Malene O snart T

Gaveæsker

10 indlæg i dette emne

Jeg er super hooked på ideen med at have en gaveæske til hver gæst, men jeg har simpelthen ikke tid til selv at sidde og printe og klippe dem ud.

Så mit spørgsmål går til jer kommende og gifte fruer, hvor har i købt jeres æsker henne af?

Kom endelig gerne med links til hjemmesider, jeg har været inde på google og fundet steder, men det er altid rart at bruge en side man ved andre har brugt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er slet ikke kommet så langt, at jeg skal lave mine gaveæsker, men jeg har da kigget lidt på muligheder. Ebay er et rigtig godt sted at finde sådan noget. Hvis du søger på Wedding Favours Boxes eller Wedding Favours Bags, så kommer der rigtig mange muligheder. Og så er de billigere end, hvis du skal købe dem herhjemme ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der virkelig ikke andre der kan komme med hjemmeside erfaring? Jeg har kigget på en del forskellige i England, men gider ikke til at bøvle med det, hvis det er bedre erfaring med de danske.

Kom frit frem tøser, og hjælp en brud.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag::griner:-:):denmarkflag::)

0

Del dette indlæg

Ebay er din ven :thumbsupsmileyanim:

Jeg købte de sødeste bokse - formet som smoking til mænd og kjole til damerne... De er bare kære og koster ikke ret meget... Er der ikke det antal man mangler kan du skrive til sælger så opretter mange bare en ny auktion...

Favour bow skrev jeg , måske wedding....

Jeg betalte om mandagen og osdag - SAMME uge havde jeg pakken. fantastisk hurtigt

Redigeret af Sørensens
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer