Mille27

HJÆLP!! Jakkesæt.

6 indlæg i dette emne

Jeg håber virkelig at der er nogen herinde der kan hjælpe mig.

Min kæreste er på jagt efter jakkesæt, men kan ikke rigtig finde nogle butikker der har hans størrelse.

Han bruger str. 44 i jakke og normalt er det 46 de har som det mindste i butikkerne.

Er der nogen derude der ved hvilke butikker man skal kigge i og hvor man evt kan lede på nettet?

Mvh.

Mille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener de har i Jardex i Rødovre Centrum, eller Wagner i Fields....

Jeg ville også prøve Jardex i Rødovre Centrum, de har til alle størrrelser - vi har lige købt bryllupstøj til Kim der - han er 207cm høj og har meget brede skuldre, så normalt får vi tøj syet til ham, men de havde både habit og skjorte som passede perfekt på ham :):boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er faktisk ikke så dyrt at få skræddersyet et sæt til ham og så passer det jo helt perfekt.

min bedre halvdel har været ude at få taget mål og valgt stof osv i dag og endte med 4100 kr. og det er med skjorten vest osv.

så det var jo evt. en mulighed.

stedet var i aalborg, men mon ikke der er lignende steder ovre ved jer :-)

0

Del dette indlæg

Jeg ville også prøve Jardex i Rødovre Centrum, de har til alle størrrelser - vi har lige købt bryllupstøj til Kim der - han er 207cm høj og har meget brede skuldre, så normalt får vi tøj syet til ham, men de havde både habit og skjorte som passede perfekt på ham :balloons::)

det er faktisk ikke så dyrt at få skræddersyet et sæt til ham og så passer det jo helt perfekt.

min bedre halvdel har været ude at få taget mål og valgt stof osv i dag og endte med 4100 kr. og det er med skjorten vest osv.

så det var jo evt. en mulighed.

stedet var i aalborg, men mon ikke der er lignende steder ovre ved jer :-)

Tusinde tak for jeres svar.

Så må jeg hellere få sendt kæresten afsted.

Mille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer