Posted May 20, 2009 · Report post Hej alle kommende brude Har et simpelt spørgsmål: Hvornår præsenterer I jeres toastmaster for gæsterne? Vi har valgt ikke at skrive i invitationen, hvem der er toastmaster, og skal derfor præsentere ham på dagen. Vi kommer nok til feststedet omkring kl. 16, hvor der er en velkomstdrink inden middagen starter kl. 18. Ville I præsentere ham under velkomstdrinken, så gæsterne har en chance for at henvende sig til ham inden middagen? ELLER Ville I præsentere ham, når I byder velkommen, så gæsterne kan henvende sig under den traditionelle talerrække? Hvad beder I i øvrigt toastmasteren om at sige og præsentere??? Hvad har I selv tænkt jer at sige i velkomsttalen? Håber på nogle svar Vh Janne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post Vi præsenterer ham nok allerede om eftermiddagen til vores reception, så kan folk i ro og mag få talt med ham. Alternativt ville jeg gøre det når vi bad velkommen ved velkomstdrinken. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2009 · Report post Vi har fortalt hvem der er toastmaster i vores invitationer, og at folk skulle henvende sig med sange/taler en uge før. På denne måde har han tid til at planlægge forløbet ordentlig, hvilket jeg syntes vil være lidt svært, hvis han først får det at vide på dagen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2009 · Report post Vi har også skrevet i invitationerne, hvem der er tovholder i forhold til taler, sange og underholdning, og at al den slags skal omkring dem (det er et vennepar vi har) af hensyn til koordinering. Vi har valgt at toastmaster rollen bliver meget usynlig til vores bryllup, så det er ikke tanken at de skal holde tale - i hvert fald ikke som toastmaster, men som venner er de jo velkommen til det Tror også det er vanskeligt for toastmasteren at ordne sådanne ting i løbet af dagen, medmindre det er en der har prøvet det nogle gange før. Det handler jo også om at de enkelte taler (hvis der er mange) får en tidsbegrænsning så, så man ikke stadig sidder i hovedrettet til midnat Det er lidt skrækscenarie, men vi så også valgt at invitere 143 gæster... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2009 · Report post Vi skriver også i invitationen hvem der er toastmaster og at alle indslag skal vendes med ham mindst en uge før brylluppet således at han har mulighed for at koordinere tingene uden at skulle stresse over det. Derudover regner jeg med at vi lige præsentere ham ved receptionen sådan at folk ved hvor de skal henvende sig hvis der er noget de lige vil have styr på i sidste øjeblik. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post vi har lagt det ind på vores hjemmeside, men hvis jeg var jer ville jeg sige det hurtigs mulig så toastmasteren har en chance for at planlægge tale og sangrækken. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post Hej Jeg læser det sådan, at I har sendt invitationer ud og det er derfor ikke en mulighed at skrive det deri. Hvis jeg var jer, ville jeg "sprede rygtet" via mail, hjemmeside e.lign. I det løse har jeg tænkt (har god tid til bryllup endnu), at toastmasteren måske skal hjælpe med at samle folk til fælles foto uden for kirken og have mulighed for at få overblik over antal sange/taler/underholdning, så jo før jo bedre! Hvis ikke det er en mulighed, så ved velkomstdrinken... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites