Ezri

Hjemmesyet kjole...

8 indlæg i dette emne

Min veninde og jeg har kastet os ud i at sy min brudekjole selv. På den måde får jeg en billigere og helt unik kjole. Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår man skal gå i gang osv. Er der nogen, derude, der har erfaring med at sy sin egen kjole?

Nogle eksempler og billeder ville også være meget hjælpsomme.

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde og jeg har kastet os ud i at sy min brudekjole selv. På den måde får jeg en billigere og helt unik kjole. Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår man skal gå i gang osv. Er der nogen, derude, der har erfaring med at sy sin egen kjole?

Jeg har syet flere kjoler, både til mig selv og venner, bekendte osv. Både gala og brudekjoler. Her er nogle eks.

Denne kjole er der sjal og slør der matcher til. Det tog en uge med tilpasning. Dvs. der blev syet hver aften. Men nu er jeg jo også lidt øvet.

post-27744-1244319437.jpg

post-27744-1244319449.jpg

post-27744-1244319478.jpg

0

Del dette indlæg

Og så er der et par stykker mere. den orange tog en uge inkl. en taske og den hvide 5 dage.

post-27744-1244319591.jpg

post-27744-1244319608.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke noget med at man ikke må sy sin egen kjole til bryllup, eller er det en gammel tradition?

jo, det er noget med at for hvert sting man syer, vil man fælde en tåre i ægteskabet.

Men, helt ærligt, hvis vi ikke må græde- hvordan skal vi så lukke damp ud. Så det ville jag tage med sindsro :)

knus sanne :cheerleader3::):)

0

Del dette indlæg

Er det ikke noget med at man ikke må sy sin egen kjole til bryllup, eller er det en gammel tradition?

Jo, det har jeg også læst noget om. Det er derfor min veninde syer langt det meste og jeg sætter nåle i :)

Jeg kommer nok til at sy en lille smule, men man kommer jo altid til at græde lidt... Og de siger jo ikke noget om glædestårer :D

0

Del dette indlæg

Og så er der et par stykker mere. den orange tog en uge inkl. en taske og den hvide 5 dage.

Tusind tak for det... Er der noget jeg skal være opmærksom på? Og har du nogle generelle fif?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer