FrkHelle

Bryllupshjemmeside

9 indlæg i dette emne

Jeg er ved at lave en lille bryllupshjemmeside - bare sådan for sjov.

Pt har jeg følgende menuer:

Velkommen

Toastmaster

Ønskeliste (herunder gavekoordinator)

Praktiske oplysninger (fx; Børn, Festlige indslag, Find vej, Overnatning, Polterabend, Traditioner)

Kontakt (hvor besøgende kan skrive til os)

Jeg synes den er lidt tom.. Så jeg tænkte, om jer, der også laver hjemmeside, omend det er en 123 eller opbygget fra bunden, vil fortælle, hvad jeres hjemmeside indeholder eller hvad I evt har af ideer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er langt fra færdig, og der er jo også et godt stykke tid til endnu :cheerleader3:

Men vi har følgende punkter:

Forside

Om os - hvordan vi mødtes samt frieriet

Vielse

Reception

Fest

Kørselsvejledning

Toastmaster - herunder festlige indslag

Ønskeliste - herunder gavekoordinator

Gæsteliste

Billeder

Gæstebog

Kontakt

Til at starte med havde vi også et punkt med overnatning, men det bliver alligevel ikke aktuelt ;)

Dog synes jeg at dit punkt med Polterabend er rigtig godt :thumbsupsmileyanim: Den idé snupper jeg lige :cheerleader3: Må jeg spørge hvad du har tænkt dig at skrive under Traditioner? Tænk nu, hvis det var noget jeg kunne bruge :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva med en side om hvordan I mødte hinanden ? :balloons:

Hm ja.. og frieriet.. Det jo langt fra alle der ved det.. God ide :)

Vores er langt fra færdig, og der er jo også et godt stykke tid til endnu :o

Men vi har følgende punkter:

Forside

Om os - hvordan vi mødtes samt frieriet

Vielse

Reception

Fest

Kørselsvejledning

Toastmaster - herunder festlige indslag

Ønskeliste - herunder gavekoordinator

Gæsteliste

Billeder

Gæstebog

Kontakt

Til at starte med havde vi også et punkt med overnatning, men det bliver alligevel ikke aktuelt ;)

Dog synes jeg at dit punkt med Polterabend er rigtig godt :boohoo: Den idé snupper jeg lige :) Må jeg spørge hvad du har tænkt dig at skrive under Traditioner? Tænk nu, hvis det var noget jeg kunne bruge :)

Sejt! Tak.

Traditioner.. jeg har mest brugt den til at skrive, hvad vi frabeder os (fx kysserunder) og at jeg ikke bærer strømpebånd.

Du kan se vores på Our-Wedding.dk

:cheerleader3: Kigger straks. Tak :-)

Vores hjemmeside ser sådan ud :balloons: Vi ville gerne have, at den skulle være enkel med et sjovt tvist.

Sjovt tvist? HERLIGT :cheerleader3: Kigger næsten om straks - kigger nemlig lige minimize-me's først :p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi overvejer også at lave en bryllupshjemmeside. Den bedre halvdel er jo IT ingeniør, så den kommer han til at stå for.

Vi tænkte på at folk kan melde sig til brylluppet på hjemmesiden, på den måde kan de inviterede følge med i det og måske nyttigt i forhold til polterabend :-)

Vi lejer måske bus til dem som kommer langvejs fra og det har jeg ide om at det også vil komme til at stå i forbindelse med gæsternes tilmelding status.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer