heidi sigaard

jysk dinner

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hejsa.

Vi fik et år mad derfra til nytårsaften, mine forældre skulle så have en del af det. De valgte så selv at lave de brune kartofler, sovs og hvide kartofler, havde de ikke gjort det, havde der simpelthen ikke været nok.

Ved ikke hvor du kommer fra, men til 2xbarnedåb har vi fået med fra Dansk dinner, og vi har hver gang bestilt 3 kuverter for lidt med vilje, og stadig haft sovs, kød og kartofler i overskud til flere dage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også været til en 30 års fødselsdag hvor de fik mad fra jysk dinner, der var helt sikkert rigeligt af det hele og mange forskellige ting - men altså, nu ved jeg ikke hvilken type mad du normalt er til og hvor højt du prioriterer gode råvarer, jeg syntes nemlig personligt det var lidt for almindeligt og ikke særligt ophidsende smagsmæssigt og så har jeg altså et problem med at ALT kød skal marineres.

Men igen, jeg tror det kommer meget an på hvad man er til, og dette skal ikke forståes negativt for vi er alle forskellige.

Prøv evt. at hør dem ad om de ikke har et arrangement i nærheden af jer og så evt. kan levere et par kuverter når nu de alligevel er på farten, det er der en del cateringfirmaer der gør. Håber i finder en løsning og får en fantastisk fest.

Kærlig hilsen

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte Århus afdelingen til en julefrokost, det var såmen fint nok, men synes ikke maden smagte af alverden, men der var da nok :thumbsupsmileyanim: Man får vel hvad man betaler for? :cheerleader3:

ditto... go almindelig mad unden nogen krum spring...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer