minimize-me

Det går da galt

5 indlæg i dette emne

Al det her bryllupsplanlægning skal da nok nå at gå helt galt... altså på den fede måde... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige fået samlet alle de ting jeg på nuværende tidspunkt har fået skrabet sammen i forbindelse med planlægningen af vores bryllup....

Det er der kommet denne kurv ud af - gad vide om jeg skal have fat i et par flyttekasser til alt det jeg vil nå at kunne skrabe sammen i løbet af de næste 2 år... :cheerleader3:

post-35917-1242137155.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he med sådan en lille bitte kurv 2 år før, så skal du nok leje noget lagerhotel til bare det første år... ;) Det er da godt, jeg skal giftes i år, for med dine idéer ville jeg da rage for mange lækre ting til mig, som jeg umuligt ville kunne blive gift uden! ;)

0

Del dette indlæg

Ja, det kunne godt se ud som om du får brug for rigtig meget lagerplads, for kan også se at du kun har én af hver ting ;)

Er glad for at der nu snart kun er 150 dage til vores store dag, der bliver ikke helt så meget tid til at samle en masse ting sammen... Men nu smutter de første ting også snart ud af døren - nemlig invitationerne, dem sender vi ud i begyndelsen af juli, når vi kommer hjem fra Norge.

Held og lykke med det hele :D

0

Del dette indlæg

Hehe, jeg har jo også 2 år til, har ikke samlet noget sammen endnu, men ideerne er mange :thumbsupsmileyanim:

Hov, jo har bestilt bånd med vores navne på, det skulle gerne komme fredag.

Har lavet udkast til invitationer, æsker, chokoladepapir og kirkehæfte. Dog kun på computer, intet printet endnu.

Skal du ikke med i tråden for 2011 brude????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he med sådan en lille bitte kurv 2 år før, så skal du nok leje noget lagerhotel til bare det første år... ;) Det er da godt, jeg skal giftes i år, for med dine idéer ville jeg da rage for mange lækre ting til mig, som jeg umuligt ville kunne blive gift uden! ;)

Hehe jooo kunne godt være der skulle noget lagerhotel til....

Ja, det kunne godt se ud som om du får brug for rigtig meget lagerplads, for kan også se at du kun har én af hver ting ;)

Er glad for at der nu snart kun er 150 dage til vores store dag, der bliver ikke helt så meget tid til at samle en masse ting sammen... Men nu smutter de første ting også snart ud af døren - nemlig invitationerne, dem sender vi ud i begyndelsen af juli, når vi kommer hjem fra Norge.

Held og lykke med det hele :D

Tak og ja har kun en af hver.... ligenu arbejder jeg kun med udkast og forslag og muligheder - derfor kun en af hver.... når vi så kommer frem til de endelige ting så ryger alle andre forslag og muligheder ud - der bliver kun gemt billeder af tidligere udkast så der er noget til en scrabbog...
Hehe, jeg har jo også 2 år til, har ikke samlet noget sammen endnu, men ideerne er mange :cheerleader3:

Hov, jo har bestilt bånd med vores navne på, det skulle gerne komme fredag.

Har lavet udkast til invitationer, æsker, chokoladepapir og kirkehæfte. Dog kun på computer, intet printet endnu.

Skal du ikke med i tråden for 2011 brude????

Er der sådan en tråd? :balloons: det anede jeg ikke hihi.... men jo det skal jeg vel... :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer