smuklingen

Projekt baby

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Ved godt at det er et bryllupssite, og ikke et babysite, men ih har bare sådan brug for lige at lufte mine tanker....så håber det er okay?

Jeg har længe (rigtig længe) drømt om bryllup og baby, og sidste år blev vi så enige om at gå i gang, altså med baby projektet. Men efter tre måneder gik jeg i panik, fordi jeg pludselig begyndte at tænke alt for meget over det hele, bl.a. om jeg ville blive en god mor, og om jeg overhovedet kunne blive gravid, når nu jeg ikke var blevet det efter 3 mdr. Ved godt at der kan gå et stykke tid, men I kender det sikkert selv - når først springet er taget, så skal det gerne ske med det samme.

Og så friede kæresten sidste år, og vi skal jo giftes lige om lidt - JUBII!

Og nu er vi så begyndt at snakke rigtig meget baby igen, ja faktisk så meget, at bryllup og baby er de to eneste ting der fylder oppe i hovedet. Hehe.

Og i sidste uge blev vi så enige om at jeg skulle smide pillerne igen, og så sker det når det sker.

Men hvad nu hvis jeg får kolde fødder igen? For jeg vil jo VIRKELIG SÅ INDERLIGT gerne være mor, så hvorfor reagerer jeg dog sådan.

Inderst inde er jeg nok dybt angst og virkelig bange for at der ikke sker noget, altså at jeg ikke kan blive gravid, og ved ikke hvorfor jeg tænker sådan. Der er nemlig ingen i min eller kærestens familie der har haft svært ved det, så hvorfor vi burde vi.

Mne ih altså........drømmen er jo virkelig at sidde til brylluppet og vide at to bliver til tre. Altså ikke forstået sådan at det bare SKAL ske inden brylluppet, men vil begge to SÅ GERNE være forældre!

Det at blive mand og kone og forældre er vores højeste ønske!!!!!!!

Ih tak fordi du gad læse med så langt..... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heey min ven

der er bestemt ikke noget galt med dig du er heldt og aldeles kvinde....tankerne køre rundt i hovede og de er svære at få under kontrold...

men bare rolig du er ikke den eneste kvinde der har haft det sådan....har selv været der og har i dag to dejlige drenge og kan stadig få de der mærkelige kvinde tanker...ss

så når du falder i dine tanker så husk det er bare tanker....de bestemmer ikke...for på det område har hjertet al magten....

så bare kom ned på jorden igen og prøv at mide pillen og koncentrer dig om bryllup ja så se om der ikke ser noget...

.o0(hi hi kunne jo blive undfanget på bryllupsdagen....hi)

:)

0

Del dette indlæg

Nogen gange skal man ikke tænke så meget over tingene og bare lade det ske. Jeg tror at du er i sådan en situation...

I vil gerne have børn

I kan tilbyde kærlighed og tryghed

Alt det andet skal I nok lære... :)

Klem Lena *med 3 små piger*

0

Del dette indlæg

du skal ikke være i tvivl du bliver en god mor, følg dit hjerte og stol på dig selv, jeg var også meget i tvivl da jeg skulle have nr 1 (var kun 21år) men jeg blev enig med kæresten (og hamjeg stadigvæk er samen med) om at hvis vi bare gjorde vores bedste så kunne det ikke gå helt galt, og ellers kunne vi altid søge råd hos venner og familie..

idag har vi 2 dejlige børn og en bonus søn, vores pige skal starte i skole til august og vi har fået afvide at hun faktisk kunne springe 0kl over men det takkede vi nej til..

så stol på dig selv og stol på hinanden så går det ikke galt..

Det et lille barn har allermest brug for er kærlighed & tryghed hvilket i lyder til at have meget af, og mad...

held og lykke med projektet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der tror jeg alle kvinder på et eller andet tidspunkt har stået i deres liv. Jeg fik en dejlig dreng ved akut kejsersnit i oktober, der gik nogle dage hvor efter jeg brød sammen, for jeg var slet ikke sikker på at jeg var der nok for ham. Vi var indlagt i halvanden uge. Men efterfølgende får man så meget ros at man kan blive helt høj af at være moar.

Nogle dage er jeg ikke sikker, men jeg er næsten overbevist at jeg nok skal blive mor igen. Man bliver nød til at slappe af og bare lade tingene ske :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer