Guest trillle

WEEE jeg tror sgu jeg har den!!

16 indlæg i dette emne

Jeg har simpelthen sådan kæmpet med at finde en frisure til bryllupet....

Og specielt fordi jeg skal bære slør ret højt på hovedet....

Jeg synes snart jeg har prøvet alt... Men i dag tror jeg faktisk jeg kom frem til et endeligt

resultat.... Meget meget simpelt... Men jeg kan lide det :balloons:

Hvad siger i??

Knus

(og unskylder på forhånd min lettere afklædte tilstand hehe... men det er det eneste jeg ejer der er hvidt :biggrin: )

post-37411-1244551606.jpg

post-37411-1244551672.jpg

Redigeret af trillle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget sødt og meget smukt... minder mig lidt om Carmen Electra... Synes måske det mangler noget set bag fra??? Hmmm??? Måske vil lidt fald/slangekrøller give det sidste til frisuren set bag fra, men det ændrer jo så looket lidt.

slide_hair_wedding_01_350.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Det er rigtig, rigtig flot til dig - enkelt og ... ja, hvad skal jeg kalde det? I mangel af bedre ord; Selvstændigt. Jeg er så ødelagt i hovedet, jeg ikke lige kan finde det rigtige ord ... ;) Det jeg mener er, at hvis du havde fået en eller anden typisk krøller-oven-på-hovedet-frisure ville det ligne så mange andre. Det her er mere uformelt, og du ligner en brud der - uden at kende dig - er tro mod den du er, og ikke vil presses ned i en cookiecutter-form af en brud.

Hold kæft, det var meget jeg fik ud af det billede, hva'? :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fint, men nu er jeg jo også selv til løst hår og er f.eks inspireret af Carmen Elektra, som Miss-Lena har lagt et billede ind af!!! :balloons:

Dog tror jeg også at krøller ville gøre det en anelse mere festligt, men du KAN altså også sagtens have det glat...det er jo hvad man selv er til!!! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er en rigtig sød og enkel frisure :balloons: Ligesom Miss Dixie synes jeg dog også, det kan virke en anelse tungt. Men jeg kan rigtig god li' det glatte hår og synes ikke nødvendigvis, der behøver at komme krøl i for at få det til at virke lettere. Har du mod på det, kan du jo få klippet håret, så det ligesom indrammer ansigtet bedre. Altså så det forreste hår når ca. til hagen, og det så bliver slidset nedaf - hvis du forstår, hvad jeg mener? ;)

0

Del dette indlæg

Puha... blev helt ked af at komme ind og se hvad i har skrevet :cheerleader3:

Men sådan er det jo... når man ber om folks mening så må man jo regne med de giver den ærligt...

Jeg har været meget i vildrede med hvad jeg skulle gøre for man skal jo også følge sin egen mavefornemmelse, og jeg fik både tårer i øjnene og sommerfugle i maven da jeg stod foran spejlet og prøvede denne frisure...

Jeg tænkte... Jamen det her ligner jo rent faktisk mig :thumbsupsmileyanim:

Men som sagt blev jeg helt forvirret over jeres svar, og endte derfor til sidst med at vise billederne til min kæreste... (der ellers hverken har måttet se hår, slør eller kjole) Det er jo trods alt ham jeg gør mig "fin" for i sidste ende... Og han var HELT vild med det, og kunne slet ikke holde op med at smile bagefter :thumbsupsmileyanim:

Så jeg beholder det "tunge glatte lange look uden slangekrøller" :)

Men jeg er sikker på at når så mange herinde ikke bryder sig synderligt om det så vil gæsterne højst sandsynligt have samme mening... Men hvad... Min kæreste møder op i stramme sorte bukser med snører ned ad siderne og cowboystøvler med slangeskind... Så mon ikke folk bare forstår at vi går vores egne veje :ilovebryllupsklar:

Tak for jeres svar...

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... blev helt ked af at komme ind og se hvad i har skrevet :badgirl:

Men sådan er det jo... når man ber om folks mening så må man jo regne med de giver den ærligt...

Jeg har været meget i vildrede med hvad jeg skulle gøre for man skal jo også følge sin egen mavefornemmelse, og jeg fik både tårer i øjnene og sommerfugle i maven da jeg stod foran spejlet og prøvede denne frisure...

Jeg tænkte... Jamen det her ligner jo rent faktisk mig :cheerleader3:

Men som sagt blev jeg helt forvirret over jeres svar, og endte derfor til sidst med at vise billederne til min kæreste... (der ellers hverken har måttet se hår, slør eller kjole) Det er jo trods alt ham jeg gør mig "fin" for i sidste ende... Og han var HELT vild med det, og kunne slet ikke holde op med at smile bagefter :rolleyes:

Så jeg beholder det "tunge glatte lange look uden slangekrøller" :ilovebryllupsklar:

Men jeg er sikker på at når så mange herinde ikke bryder sig synderligt om det så vil gæsterne højst sandsynligt have samme mening... Men hvad... Min kæreste møder op i stramme sorte bukser med snører ned ad siderne og cowboystøvler med slangeskind... Så mon ikke folk bare forstår at vi går vores egne veje :bearhug:

Tak for jeres svar...

Knus Christina

Jeg synes du er en modig pige, der tør gå egne veje og ikke nødvendigvis de konventionelle.

Der må osse være en vis tryghed i at føle sig som sig selv på denne store dag. Faktisk minder din frisure meget om amerikanske brudes

knus Sanne :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg

Puha... blev helt ked af at komme ind og se hvad i har skrevet :cheerleader3:

Jeg tænkte... Jamen det her ligner jo rent faktisk mig :thumbsupsmileyanim:

Men som sagt blev jeg helt forvirret over jeres svar, og endte derfor til sidst med at vise billederne til min kæreste... (der ellers hverken har måttet se hår, slør eller kjole) Det er jo trods alt ham jeg gør mig "fin" for i sidste ende... Og han var HELT vild med det, og kunne slet ikke holde op med at smile bagefter :thumbsupsmileyanim:

Så jeg beholder det "tunge glatte lange look uden slangekrøller" :)

Men jeg er sikker på at når så mange herinde ikke bryder sig synderligt om det så vil gæsterne højst sandsynligt have samme mening... Men hvad... Min kæreste møder op i stramme sorte bukser med snører ned ad siderne og cowboystøvler med slangeskind... Så mon ikke folk bare forstår at vi går vores egne veje :ilovebryllupsklar:

Tak for jeres svar...

Knus Christina

Hej Christina

Jeg ville bare lige give dig min fulde opbakning. Mit slør ligner meget dit og havde også tænkt mig at håret skulle sidde nogenlunde som dit :-)

Jeg har gennem hele valget af kjole og tilbehør haft den holdning at det fremfor alt skal være behageligt og ikke for mange detaljer. Tænker bare på at det jo er utroligt mange timer man skal have hele dresset på og jeg vil helst have det lidt behageligt og kunne slappe så meget af som muligt. Så slipper jeg for bekymringer om slangekrøllerne nu sidder rigtigt og stiverne i kjolen når jeg skal på toilettet osv.

Håber du får en helt fantastisk dag uden at skulle stresse over hårnåle der falder ud :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hej Christina

Jeg bakker dig fuldstændig op du skal ligne dig selv og føle at du er dig selv på dinn bryllupsdag og din kærestes reaktion taler jo elt klart :thumbsupsmileyanim:

JEg har selv stået lidt i samme dilemma, jeg er korthåret og har været det hele mit liv og ønskede at være mig selv til mit bryllup. Heldigvis har jeg en tante der er frisør og gik 100% ind for min ide så hun satte mit hår til vores bryllup i lørdags og jeg var så fin med en korthåret frisure og slør ( jep man kan godty have opsat hår selvom man er korthåret) og det var lige mig. Jeg fik da også mange positive tilbagemelindinger fra gæsterne som have spekuleret på hvad jeg ville gøre ved mit korte hår i dagens anledning.

Så go for it! Gør som du føler er rigtigt du bliver også en smuk brud :)

Hanne

0

Del dette indlæg

Respekt for at du vil ligne dig selv og ikke dulles op til ukendelighed. :)

Du må ikke misforstå kommentarerne - tror ikke (så vidt jeg kan læse udfra kommentarerne og ud fra min egen kommentar) der er nogen, der synes at det er decideret grimt.

Når du (og din tilkommende) føler at det er looket for dig så glem alt om slangekrøller mm.

Hvis man føler sig godt tilpas, så reflekteres det i ens udstråling, hvilket jo er det vigtigste den dag.

Du skal nok blive smuk og det er jeg sikker på, alle vil være enige om.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer