Guest Augustbruden

Præsentation af toastmaster

7 posts in this topic

Hej alle kommende brude

Har et simpelt spørgsmål: Hvornår præsenterer I jeres toastmaster for gæsterne?

Vi har valgt ikke at skrive i invitationen, hvem der er toastmaster, og skal derfor præsentere ham på dagen.

Vi kommer nok til feststedet omkring kl. 16, hvor der er en velkomstdrink inden middagen starter kl. 18.

Ville I præsentere ham under velkomstdrinken, så gæsterne har en chance for at henvende sig til ham inden middagen?

ELLER

Ville I præsentere ham, når I byder velkommen, så gæsterne kan henvende sig under den traditionelle talerrække?

Hvad beder I i øvrigt toastmasteren om at sige og præsentere??? Hvad har I selv tænkt jer at sige i velkomsttalen?

Håber på nogle svar

Vh Janne

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt hvem der er toastmaster i vores invitationer, og at folk skulle henvende sig med sange/taler en uge før. På denne måde har han tid til at planlægge forløbet ordentlig, hvilket jeg syntes vil være lidt svært, hvis han først får det at vide på dagen...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har også skrevet i invitationerne, hvem der er tovholder i forhold til taler, sange og underholdning, og at al den slags skal omkring dem (det er et vennepar vi har) af hensyn til koordinering. Vi har valgt at toastmaster rollen bliver meget usynlig til vores bryllup, så det er ikke tanken at de skal holde tale - i hvert fald ikke som toastmaster, men som venner er de jo velkommen til det :thumbsupsmileyanim:

Tror også det er vanskeligt for toastmasteren at ordne sådanne ting i løbet af dagen, medmindre det er en der har prøvet det nogle gange før. Det handler jo også om at de enkelte taler (hvis der er mange) får en tidsbegrænsning så, så man ikke stadig sidder i hovedrettet til midnat :thumbsupsmileyanim: Det er lidt skrækscenarie, men vi så også valgt at invitere 143 gæster...

:thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skriver også i invitationen hvem der er toastmaster og at alle indslag skal vendes med ham mindst en uge før brylluppet således at han har mulighed for at koordinere tingene uden at skulle stresse over det.

Derudover regner jeg med at vi lige præsentere ham ved receptionen sådan at folk ved hvor de skal henvende sig hvis der er noget de lige vil have styr på i sidste øjeblik.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg læser det sådan, at I har sendt invitationer ud og det er derfor ikke en mulighed at skrive det deri. Hvis jeg var jer, ville jeg "sprede rygtet" via mail, hjemmeside e.lign. I det løse har jeg tænkt (har god tid til bryllup endnu), at toastmasteren måske skal hjælpe med at samle folk til fælles foto uden for kirken og have mulighed for at få overblik over antal sange/taler/underholdning, så jo før jo bedre!

Hvis ikke det er en mulighed, så ved velkomstdrinken...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer