Winnie Mikkelsen

Gaveæsker?

3 indlæg i dette emne

Jeg har efterhånden fundet ud af hvor lidt jeg egl. vidste om bryllupper og bryllupsplanlægning... jeg havde f.eks. aldrig hørt om gaveæsker til et bryllup - i USA jo, men ikke herhjemme :thumbsupsmileyanim:

Vil nogen lige fortælle hvad meningen præcis er (om der er en baggrundshistorie) for det lyder som en hyggelig idé og lige sådan noget jeg ville elske at lave :)

Er det én til hver gæst?

Skal de stå på gæsternes pladser?

Hvad kan man f.eks. putte i dem?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har efterhånden fundet ud af hvor lidt jeg egl. vidste om bryllupper og bryllupsplanlægning... jeg havde f.eks. aldrig hørt om gaveæsker til et bryllup - i USA jo, men ikke herhjemme :ilovebryllupsklar:

Vil nogen lige fortælle hvad meningen præcis er (om der er en baggrundshistorie) for det lyder som en hyggelig idé og lige sådan noget jeg ville elske at lave :)

Er det én til hver gæst?

Skal de stå på gæsternes pladser?

Hvad kan man f.eks. putte i dem?

:thumbsupsmileyanim:

Hejsa!

Ved ikke om der er en specifik baggrundshistorie bag æskerne, tror bare at det er en måde at sige "tak fordi du kom" på. :cheerleader3:

Jeg stiftede første gang bekendtskab med den slags æsker til barnedåb og bryllup i Italien. Dernede bliver de delt ud når gæsterne forlader festen.

Personligt bruger jeg mine som bordkort, så der står selvfølgelig en på hver gæsts plads. Vi skal holde julebryllup, og i vores kommer der bla. et lille stykke pynt, et lys, te mm.

Der er mange der laver et "emergency-kit" der indeholder ting som plaster, tandstik, panodil osv sammen med et lille digt der beskriver tingene.

Gaveæsker og indhold kan du i hvert fald finde masser af eksempler på rundt om i trådene. :thumbsupsmileyanim:

Her er vores æske:

post-34703-1244813160.jpg

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg

I vores gaveæsker ligger der lidt chokolade også ligger der en personlig hilsen til hver gæst- enten fra os samlet eller fra os hver for sig. Det er blot nogle enkelte linjer, men der er så mange jeg gerne vil takke for deres hjælp til brylluppet eller blot for deres venskab :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer