Sign in to follow this  
Followers 0
Janice

Morgengave til manden min.

42 posts in this topic

Hej alle sammen.

Har siddet og lavet morgengave til Rasmus, og jeg ved ikke helt om jeg er tilfreds.

Vil derfor gerne modtage forslag til ændringer inden jeg printer dem ud.

Det er gavekort til det første år, og de skal sættes i en sort bog på hveranden side, så siden bagved er tom, med plads til billeder fra dagen.

Forsiden

post-33542-1243102270.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det ser helt fantastisk ud. Genial morgengave. Håber han sætter pris på det!! Jeg synes i hvert fald det er flot. Må jeg spørge hvor meget det har kostet dig?

Det har ikke kostet mig noget endnu. Bestiller/køber først billetter når vi sammen har kigget datoer men sad lige og regnede og det bliver ca. 4-5000 uden rejsen. Det positive ved det er jo at, mange af begivenhederne er nogle som vi ville foretage os alligevel. fx. tivoli/bakken/zoo og bio/bowling, det eneste jeg er lidt spændt på er crazy christmas for vi har aldrig været i teatret sammen.

0

Hej Janice,

Super fed morgengave ide. Jeg har dog en lille bemærkning, dit gave kort til september (sommerland sjælland) - tror du ikke det er for koldt i september til vandland? Er det ikke noget med det er udendørs? Måske kan du bytte om med augustgavekortet?

- Henriette :thumbsupsmileyanim:

0