Sign in to follow this  
Followers 0
mio82

Tidsramme+hår og make-up

4 posts in this topic

Hej alle

Jeg er lige begyndt planlægningen af vores bryllup d. 10/10-2009 men jeg kunne godt tænke mig lidt råd ang. tidsforløbet dagen igennem så som hvor lang tid skal man regne med fotograferingen tager?

hvornår skal man spise og hvornår skal musikeren komme og slutte?

Nogle der har nogle råd?

Desuden leder jeg efter et sted man kan få sat hår og lagt make-up i århus, silkeborg, horsens området!

På forhånd tak!!

Hilsen Mie

0

Annonce ♥

Hej Mie

Alt afhængig af hvordan dit hår skal sidde skal du regne med 1 1/2 til 2 timer til håropsætning og 45 min til makeup.

Jeg er selv kosmetolog og bor ved Horsens og kan hjælpe dig med makeuppen hvis det er. Kig på www.beautydeluxe.dk

Kh Tina

0

Til fotograferingen skal du nok regne med 1 time også alt efter hvilken slags billeder du skal have taget og om de skal tages mere end et sted, så skal man jo regne transport tiden ind i det. Vi fik taget af www.aarhusfotografen.dk. Det tog omkring 1 time, på en location.

En af mine veninder fik lagt make up og sat hår af en der køre ud www.so-me.dk. Hun har adresse i Horsens.

Jeg selv fik lagt make up ved Visage, som har klinik både i Horsens og Århus. Det tog omkring en time mener jeg. Håret fik jeg sat ved min frisør på Trøjborg og det tog også omkring en time.

Knus fra

ViTo

Edited by ViTo
0

vi regner med 1½ time til fotografering så er man på den sikre side. der er reception fra 15 til 1630 (vi skal giftes kl. 1300) også servere vi velkomstdrik ved en 1730- 1745 og så går vi til bords mellem 1815 0g 1830 så der er ro og go tid til det hele.

Men vi går heller ikke så meget op i at danse brudevals indne kl 24 vi gør det når vi er klar til det. selvefølgelig håber vi voi når det men det gør ikke det store.

0

Annonce ♥