Guest belladonna

Skørter

19 indlæg i dette emne

Jeg har købt min kjole hos Panayotis i Vejle, men havde slet ikke tænkt over at skulle ha skørt under, men kan nu godt se at det vil give kjolen mere fylde, da den ikke har meget af det i forvejen, så er derfor på udkig efter et skørt.... :)

nogen der ved om de hos panayotis har skørter og til hvilke priser?

eller kender hjemmesider eller butikker i trekants-området der sælger eller lejer skørter ud.

jeg er interesseret i et skørt i tyl uden ringe (da jeg har hørt at kjolen ikke tager sig så godt ud når man sidder ned og har ringe under).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok se efter brugt skørt herinde eller andre steder, da skørter i butikkerne koster rimelig meget her i Danmark. Alternativet er Ebay... Alt efter kjole så er der dog nogle fordele ved ringe, som du måske ikke tænker over fx at du ikke har så meget stof lige rundt om benene. Sådan en kjole kan godt være varm :)

Jeg tror at fx Lily lejer skørter ud.

0

Del dette indlæg

jeg kender slet ikke priserne på skørter, så det ville da klart være en fordel hvis jeg kunne finde et brugt :)

jeg ved godt at det kan være varmt når der ikke er ringe, men har hørt mange fortælle at når de har haft ringe under kjolen, så løfter kjolen sig sådan når man sidder at man kan se meget af benene, fordi kjolen ikke kan falde ned, så jeg synes godt nok det er svært :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et skørt til salg, men jeg ved ikke om det vil passe dig da jeg ikke aner hvilken figur din kjole har...?

Jeg kan ikke umiddelbart finde dit skørt, hvis du da har det til salg herinde? du kan evt. sende mig et billede på min mail ninagriese@gmail.com... også gerne et af din kjole hvor du har skørtet under.

min kjole er ikke vanvittigt stor i det fra taljen og ned, så derfor vil der nok ikke være plads til 3 ringe, men der er nok plads til en ring i bunden :-)

0

Del dette indlæg

Ja, kjolen løfter sig da lidt, når man sidder... Så det er en pointe. Tror ikke at det vil være et problem hvis ringen bare sidder nederst i skørtet... Og man skal da have lov til at se de skønne sko lidt ;)

Okay, havde bare hørt at den løfter sig rigtig meget, men ja, måske en ring nedersl i skørtet vil være fint, så jeg ikke dør af varme... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et skørt til salg, men jeg ved ikke om det vil passe dig da jeg ikke aner hvilken figur din kjole har...?

Jeg kan ikke umiddelbart finde dit skørt, hvis du da har det til salg herinde? du kan evt. sende mig et billede på min mail ninagriese@gmail.com... også gerne et af din kjole hvor du har skørtet under.

min kjole er ikke vanvittigt stor i det fra taljen og ned, så derfor vil der nok ikke være plads til 3 ringe, men der er nok plads til en ring i bunden :-)

Jeg har heller ikke sat det til salg online endnu, så det er derfor at du ikke kan finde det.

Jeg vil lige tage et par billeder til dig i morgen og sende til din mail.

Det lyder til at mine skørter vil passe fint til dig når du siger at din kjole ikke fylder meget stort. Når jeg siger mine, er det fordi der er 2 som man sætter over hinanden. De er uden ring, og giver lidt mere fylde generelt og lidt mere bagpå til slæbet.

Jeg kan vedlægge materiale til en ring, så du selv kan sy den i hvis du mener det bliver nødvendigt. Det kan du få med i prisen hvis det har interesse.

Jeg sender dig lige billeder i morgen :)

God aften!

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Jeg ville nok se efter brugt skørt herinde eller andre steder, da skørter i butikkerne koster rimelig meget her i Danmark. Alternativet er Ebay... Alt efter kjole så er der dog nogle fordele ved ringe, som du måske ikke tænker over fx at du ikke har så meget stof lige rundt om benene. Sådan en kjole kan godt være varm :)

Det kommer meget an på kjolen, om man kan have ringe i. Der kan sættes en ring i mit skørt, men i butikken sagde de, at jeg ikke skal sætte den i, da min kjole så vil blive for "klokke"-agtig.

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ikke sat det til salg online endnu, så det er derfor at du ikke kan finde det.

Jeg vil lige tage et par billeder til dig i morgen og sende til din mail.

Det lyder til at mine skørter vil passe fint til dig når du siger at din kjole ikke fylder meget stort. Når jeg siger mine, er det fordi der er 2 som man sætter over hinanden. De er uden ring, og giver lidt mere fylde generelt og lidt mere bagpå til slæbet.

Jeg kan vedlægge materiale til en ring, så du selv kan sy den i hvis du mener det bliver nødvendigt. Det kan du få med i prisen hvis det har interesse.

Jeg sender dig lige billeder i morgen :)

God aften!

Jeg venter spændt på billeder og pris :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer meget an på kjolen, om man kan have ringe i. Der kan sættes en ring i mit skørt, men i butikken sagde de, at jeg ikke skal sætte den i, da min kjole så vil blive for "klokke"-agtig.

Jeg tror heller ikke umiddelbart at min kjole er skabt til skørt med ring, så er gået i gang med jagten på et skørt uden :)

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Jeg har disse 2 til salg. De sættes ovenpå hinanden eller kan bruges alene. Bagpå fylder de lidt mere, så de giver et flot slæb

De vil passe godt til en kjole med havfruefigur eller en kjole som bare skal have lidt fylde, men ikke for meget som en ring kan give. Skørterne er købt i Lilly.

Skørterne koster 500 kr for begge.

Dette er desværre eneste billeder jeg har, men hvis du seriøst er interesseret, kan jeg få taget lidt flere billeder. Man kan godt ane på billedet, at de er en smule længere bagpå.

Send mig en PM hvis det har interesse.

post-19304-1245950740.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole hos Panayotis i Vejle, men havde slet ikke tænkt over at skulle ha skørt under, men kan nu godt se at det vil give kjolen mere fylde, da den ikke har meget af det i forvejen, så er derfor på udkig efter et skørt.... :)

nogen der ved om de hos panayotis har skørter og til hvilke priser?

eller kender hjemmesider eller butikker i trekants-området der sælger eller lejer skørter ud.

jeg er interesseret i et skørt i tyl uden ringe (da jeg har hørt at kjolen ikke tager sig så godt ud når man sidder ned og har ringe under).

Hej

jeg har et nyt Lilly skørt til salg uden ringe. Nu ved jeg ikke hvad str. du skal bruge. Mit er en 36-42 Tror jeg nok det hedder. Der er elastik i taljen der bindes bag på, så justeringsmuligheden er stor. Send en PM, hvis du er interesseret.

post-27744-1245964995.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan ikke finde et modelbillede af nøjagtig den kjole jeg har købt, men jeg har fundet en der ligner rigtig meget, ihvertfald formen er helt magen til.

min kjole sidder nemlig til foroven og ned langs taljen og ved hofterne, og går så lidt ud, men ikke voldsomt meget, så der er nok ikke plads til et stort skørt :-)

post-36570-1246029555.jpg

post-36570-1246029575.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer