Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Kristina2009

Alternativ underholdning

6 posts in this topic

Vi skal holde vores fest i telt ved mine svigerforældres sommerhus.

Det er vores drøm, at vores bryllup bliver lidt anderledes end flest.

Vi vil gerne have gæsterne ud af teltet og "lave" noget, men mangler nogle ideer.

Kan selvfølgelig sagtens stille vikingespil, kroket o.lign an, men .... noget mere spændene som folk også kan lave i deres pæne tøj søges

Har I nogle ideer ????

:)

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg har ikke rigtig nogle idér til anderledes "lege", Men hvis der skal være et lidt andreledes indslag (musik) så vil jeg da sige at du skal prøve dem her Flaskedrengene De er urtolig gode og sjove, jeg så dem selv irl i KBH en dag og det er helt utroligt at de kan få musik frem kun ved hjælp af flasker :)

Regina

0

Hvad med en form for skattejagt??? Selvfølgelig kan det afhænge af vejret, men når det nu skal være i telt mv, så kunne det måske gå.

Så kunne de forskellige poster være spørgsmål vedr. jer og så kunne man inddele gæsterne i hold så de blev godt blandet og rustet sammen. Derudover kunne man samtidig give dem en opgave under skattejagten - hvert hold skal digte et vers på en melodi i vælger - til sidst sættes alle versene sammen og der bliver en kanon sjov sang ud af det.

Det har jeg før prøvet i et selskab hvor jeg stort set kendte ingen - og det satte virkelig gang i festen

KH

Louise

0

Annonce ♥

Hvad med danseundervisning i en eller anden gammel dans..?

Hvis familien er friske kunne det evt være mambo eller chacha... det er anderledes. Eller noget i stil med Dirty Dancing, hvor de ældre får undervisning.

0

Hvad med danseundervisning i en eller anden gammel dans..?

Hvis familien er friske kunne det evt være mambo eller chacha... det er anderledes. Eller noget i stil med Dirty Dancing, hvor de ældre får undervisning.

Det kunne også være noget lanche, linedance, squaredance o.l. Det har jeg prøvet masser af gange i forbindelse med firmafester og enkelte fødselsdage og det kunne man også godt til et bryllup forudsat at I starter tidligt. Alternativt kunne det være noget karaoke. Noget vi også tit laver men til bryllup mindes jeg kun at have lavet det til en bruger herindefra (Sangfuglens) bryllup. Men igen starter man tidligt. Umiddelbart bør det ihvertfald være noget som aktiviterer gæsterne og det gør alm. musik ikke. De danser næppe vildt midt om eftermiddagen. :)

Jo for pokker. Kom til at tænke på at I jo kunne booke vores gode ven Mikkel Mox (Tryllekunstneren Mox). Han kan nemlig også lave noget hvor han tryller i 1/4 - 1/" time og derefter går rundt ved bordene og tryller for/med gæsterne. Dvs. de bliver inddraget. Det var måske en mulighed

Edited by diskobil
0