meretecarsten

hvor finder jeg en fed bil..

8 indlæg i dette emne

jeg vil gerne give min kommende mand en specielt oplevelse når han skal i kirke, så vil jeg hører om der er nogen herinde der kan hjælpe mig, jeg bor ved Viborg i jylland og jeg har ikke penge til at betale de 3-4000 kr som dem man finder på nettet, så er der ikke nogen herinde der kender en der har en ferrari eller noget i den stil, ville han få noget at en overreskelse.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuuh ha ja det er super dyrt, men du kan evt prøve at kontakte nogle af de private sælgere på bilbasen.dk og spørge om der er nogle af dem der kan hjælpe! Det kunne jo være man kunne finde en hjælpsom sjæl derinde. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

uuuh ha ja det er super dyrt, men du kan evt prøve at kontakte nogle af de private sælgere på bilbasen.dk og spørge om der er nogle af dem der kan hjælpe! Det kunne jo være man kunne finde en hjælpsom sjæl derinde. :balloons:

jeg har prøvet at være derinde, men jeg forstår bare hat af hvordan det lige er jeg skal finde det derirnde, er der en der kan hjælpe en forvirret snart kone???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJJJJJ jeg føler mig dum, jeg føler mig da godt nok dum ligenu, (undskyld mig) men men men jeg forstår bare ikke bilgalleriets hjemmeside, jeg kan ikke finde ud af hvor jeg melder mig ind henne, eller forummet er henne, undskyld og plejer godt nok ikke være sååååå fatdum som jeg er nu......

0

Del dette indlæg

jeg dum var jeg vidst var inde på en forkert hjemmeside, upssss, nå jeg blev bruger derinde og har måske fundet en, hvis han kunne og han skulle kun have kører penge og et par gode flasker rødvin, så jeg krydser finger for at han kan :thumbsupsmileyanim:

se lige BILEN, er den ikke fed???

bil.bmp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer