Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ann13

Jeg skulle giftes....

13 posts in this topic

men det skal jeg så ikke alligevel... Derfor står jeg med en brudekjole og et slør som jeg ikke har brug for og som forretningen ikke vil tage tilbage. Derfor er kjolen og sløret til salg og jeg vil spørge om der er nogen der er faldet for denne kjole og som kunne være interesseret i at købe den til en god pris? Det drejer sig om en Atalier Diagonal kjole str. 48. Den kan ses på Nicolai brudekjoler's hjemmeside under Atalier Diagonal nr. 1180619. Kjolen er netop kommet hjem fra Spanien og er aldrig brugt. Håber at nogen kan hjælpe.

kjole.doc

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da en trist nyhed, men som du selv skriver, heller inden end efter!

Jeg synes det er en supersmuk kjole, men desværre er den alt for stor til mig.

Jeg tillader mig lige at sætte billedet ind fra Nicolais hjemmeside. Det kan måske lokke flere med det samme.

855_B.jpg

0

Annonce ♥

Tak til dig der har lagt billedet ind - det kunne jeg ikke finde ud af. Er slet ikke vant til dette forum! Og ja, der kan man se hvor smask forvirret jeg er - har helt glemt det med prisen :thumbsupsmileyanim: Kjole og langt slør til (som ikke er tyld) har i alt kostet 10.600. Jeg regner med en pris på 9000 kr. for det hele.

Tak for al jeres støtte :thumbsupsmileyanim:

0

Tak til dig der har lagt billedet ind - det kunne jeg ikke finde ud af. Er slet ikke vant til dette forum! Og ja, der kan man se hvor smask forvirret jeg er - har helt glemt det med prisen :boohoo: Kjole og langt slør til (som ikke er tyld) har i alt kostet 10.600. Jeg regner med en pris på 9000 kr. for det hele.

Tak for al jeres støtte :)

Først og fremmest... :cheerleader3: Håber han kommer ordentligt ud af dit liv ovenpå sådan en omgang.

Og så vil jeg høre... Er det noget du vil sælge hverfor sig? Og i så fald - hvad er det for et slør helt nøjagtigt, længde og stof? Enkeltlag eller dobbeltlag?

0

Nøj hvor er det da godt nok trist!!! sikke ærgeligt.

Men sikken flot og lækker kjole! Har desværre lige købt, men må indrømme jeg godt kunne blive fristet af din? Vil du ikke lige sende en pm om hvor i landet du bor og hvad den skal koste?

0

Til Upsern: Jeg har ikke sløret lige ved min side, men jeg kan få fat i det og give dig de helt nøjagtige oplysninger, hvis du fortsat er interesseret: Det er enkeltlag, ca. 3 m langt tror jeg, med en helt enkelt kant. Farven er over i det brunlige og stoffet er organza. Super dejligt og blødt :)

0

Annonce ♥

Lige et par :):cheerleader3::):)

Wow en kjole, lige den stil jeg kigger efter, er desværre længe til jeg skal købe kjole, og kan jo nå at ændre mening flere gange.

Håber du kommer ovenpå, og at det hele går fremad for dig.

0