Sign in to follow this  
Followers 0
Janice

Morgengave til manden min.

42 posts in this topic

Hej Janice,

Super fed morgengave ide. Jeg har dog en lille bemærkning, dit gave kort til september (sommerland sjælland) - tror du ikke det er for koldt i september til vandland? Er det ikke noget med det er udendørs? Måske kan du bytte om med augustgavekortet?

- Henriette :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes egentlig at september er blevet det nye august, så vejret er jeg ikke bekymret for, men gik lige ind på deres hjemmeside og de har så vidt jeg kan se slet ikke åbent i september, så tusind tak jeg retter det med det samme :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Waauuuu..........GENIAL idé!! - Og smadder flot sat op - synes det er rigtig kreativt, at du vil sætte det ind i en mappe, så der er plads til billeder fra dagen - Det vil være rigtig minderigt!!

Jeg ville blive lykkelig for en morgengave som den!

Edited by Lene&Kasper
0

synes det er super godt lavet :cheerleader3:

Tusind tak

Super super flot, jeg kunne sagtens bruge den idé til min morgengave til næste uge. Hvordan har du lavet alle gavekortene??

tak skal du ha'. De er alle lavet i publisher, ved hjælp af autofigurer, clipart og billeder fra google. Har desværre ikke nogle "finere" programmer, og ved heller ikke hvordan man bruger dem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Waauuuu..........GENIAL idé!! - Og smadder flot sat op - synes det er rigtig kreativt, at du vil sætte det ind i en mappe, så der er plads til billeder fra dagen - Det vil være rigtig minderigt!!

Jeg ville blive lykkelig for en morgengave som den!

Tusind tak, glæder mig også til at se bogen, når billeder er sat i. Jeg tror det bliver et fantastisk år. :cheerleader3:

Sej ide, og total flot lavet........ Der er vist en grafiker gemt i dig :cheerleader3:

Hvor er du sød, men det kræver vist lidt større færdigheder end det jeg formår.

0

Kan kun være enig med de andre piger - det er en superfed ide til en morgengave og det er nogle rigtig fine gavekort/vouchers du har lavet.

Du efterlyste ideer - kan komme i tanke om tre:

1. en mandforkælesesdag hos fx kosmetolog - hvis han altså er til den slags. De fleste mænd synes vist det er noget fimset noget indtil de har prøvet det....

2. Om vinteren laver de skibakker i de gamle B&W Haller i København - så vidt jeg ved. Det kan i hvertfald Googles. Så hvis han er sportsmand var det måske en mulighed.

3. Det samme gælder golf - om ikke andet så et "grundkursus" for jer to sammen?

Rigtig god fornøjelse med alle aktiviteterne....

Kh

Connie

0

Hvor er det bare godt lavet ! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag: super flotte og genial gaveide, han kan da kun blive glad for den morgengave!

hmm ideer:

En tur med båden rundt på Bagsværd sø, med frokost enten som skovtur eller på Sofienholm- eller kanalrundfart med frokost i KBH

En oplevelse/instruktionsdag i f.eks hav kajak, golf,ridning ellers curling

Hvis han er til koncerter så en tur til fredagskoncert i Tivoli

hmm hvis jeg kommer på mere, skriver jeg lige igen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

HOLD DA KÆFT (undskyld jeg bander i din tråd) hvor er det bare super flot og perfekt lavet!! - er faktisk helt målløs :thumbsupsmileyanim:

- jeg er sikker på, at din kommende mand bliver ovenud lykkelig for den gave!! og det sidste gavekort på jeres årsdag, ku da ikke være bedre!!

Knus fra Pia som er dybt misundelig...

0

Jeg er vildt imponeret! Super idé og super flot opstillet :thumbsupsmileyanim: Din tilkommende er meget heldig!

:cheerleader3:

Tusind tak :cheerleader3: Jeg håber han bliver glad for den..

Kan kun være enig med de andre piger - det er en superfed ide til en morgengave og det er nogle rigtig fine gavekort/vouchers du har lavet.

Du efterlyste ideer - kan komme i tanke om tre:

1. en mandforkælesesdag hos fx kosmetolog - hvis han altså er til den slags. De fleste mænd synes vist det er noget fimset noget indtil de har prøvet det....

2. Om vinteren laver de skibakker i de gamle B&W Haller i København - så vidt jeg ved. Det kan i hvertfald Googles. Så hvis han er sportsmand var det måske en mulighed.

3. Det samme gælder golf - om ikke andet så et "grundkursus" for jer to sammen?

Rigtig god fornøjelse med alle aktiviteterne....

Kh

Connie

Tusind tak for ideerne... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare godt lavet ! :cowsleep::balloons: :fløjt: super flotte og genial gaveide, han kan da kun blive glad for den morgengave!

hmm ideer:

En tur med båden rundt på Bagsværd sø, med frokost enten som skovtur eller på Sofienholm- eller kanalrundfart med frokost i KBH

En oplevelse/instruktionsdag i f.eks hav kajak, golf,ridning ellers curling

Hvis han er til koncerter så en tur til fredagskoncert i Tivoli

hmm hvis jeg kommer på mere, skriver jeg lige igen :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :(

Vi bor i holte, så er tæt på "søerne i området" og vi skal helt sikkert ud og sejle i løbet af sommeren.

Ej hvor ville jeg gerne se ham på en hest, eller spille golf eller curling :thumbsupsmileyanim: Jeg ville more mig så meget, men det er bare slet ikke ham... ellers gode bud :cheerleader3:

Virkelig god ide... Det ser godt ud... Det ser virkelig godt ud :(

Tusind tak :cheerleader3:

SUPER fed morgengave....

Hvordan har du alvet de forskellige gavekort?

De er alle lavet i publisher, med en masse tekstbokse, autofigurer, rammer osv.

HOLD DA KÆFT (undskyld jeg bander i din tråd) hvor er det bare super flot og perfekt lavet!! - er faktisk helt målløs :cheerleader3:

- jeg er sikker på, at din kommende mand bliver ovenud lykkelig for den gave!! og det sidste gavekort på jeres årsdag, ku da ikke være bedre!!

Knus fra Pia som er dybt misundelig...

Hvor er du sød :cheerleader3:

Jeg glæder mig utrolig meget til alle oplevelserne, så det er næsten lige så meget til mig :cheerleader3:

0