Kristina B.

Invitation til reception

12 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl....kan invitationen til receptionen sendes på mail.

Der er flere af dem vi inviterer til reception, som vi ikke har adresse på, så det ville være lettere hvis man kunne sende dem på mail.

Synes I det er mærkeligt???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Personligt ville jeg ikke sende invitationer af den art via mail og ville også undre mig over at blive inviteret på den måde... Meen måske er jeg bare lidt gammeldags. En for mig "rigtig" (læs. fysisk) invitation udsender nogle signaler; vi vil gerne se jer og har derfor lagt lidt arbejde i at få det formidlet ud. Det synes jeg ikke, en mail signalerer...

0

Del dette indlæg

Hej

Personligt ville jeg ikke sende invitationer af den art via mail og ville også undre mig over at blive inviteret på den måde... Meen måske er jeg bare lidt gammeldags. En for mig "rigtig" (læs. fysisk) invitation udsender nogle signaler; vi vil gerne se jer og har derfor lagt lidt arbejde i at få det formidlet ud. Det synes jeg ikke, en mail signalerer...

Det kan du have ret i.

Jeg ser det lidt som, når brudepar sætter annonce i avisen om at de skal giftes og at der vil være reception i forbindelse med dette. Det er jo heller ikke særlig personligt.

0

Del dette indlæg

Hej

Denne holdning deler jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er mere personligt en en invitation til et bryllup? I sig selv er invitationen jo et spørgsmål om deltagelse i noget af det mest intime (bortset fra sex ;)) man som par gør. Jeg synes ikke at 5.50 i porto gør noget som helst mere personligt..

Personligt så mener jeg at det vist er på tide at bryllupsindustrien også rammer det nye årtusinde på den front ;)

Vi sender vores invitationer ud på mail, lige på nær til de få som er over 60, griner.. den generation har det bedst med den gameldaws metode. Min mand er grafiker og han lavet et suuper lækkert billede som invitation som vi så mailer ud. Det bliver møj lækkert og spare os for en hulens masse penge, portoen alene er 500,- dertil kommer papir og kuverter.. De penge vil jeg heller bruge på champagne i New York :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvad er mere personligt en en invitation til et bryllup? I sig selv er invitationen jo et spørgsmål om deltagelse i noget af det mest intime (bortset fra sex ;)) man som par gør. Jeg synes ikke at 5.50 i porto gør noget som helst mere personligt..

Personligt så mener jeg at det vist er på tide at bryllupsindustrien også rammer det nye årtusinde på den front ;)

Vi sender vores invitationer ud på mail, lige på nær til de få som er over 60, griner.. den generation har det bedst med den gameldaws metode. Min mand er grafiker og han lavet et suuper lækkert billede som invitation som vi så mailer ud. Det bliver møj lækkert og spare os for en hulens masse penge, portoen alene er 500,- dertil kommer papir og kuverter.. De penge vil jeg heller bruge på champagne i New York :thumbsupsmileyanim:

Godt sagt....hehe.

Umiddelbart tror jeg også kun det er den ældre generation der synes det er mærkeligt ikke at få en fysisk invitation. Vi har dog sendt invitationerne som vedr. middagen om aftenen ud med almindelig post....netop fordi de fleste af modtagerne er af ældre dato...hehe.

Receptionen er mere (i vores tilfælde) for venner vi egentlig ikke rigtig ser så meget mere og andre som gerne vil se os på vores store dag.

0

Del dette indlæg

I min verden hænger det lidt sammen med om man gerne vil ha folk skal komme. får jeg en invitation på mail tager jeg den ikke ligeså alvorligt som med posten. og jeg er da ikke fyldt 30 endnu så jeg er da ikke helt gl.

samtidig hænger det lidt sammen med hvad der lægges op til. Men en invitation til bryllup eller bryllupsreception bør(i min verden... det er helt ok at syntes jeg er helt ved siden af) sendes med posten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler mig heller ikke specielt gammel ( 30 år) og jeg kunne ALDRIG finde på at sende nogen form for invitation over mail. Det er så upersonligt og det er lige meget hvor mange pæne billeder der bliver sat ind. Men det er jo bare min holdning og man skal gøre som man har lyst til.

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt lide fysiske invitationer, men synes fint man kan lave noget flot og sende pr mail... Og fremtiden må da være en Facebook gruppe :thumbsupsmileyanim:

Griner, jeg er så lige blevet inviteret til bryllup via facebook!

Jeg fatter overhovedet ikke hvorfor et stykke papir med 5.50 er mere personligt en en mail... Det mest personlige er vel egentlig en personlig face to face invitation.. Eller som pernille der personligt har afleveret en del af invitationerne..

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt lide fysiske invitationer, men synes fint man kan lave noget flot og sende pr mail... Og fremtiden må da være en Facebook gruppe :thumbsupsmileyanim:

Griner, jeg er så lige blevet inviteret til bryllup via facebook!

Jeg fatter overhovedet ikke hvorfor et stykke papir med 5.50 er mere personligt en en mail... Det mest personlige er vel egentlig en personlig face to face invitation.. Eller som pernille der personligt har afleveret en del af invitationerne..

:thumbsupsmileyanim:

Ej hold da op.. det har jeg godt nok aldrig hørt om. Sidder her og små griner lidt.

Men alt er jo et holdnings spørgsmål, og det er vel en invitation. var det en væg besked eller en mail???

Men tænker ikke den bliver mere personlig af et frimærke, men ofte bruger man mere tid på en fysisk invitation end en mail, da den jo bare lige skrives...

Ja der kan man bare se...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer