Miss-Lena

Noget til at holde varmen

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syede selv en falsk pels-bolero - den var vildt dejlig at have på, for der var også lidt koldt d. 28. marts.

Her er lige et billede - dog ikke fantastisk godt, men den var dejlig at have på. Jeg havde syet for indeni, så den var dejlig blød både udenpå og indeni :)

IMG_0215.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en pels-fætter fra ***IKKE TILLADT*** sammen med min kjole, men brugte den ikke da vejret var overraskende godt d. 4. april.

Men men, jeg var rigtig glad for ikke at skulle bruge den, for den viste sig at fælde som en gal og det opdagede jeg først på selve dagen,- pointen med at fortælle dette, er at jeg vil opfordre jer til at købe boleroerne mv. herhjemme hvor I er dækket af loven. Syntes tit at man ser dem til billige penge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men men, jeg var rigtig glad for ikke at skulle bruge den, for den viste sig at fælde som en gal og det opdagede jeg først på selve dagen,- pointen med at fortælle dette, er at jeg vil opfordre jer til at købe boleroerne mv. herhjemme hvor I er dækket af loven. Syntes tit at man ser dem til billige penge.

Hvor er det møg træls at den fældede - det gider man i hvert fald ikke. I øvrigt kan en ægte pels gøre det samme, men den skal man vist bare lægge i fryseren inden brug :) Kom

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg endte med at købe denne:

Sjal_ebay.jpg

Jeg mener, at jeg gav 150 - 200 kr for den. Der stod, at det var mink, men det var det nu ikke, hvilket jeg heller ikke regnede med til den pris. Den fældede heldigvis ikke.

Det var heller ikke meget, at jeg fik brug for den - kun i bilen og uden for kirken.

Efter_vielsen1.jpg

Ind_i_bilen1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i lørdags og vejret var med os men det blev en smule koldt udendørs til receptionen. Jeg havde på forhånd overvejet mulighederne for hvordan jeg kunne få varmen og løsningen var perfekt. Min mor havde strikket et sjal i det fineste mohair garn med silke i råhvid. Det tog jeg overskuldrene da jeg blev for kold og den store fordel er at jeg kan bruge det igen ved andre lejligheder og det passede tilmed fint med brudekjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej sådan en tråd skal man da ikke komme ind i når man planlægger bryllup i august. Jeg bliver da død misundelig over at i kan få lov ar købe/lave sådan en - Anjapigen80 hvor er den smuk og sikke et fantastisk levende billede.

Øv øv tror i der er shance for frost i august så jeg også skal anskaffe mig sådan en :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd :)

Leder selv efter en bolero / cape /et sjal eller lignende. Vores bryllup er godt nok i august, men jeg stoler ikke helt på det danske sommervejr.

Men synes nok at en pels-cape er for meget i august - men så igen har for et par år siden været til et bryllup 1 sep, hvor det var hundekoldt. Der havde jeg lånt en grå mink.

Hvad synes I? Nogle anbefalinger?

Her er nogle links som I måske kan bruge: :cheerleader3:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=vie...p;title=Marie-D

http://www.bryllupsbutik.dk/index.php?main...ex&cPath=24

http://www.silverfox-design.dk/kategori/sjaler_i_pels

http://www.mariedete.dk/shop/Gruppe.aspx?gruppe=36

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer