke. Den koster godt nok 150. Men det er er måske ok hvis de lige har den rette....

Håber du finder hvad du søger..... :iloveyou::respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey..... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Har du kigget i Bog & Ide (Gad). Jeg har lige købt en der har mål 12"x12" i guld, ved de havde den i andre farver, kan dog ikke helt huske hvilke. Den koster godt nok 150. Men det er er måske ok hvis de lige har den rette....

Håber du finder hvad du søger..... :cheerleader3::cheerleader3:

Synes det er allllllt for dyrt ;)

Jeg har købt de her i Arnold Busck i Lyngby, bare uden alt pynten. De havde flere forskellige farver. Jeg skal til Lyngby imorgen så jeg vil gerne kigge hvis det er? Siderne er i tykt sort karton.

:loveboard: Kamilla.

Jeg har godt kig på dem, men synes ikke farven på bogen er rigtig. Synes også 90 kr er mange penge for en bog (kald mig bare nærig).

Jeg må vist bare holde øje med, hvad der kommer i butikkerne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer